quote:Op woensdag 20 september 2023 20:27 schreef dvdfreak het volgende:
Thomas van Groningen over de Algemene Politieke Beschouwingen
Hij moet ook geen mening geven... Hij is een journalist!quote:Op woensdag 20 september 2023 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Omdat niemand geïnteresseerd is in de mening van Thomas
Dit is uitlokkingquote:Op woensdag 20 september 2023 23:06 schreef svann het volgende:
De gaanszekerheid van een zekere laadpaalontbeerders....
Dit is erg anti boer.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:11 schreef Bocaj het volgende:
Dit is wel schandalig als het door bestrijdingsmiddelen komt.
METEEN ermee stoppen dus!
Dit is al decennia bekend.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:11 schreef Bocaj het volgende:
Dit is wel schandalig als het door bestrijdingsmiddelen komt.
METEEN ermee stoppen dus!
De eerste 10 jaar nog niet volgens de EUquote:Op woensdag 20 september 2023 23:13 schreef svann het volgende:
Gewoon die glyfosaat en aanverwante zooi eens echt verbieden.
En daar op handhaven.
Die opticien heeft ff een winkeldochter geloosd aan een kwetsbare klant.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:15 schreef Bocaj het volgende:
Met zo'n bril krijg ik ook parkinson.
Die Miskleun wordt gewoon ontslagen.quote:
Die heeft ooit aangegeven na barend en van dorp nooit meer in de media te verschijnen.quote:
Ze heeft niet bepaald de zwier van Rutte.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Op naar Dilan 1, 2, 3, 4 en tot slot 5
Niemand komt in de buurt van de High energy en swag van Ruttequote:Op donderdag 21 september 2023 22:48 schreef svann het volgende:
[..]
Ze heeft niet bepaald de zwier van Rutte.
Wat verbeten de laatste tijd.
Betalen in natura vierkante meters?quote:Op donderdag 21 september 2023 22:56 schreef monkyyy het volgende:
Dat geld kunnen we mooi halen bij de miljonairsboeren.
Gewoon een forfaitair rendement bepalen en daarover laten afrekenen. Een paar procent van de grondwaarde, per jaar aftikken ofzo.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:00 schreef svann het volgende:
[..]
Betalen in natura vierkante meters?
(Onteigenen?)
Daar krijg je de handen niet meer voor op elkaar.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:00 schreef dvdfreak het volgende:
gewoon groningen en friesland leegpompen
De afgewerkte stookolie brengen we naar Afrika , die mengen het met de dieselolie ( 80% diesel en 20 % afgewerkte stooklolie) en die verkopen hetquote:Op donderdag 21 september 2023 22:55 schreef Bocaj het volgende:
Pak de scheepvaart ook maar eens aan... Die draaien op heel dikke vieze stookolie.
en jouw huis ook verkopen voor een prikkie aan een asiel familiequote:Op donderdag 21 september 2023 22:56 schreef monkyyy het volgende:
Dat geld kunnen we mooi halen bij de miljonairsboeren.
Daar vind je die miljard dekking wel mee inderdaadquote:Op donderdag 21 september 2023 23:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en jouw huis ook verkopen voor een prikkie aan een asiel familie
Dat is meer met (onnodige) schildkliermedicatie, zoals bij sporters als semi-doping, dacht ik.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:10 schreef Bocaj het volgende:
Gaat je lichaam niet in de turbo stand staan met dat medicijn?
Nee hoor, ik heb fok en yt en dat was het dan.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Dit gaat helemaal langs mij heen, want geen social media, een vreedzaam leven leid ik.
Zo erg minder bekend dat Google er niet van op de hoogte is.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:13 schreef NoCigar het volgende:
Ozempic is een minder bekende Azteekse God onder meer verantwoordelijk voor de maneschijn, aardappeloogst en alvleesklierproblemen.
Uh.... Nee, dan word je sateliet.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:24 schreef Bocaj het volgende:
Ik zou gewoon de parachute pakken en uit het raam springen. Kom vast wel weer op aarde terecht.
Ow.quote:Op donderdag 21 september 2023 23:26 schreef svann het volgende:
[..]
Uh.... Nee, dan word je sateliet.
dit is geen sport dus kan je niet afvallenquote:Op donderdag 21 september 2023 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon 2x per week tennissen, 2x per week golfen en 1x per week schaatsen werkt ook.
Warpspeedquote:Op donderdag 21 september 2023 23:32 schreef monkyyy het volgende:
Flauwekul dat er binnen afzienbare tijd een kolonie op Mars komt, not in my lifetime!
Lekker krekels vreten en gefilterde urine drinken op Mars, ik pas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |