abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210715234
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:40 schreef polderturk het volgende:
Hongaren,

De nazaten van Atilla de Hun.

[ twitter ]
Gast...

Waarom doe je alsof Hongaren 'alfa' zijn (met je nazaten van Atilla de Hun), terwijl Orban dik is.
pi_210715254
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Gast...

Waarom doe je alsof Hongaren 'alfa' zijn (met je nazaten van Atilla de Hun), terwijl Orban dik is.
Als je dik bent, kan je nog steeds alpha zijn.
pi_210715259
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:44 schreef polderturk het volgende:

[..]
Als je dik bent, kan je nog steeds alpha zijn.
Nee, dat kan niet. Obesitas is een spiegelbeeld van je karakter.
pi_210715296
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:40 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dat soort oproepen worden ook in Nederland gedaan, over willekeurige mensen.

Het heeft 0 meerwaarde. Je weet niet eens of het wordt gepost door mensen die daar wonen. Kan ook worden gedaan door diaspora.
Als dat door diaspora gedaan wordt is dat net zo verwerpelijk. En dat soort oproepen in Nederland dienen dan ook in de openbaarheid veroordeeld te worden in de relevante threads.

Dit gaat echter over het conflict tussen Azerbeidzjan en Armenië. Het lijkt mij niet logisch dat vermiste mensen in die regio bij diaspora kunnen worden afgeleverd om aan één of andere Murad als cadeautje te worden gegeven. Is niet echt logisch.

Zoals ik schreef zijn genocidale excessen tijdens conflicten in die regio eerder de norm dan uitzondering. Oproepen om dit soort misdaden te fasciliteren, te motiveren of uit te voeren mogen best benoemd.
Heel veel sambal
  Forum Admin vrijdag 22 september 2023 @ 11:52:55 #130
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210715318
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Gast...

Haha Orban is de bitch van Putin. En het is geen Slavisch volk. We weten allemaal hoe Poetin denkt over niet Slavische volkeren.

Heel alpha inderdaad.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_210715361
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:50 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Als dat door diaspora gedaan wordt is dat net zo verwerpelijk. En dat soort oproepen in Nederland dienen dan ook in de openbaarheid veroordeeld te worden in de relevante threads.

Dit gaat echter over het conflict tussen Azerbeidzjan en Armenië. Het lijkt mij niet logisch dat vermiste mensen in die regio bij diaspora kunnen worden afgeleverd om aan één of andere Murad als cadeautje te worden gegeven. Is niet echt logisch.

Zoals ik schreef zijn genocidale excessen tijdens conflicten in die regio eerder de norm dan uitzondering. Oproepen om dit soort misdaden te fasciliteren, te motiveren of uit te voeren mogen best benoemd.
Je bent aan het zoeken naar dingen. Waarom kun je niet gewoon toegeven dat een post over dubieuze zaken op social media, inderdaad weinig zegt over het conflict in het geheel?

Ik ken je niet. Niemand kent je hier. Dus je ego kan toch geen lastig hebben daarvan?
pi_210715367
Ik weet niet hoe de situatie op de grond is.

Maar het lijkt erop dat Azerbaijan alles gaat controleren. Misschien op Hankendi (Stepanekert) na.

Armeniërs hebben de wapens neergelegd en de Russische vredestroepen doen niks.

Het lijkt erop dat het is afgelopen.

https://twitter.com/Cauca(...)DRHHBmYa5odrpOQ&s=19
pi_210715368
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:52 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Haha Orban is de bitch van Putin. En het is geen Slavisch volk. We weten allemaal hoe Poetin denkt over niet Slavische volkeren.

Heel alpha inderdaad.
Dat boeit mij dan weer minder.

Het is dat lichaam. Dikke nerd.
  Forum Admin vrijdag 22 september 2023 @ 11:59:24 #134
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210715380
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Alles aan die man is walgelijk.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_210715415
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Die uitstraling, met bijpassend kapsel..
pi_210715439
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:59 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Alles aan die man is walgelijk.
Ik vind zijn immigratiepolitiek best oke.
pi_210715467
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Je bent aan het zoeken naar dingen. Waarom kun je niet gewoon toegeven dat een post over dubieuze zaken op social media, inderdaad weinig zegt over het conflict in het geheel?

Ik ken je niet. Niemand kent je hier. Dus je ego kan toch geen lastig hebben daarvan?
Ik verklaar mijn post en verwerp dat jij heel hard aan het proberen bent om dit soort zaken welke direct relevant zijn aan dit conflict, te bagatelliseren.

Ik heb ook geen idee wie jij bent. Heeft voor mij ook geen relevantie want dit draadje gaat niet over jou of mij. Jouw aanval op mij is elkgeval allerminst relevant aan dit conflict. Misschien is het een idee het hierbij te laten?
Heel veel sambal
pi_210715547
Oorlog is iets anders dan witlof
Eens kijken
  vrijdag 22 september 2023 @ 12:38:36 #139
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210715695
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:04 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Ach jonge, wat weet jij nou weer over Azerbeidzjan en Azeri's buiten al je leugens en valsheden om? Azeri's zijn van oorsprong Oghuz Turken en Islam is altijd al een belangrijke factor geweest. Dat het land niet geregeerd wordt met de shariah is een ander verhaal. Turkije is ook seculier, maar wel een moslimland.

Dappere Azeri soldaten die voor Agdere operatie zich wenden tot de Heer der Wereld en om overwinning vragen:

[ twitter ]

Moge Allah ze overwinning op overwinning schenken.
:')

Erdo trollen praten veel maar weinig feiten.

quote:
Another fact which is interesting to mention is that, according to a recent Gallup Poll, Azerbaijan is one of the most irreligious countries in the Muslim world, with about 53% of respondents indicating the importance of religion in their life as being little or none. The same poll indicates that only 20% of respondents has attended religious services.
https://www.commonspace.e(...)ope-and-muslim-world

quote:
Atheism -- not believing in any god -- and agnosticism -- doubting the existence of god -- are seen as irreligious. You're also irreligious if you do believe in god but don't belong to a religious group or attend religious services.

[ Bericht 33% gewijzigd door Richestorags op 22-09-2023 14:19:34 ]
  vrijdag 22 september 2023 @ 14:54:27 #140
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 22 september 2023 @ 17:36:58 #141
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210721342
quote:
İk vind het opvallend dat hij heel consequent Israël niet benoemt wanneer hij het over de oorlog in 2020 heeft. ik heb nu meerdere videos gezien waarin hij benoemt dat de Turken drones hebben geleverd aan de Azeris die het verschil maakten, maar Israël wordt niet benoemd terwijl zij de kamikaze drones hebben geleverd.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 22 september 2023 @ 23:40:54 #143
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210721514
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 23:16 schreef Slayage het volgende:

[..]
İk vind het opvallend dat hij heel consequent Israël niet benoemt wanneer hij het over de oorlog in 2020 heeft. ik heb nu meerdere videos gezien waarin hij benoemt dat de Turken drones hebben geleverd aan de Azeris die het verschil maakten, maar Israël wordt niet benoemd terwijl zij de kamikaze drones hebben geleverd.
Israel werkt sowieso in de schaduwen, ze proberen buiten de publiciteit te blijven.
pi_210724187
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 23:40 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Israel werkt sowieso in de schaduwen, ze proberen buiten de publiciteit te blijven.
Werkt zeihan voor de Israëlisch?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210724278
Het lijkt erop dat Armeniërs in Karabakh gelogen hebben over hun tekorten.

twitter
  zaterdag 23 september 2023 @ 11:15:59 #146
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210724418
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 10:42 schreef Slayage het volgende:

[..]
Werkt zeihan voor de Israëlisch?
Hij geeft regelmatig presentaties aan het Amerikaanse leger en inlichtingendiensten. Dus close enough dat hij goed weet hoe het wereldje werkt en waar hij wel en niet over kan praten

==============
Even iets anders en toch gerelateerd. Deze ex CIA agent vergelijkt de intelligence agencies met elkaar. Wanneer hij het over Mossad heeft vertelt hij over dat hun sterkste punt is hoe ruthless/medogeloos ze zijn in tegenstanders uitschakelen. Hierbij dacht ik van mjaaaaaaaaa..... en ook weer neeeeeee.....

Ik denk dat hun sterkste punt is hoe ze overal zijn geinfiltreerd en hoe goed ze op de hoogte zijn. Maar dat is waarschijnlijk geen goed idee om te benoemen (dat roept alleen maar lastige vragen op bij het publiek en politici) dus komt hij met dat ruthless verhaal.

Israel werkt in de schaduwen, er is iets goed misgegaan als ze in het nieuws komen

Ben benieuwd hoe groot hun rol uiteindelijk is geweest in de Ukrainse oorlog, maar dat horen we pas jaren nadat de oorlog voorbij is, Rusland is ingestort en geen bedreiging meer is.

[ Bericht 6% gewijzigd door slashdotter3 op 23-09-2023 11:32:02 ]
pi_210724460
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 11:15 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Hij geeft regelmatig presentaties aan het Amerikaanse leger en inlichtingendiensten. Dus close enough dat hij goed weet hoe het wereldje werkt en waar hij wel en niet over kan praten
Dat is dus een ja. Direct of indirect. Verklaart ook waarom hij zelfcensuur toepast.
-Rabia Al-Basri
pi_210724539
twitter
twitter

[ Bericht 15% gewijzigd door Slayage op 23-09-2023 11:49:17 ]
-Rabia Al-Basri
pi_210725386
Afschuwelijke beelden.

Dit zijn Azerbeidzjanen die uit Armenië verbannen zijn. Armenië heeft niet alleen Karabakh bezet en etnisch gezuiverd. Armenië heeft ook heel Armenië etnisch gezuiverd. Er leefden honderden duizenden Azerbeidzjanen in Armenië. Armeniërs hebben ook alle Azerbeidzjaanse dorpen en steden leeggeroofd en platgebrand.

Om gerechtigheid te laten geschieden zou Azerbeidzjaan een groot stuk van Armenië 30 jaar lang moeten bezetten.

twitter
pi_210725416
Azerbeidzjanen rijden Khojali binnen. In de jaren '90 hadden Armeniërs hier een genocide uitgevoerd.

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')