Ja lachen manquote:Op donderdag 21 september 2023 18:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het tragische is dat deze mensen er vooral zichzelf mee hebben en een leven tussen wal en schip leiden.
Ik kan er wel om lachen.
quote:CW: Threats of violence
Azerbaijan's 🇦🇿 war on #NagornoKarabakh has led to thousands of people being separated from their families. Armenians are frantically searching for their loved ones on social media networks.
On Telegram, Azerbaijanis are circulating these photos and threatening to rape and murder the people in them.
(For their safety, we have obscured the faces of these individuals in this post).
Under the photo of the young woman, someone has offered $500 to anyone who delivers her to him. He is going to give her as a birthday gift to "Murad."
Above the photo of the children, someone was written, "Children of whores should clean toilets and work hard in mines for pennies."
Below the photo of the children, someone comments, "They are lost. Whoever finds them, rape them, cut them into pieces and give to dogs as dinner."
Kijk deze post van jou is precies wat ik bedoelde. Je bent zo onzeker over jezelf dat mij onterecht te kakken zetten door te doen alsof ik moest lachen om de oorlog, belangrijker is dan je waarschuwing voor een aankomende genocide uitdragen.quote:
Mooi.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:03 schreef polderturk het volgende:
Hoge Russische militair omgekomen in Karabakh.
[ twitter ]
Het feit dat lachen berhaupt in je opkomt in deze situatie onderstreept dat er iets goed mis is in je bovenkamer.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Kijk deze post van jou is precies wat ik bedoelde. Je bent zo onzeker over jezelf dat mij onterecht te kakken zetten door te doen alsof ik moest lachen om de oorlog, belangrijker is dan je waarschuwing voor een aankomende genocide uitdragen.
Overdenk dat eens.
Nee ik kan beter mijzelf buiten de samenleving plaatsen en de hele dag boos zijn op mensen die wel integreren. Veel beter en gezonder.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:08 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Het feit dat lachen berhaupt in je opkomt in deze situatie onderstreept dat er iets goed mis is in je bovenkamer.
Als dat je enige keuzes zijn dan begrijp ik hoe je aan die kronkel in je bovenkamer komt.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nee ik kan beter mijzelf buiten de samenleving plaatsen en de hele dag boos zijn op mensen die wel integreren. Veel beter en gezonder.
Azerbeidzjan is niet echt een gelovig land hoor. Die zijn net zo Moslim als dat Brabanders Katholieken zijn.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:01 schreef Nyamuk het volgende:
Ik ben zelf Moslim. Hoe deze mensen zichzelf Moslim durven te noemen is me echt een raadsel.
Sorry als ik je beledigde. Ik dacht te maken te hebben met iemand die begrijpend kon lezen.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:42 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Als dat je enige keuzes zijn dan begrijp ik hoe je aan die kronkel in je bovenkamer komt.
De industrie (bij gebrek aan een beter woord) die er veelal achter schuilt zorgt inderdaad voor veel problemen. Bij elke religie trouwens. Zeker als er geld mee gemoeid wordt. Of je daar aan meedoet is een keuze. Als Moslim hoef ik daar niet aan mee te doen en juist het gebruiken van een moreel kompas met als richtlijnen mijn interpretatie van de Koran zorgt ervoor dat ik walg van dit soort vormen van geweld.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:43 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Azerbeidzjan is niet echt een gelovig land hoor. Die zijn net zo Moslim als dat Brabanders Katholieken zijn.
Dat gezegd hebbende, religie staat een spiritueel leven in de weg. Bij 99% van de "gelovigen" is het gewoon een mechanisch programmaatje dat op de angstknoppen drukt zonder dat er schaduwwerk, een zoektocht naar het innerlijke of zelfs het Goddelijke wordt verricht. Nee, het is verstand op nul en regeltjes onder groepsdruk en angst volgen.
Je bent vergeven. Denk niet dat je er iets aan kunt doen.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Sorry als ik je beledigde. Ik dacht te maken te hebben met iemand die begrijpend kon lezen.
Open hier een topic over bij FİL met een fatsoenlijke OP. Mag je je stelling daar onderbouwen. En quote mij daaro.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:43 schreef Richestorags het volgende:
Dat gezegd hebbende, religie staat een spiritueel leven in de weg.
Ach jonge, wat weet jij nou weer over Azerbeidzjan en Azeri's buiten al je leugens en valsheden om? Azeri's zijn van oorsprong Oghuz Turken en Islam is altijd al een belangrijke factor geweest. Dat het land niet geregeerd wordt met de shariah is een ander verhaal. Turkije is ook seculier, maar wel een moslimland.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:43 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Azerbeidzjan is niet echt een gelovig land hoor. Die zijn net zo Moslim als dat Brabanders Katholieken zijn.
Dat gezegd hebbende, religie staat een spiritueel leven in de weg. Bij 99% van de "gelovigen" is het gewoon een mechanisch programmaatje dat op de angstknoppen drukt zonder dat er schaduwwerk, een zoektocht naar het innerlijke of zelfs het Goddelijke wordt verricht. Nee, het is verstand op nul en regeltjes onder groepsdruk en angst volgen.
Lijkt mij vrij relevant aan het volgen van het verloop van dit conflict. Zeker gezien genocidale excessen in deze regio al vaker voorgekomen zijn. Dit soort oproepen mogen best veroordeeld worden vind ik. Zeker omdat het gaat over het verkrachten en vermoorden van onschuldige vrouwen en kinderen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mensen zeggen dubieuze dingen op social media.
Wat is de meerwaarde van dit soort post?
Dat soort oproepen worden ook in Nederland gedaan, over willekeurige mensen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:38 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij relevant aan het volgen van het verloop van dit conflict. Zeker gezien genocidale excessen in deze regio al vaker voorgekomen zijn. Dit soort oproepen mogen best veroordeeld worden vind ik. Zeker omdat het gaat over het verkrachten en vermoorden van onschuldige vrouwen en kinderen.
Denk je van niet?
Gast...quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:40 schreef polderturk het volgende:
Hongaren,
De nazaten van Atilla de Hun.
[ twitter ]
Als je dik bent, kan je nog steeds alpha zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gast...
Waarom doe je alsof Hongaren 'alfa' zijn (met je nazaten van Atilla de Hun), terwijl Orban dik is.
Nee, dat kan niet. Obesitas is een spiegelbeeld van je karakter.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:44 schreef polderturk het volgende:
[..]
Als je dik bent, kan je nog steeds alpha zijn.
Als dat door diaspora gedaan wordt is dat net zo verwerpelijk. En dat soort oproepen in Nederland dienen dan ook in de openbaarheid veroordeeld te worden in de relevante threads.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat soort oproepen worden ook in Nederland gedaan, over willekeurige mensen.
Het heeft 0 meerwaarde. Je weet niet eens of het wordt gepost door mensen die daar wonen. Kan ook worden gedaan door diaspora.
Haha Orban is de bitch van Putin. En het is geen Slavisch volk. We weten allemaal hoe Poetin denkt over niet Slavische volkeren.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gast...
Waarom doe je alsof Hongaren 'alfa' zijn (met je nazaten van Atilla de Hun), terwijl Orban dik is.
Je bent aan het zoeken naar dingen. Waarom kun je niet gewoon toegeven dat een post over dubieuze zaken op social media, inderdaad weinig zegt over het conflict in het geheel?quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:50 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Als dat door diaspora gedaan wordt is dat net zo verwerpelijk. En dat soort oproepen in Nederland dienen dan ook in de openbaarheid veroordeeld te worden in de relevante threads.
Dit gaat echter over het conflict tussen Azerbeidzjan en Armeni. Het lijkt mij niet logisch dat vermiste mensen in die regio bij diaspora kunnen worden afgeleverd om aan n of andere Murad als cadeautje te worden gegeven. Is niet echt logisch.
Zoals ik schreef zijn genocidale excessen tijdens conflicten in die regio eerder de norm dan uitzondering. Oproepen om dit soort misdaden te fasciliteren, te motiveren of uit te voeren mogen best benoemd.
Dat boeit mij dan weer minder.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Haha Orban is de bitch van Putin. En het is geen Slavisch volk. We weten allemaal hoe Poetin denkt over niet Slavische volkeren.
Heel alpha inderdaad.
Alles aan die man is walgelijk.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat boeit mij dan weer minder.
Het is dat lichaam. Dikke nerd.
Die uitstraling, met bijpassend kapsel..quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat boeit mij dan weer minder.
Het is dat lichaam. Dikke nerd.
Ik vind zijn immigratiepolitiek best oke.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Alles aan die man is walgelijk.
Ik verklaar mijn post en verwerp dat jij heel hard aan het proberen bent om dit soort zaken welke direct relevant zijn aan dit conflict, te bagatelliseren.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent aan het zoeken naar dingen. Waarom kun je niet gewoon toegeven dat een post over dubieuze zaken op social media, inderdaad weinig zegt over het conflict in het geheel?
Ik ken je niet. Niemand kent je hier. Dus je ego kan toch geen lastig hebben daarvan?
quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:04 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ach jonge, wat weet jij nou weer over Azerbeidzjan en Azeri's buiten al je leugens en valsheden om? Azeri's zijn van oorsprong Oghuz Turken en Islam is altijd al een belangrijke factor geweest. Dat het land niet geregeerd wordt met de shariah is een ander verhaal. Turkije is ook seculier, maar wel een moslimland.
Dappere Azeri soldaten die voor Agdere operatie zich wenden tot de Heer der Wereld en om overwinning vragen:
[ twitter ]
Moge Allah ze overwinning op overwinning schenken.
https://www.commonspace.e(...)ope-and-muslim-worldquote:Another fact which is interesting to mention is that, according to a recent Gallup Poll, Azerbaijan is one of the most irreligious countries in the Muslim world, with about 53% of respondents indicating the importance of religion in their life as being little or none. The same poll indicates that only 20% of respondents has attended religious services.
quote:Atheism -- not believing in any god -- and agnosticism -- doubting the existence of god -- are seen as irreligious. You're also irreligious if you do believe in god but don't belong to a religious group or attend religious services.
İk vind het opvallend dat hij heel consequent Isral niet benoemt wanneer hij het over de oorlog in 2020 heeft. ik heb nu meerdere videos gezien waarin hij benoemt dat de Turken drones hebben geleverd aan de Azeris die het verschil maakten, maar Isral wordt niet benoemd terwijl zij de kamikaze drones hebben geleverd.quote:
Israel werkt sowieso in de schaduwen, ze proberen buiten de publiciteit te blijven.quote:Op vrijdag 22 september 2023 23:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
İk vind het opvallend dat hij heel consequent Isral niet benoemt wanneer hij het over de oorlog in 2020 heeft. ik heb nu meerdere videos gezien waarin hij benoemt dat de Turken drones hebben geleverd aan de Azeris die het verschil maakten, maar Isral wordt niet benoemd terwijl zij de kamikaze drones hebben geleverd.
Werkt zeihan voor de Isralisch?quote:Op vrijdag 22 september 2023 23:40 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Israel werkt sowieso in de schaduwen, ze proberen buiten de publiciteit te blijven.
Hij geeft regelmatig presentaties aan het Amerikaanse leger en inlichtingendiensten. Dus close enough dat hij goed weet hoe het wereldje werkt en waar hij wel en niet over kan pratenquote:Op zaterdag 23 september 2023 10:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
Werkt zeihan voor de Isralisch?
Dat is dus een ja. Direct of indirect. Verklaart ook waarom hij zelfcensuur toepast.quote:Op zaterdag 23 september 2023 11:15 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Hij geeft regelmatig presentaties aan het Amerikaanse leger en inlichtingendiensten. Dus close enough dat hij goed weet hoe het wereldje werkt en waar hij wel en niet over kan praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |