War is peace, freedom is slavery...quote:Op woensdag 20 september 2023 12:54 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Russische peacekeepers
De (misselijkmakende) ironie.
Ik ben heel benieuwd en vooral bezorgd hoe dat vorm gaat of kan krijgen. De geest is uit de fles dus als een hoop fanatiek gespuis ineens dat gebied binnentrekt om Armenirs uit hun huizen te trekken en de vrijgekomen ruimte te claimen dan vraag ik me af of er nog gehandhaafd kan worden. Die geest krijg je niet terug in de fles na een aantal decennia aan geschreeuw en propaganda. Nuance en redelijkheid zijn geen dingen die op magische wijze in mensen varen nadat je de kraan dichtdraait.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:52 schreef Slayage het volgende:
🇦🇲🇦🇿 Update since yesterday :
- Ceasefire declared as separatists called Artsakh surrendered
- Armenian forces in Karabakh will disband their forces and disarm themselves
- Armenian republic forces will return to their homeland
- Civilians in Karabakh will meet the Azerbaijani officials tomorrow to discuss the issues of reintegration based on the Constitution and laws of the Republic of Azerbaijan.
- Russian peacekeepers will coordinate the whole deal alongside with Armenia & Azerbaijan[ twitter ]
Etnische zuiveringenquote:Op woensdag 20 september 2023 13:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd en vooral bezorgd hoe dat vorm gaat of kan krijgen. De geest is uit de fles dus als een hoop fanatiek gespuis ineens dat gebied binnentrekt om Armenirs uit hun huizen te trekken en de vrijgekomen ruimte te claimen dan vraag ik me af of er nog gehandhaafd kan worden. Die geest krijg je niet terug in de fles na een aantal decennia aan geschreeuw en propaganda. Nuance en redelijkheid zijn geen dingen die op magische wijze in mensen varen nadat je de kraan dichtdraait.
Ja, want het zijn westerlingen die hier in dit topic steeds het narratief na lopen te bauwen over etnische zuiveringen en genocide, als je het over frames wilt hebben.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
Etnische zuiveringen![]()
Leuk hoe westerlingen altijd bepaalde frames weet te gebruiken
Yup.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, want het zijn westerlingen die hier in dit topic steeds het narratief na lopen te bauwen over etnische zuiveringen en genocide, als je het over frames wilt hebben.
Ik ben blij dat de Turken in dit topic zich identificeren als westerlingen dan. Komt echt goed met die integratiequote:
Klinkt als iets wat Oekrane heel goed kan gebruiken.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:56 schreef slashdotter3 het volgende:
Een drone met een laser pointer
[ twitter ]
Is de Armeense genocide een frame?quote:Op woensdag 20 september 2023 13:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
Etnische zuiveringen![]()
Leuk hoe westerlingen altijd bepaalde frames weet te gebruiken
Net als de genocide in Algerije door de Fransen bedoel je?quote:Op woensdag 20 september 2023 18:00 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Is de Armeense genocide een frame?
Het ontgaat mij wat dat met een conflict tussen Armeni en Azerbeidzjan te maken heeft? Maar goed, als we wat de Armenen is overkomen tot een genocide bestempelen is dat wat de Algerijnen is overkomen natuurlijk ook een genocide.quote:Op woensdag 20 september 2023 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Net als de genocide in Algerije door de Fransen bedoel je?
Ik denk het niet. Er is te veel bloed vergoten en te veel haat. Daarnaast accepteren de Armenen die daar wonen de nieuwe status quo ook niet zomaar.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Denk je dat Azerbaijan de Armenen in NK met rust laat en accepteert als minderheid binnen het land?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |