Go for it!quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:15 schreef marsan het volgende:
Hmm de openingspost zou wel wat actueler kunnen.
Lastig als je niet over Rusland en Iran wil vliegen.quote:
Ik dacht door t te benoemen dat er mss een vrijwilliger op zou staan.quote:
Er vliegen nog wel toestellen over Iran van West Europa naar Zuid-Oost Azi of Dubai. Misschien kon de KLM niet zo snel toestemming regelen, of hadden ze niet genoeg brandstof aan boord voor de omweg.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:21 schreef polderturk het volgende:
[..]
Lastig als je niet over Rusland en Iran wil vliegen.
Omvliegen over Egypte en Saudi Arabi denk ik.
Drie jaar geleden zat ik te juichen voor de Azeris, maar nu voelt het als een oorlog dat voorkomen had kunnen worden en er nu dus onnodig slachtoffers vallen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om voor een van beide zijden te juichen. Hoop vooral dat het conflict (dit keer) zonder etnische zuiveringen opgelost kan worden.
Moest toch even zoeken, maar Stepanakert dus, dat klinkt me al wat bekender in de orenquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moest toch even zoeken, maar Stepanakert dus, dat klinkt me al wat bekender in de oren
Ja nou ja, het zal me inderdaad aan m'n reet roesten hoe de inwoners van Stepanakert/Khankendi hun stad noemen, maar altijd wel fijn om te weten over welke stad het gaatquote:
Hear, hearquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:57 schreef heywoodu het volgende:
Hopelijk kapt het snel met die beschietingen
Waarom zou Rusland dan moeten optreden, dan is het werk al gedaan.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:39 schreef polderturk het volgende:
Wat als er een pro-Russische coup komt in Armeni?
Gaat Rusland dan wel optreden?
Ik bedoel of ze druk gaan zetten op Azerbaijan om hun aanvallen te stoppen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom zou Rusland dan moeten optreden, dan is het werk al gedaan.
Ahh. Nee, denk dat tegen die tijd Nagorno-Karabach zich al heeft overgegeven en is ontwapend of totaal onder de voet is gelopen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:03 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik bedoel of ze druk gaan zetten op Azerbaijan om hun aanvallen te stoppen.
Over de noordpool. Tussenstopje in Anchorage.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:21 schreef polderturk het volgende:
[..]
Lastig als je niet over Rusland en Iran wil vliegen.
Omvliegen over Egypte en Saudi Arabi denk ik.
Misschien nog wel korter dan over Egypte idd. Allebei een paar duizend km om.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Over de noordpool. Tussenstopje in Anchorage.
Niet ondenkbaarquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:45 schreef Fer het volgende:
Krijgen we straks dan Noord Koreaanse troepen in de Donbass?
İk vermoed dat mijn Armeense buurvrouw ook op vakantie is daaroquote:Op dinsdag 19 september 2023 23:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
Zolang ze maar uit Armeni blijven als m'n zus er is
Zowiezo lees je al meteen “juichen” voor de 1 of voor de ander. Het is geen voetbalwedstrijd h.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:37 schreef heywoodu het volgende:
Goddank hebben we geen/weinig users met Oekranse en/of Russische achtergrond, dat dit hele gebeuren ook met Turkije te maken heeft (op welke manier dan ook) maakt het echt bijna onmogelijk om hier een normale discussie over te lezen. Heethoofdig gedoe allemaal.
De tweede tweet is ook relevantquote:Op woensdag 20 september 2023 10:57 schreef Perrin het volgende:
Vredesduif Rusland to the rescue.
[ twitter ]
Yup, volledige overgave en demilitarisatie en daarna mogen ze hopen dat ze iets van autonomie overhouden.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
De tweede tweet is ook relevant
Here is the terms:
• Armenian republic will withdraw all remaining units from Russian peacekeeping force
• COMPLETE disbandment and disarmament of the armed formations of the “Nagorno-Karabakh Defense Army” and the withdrawal of heavy equipment and weapons from the territory of Nagorno-Karabakh with the aim of their speedy disposal.
• Armenian rights will be discussed at a meeting between representatives of the local Armenian population and representatives of the central authorities of the Republic of Azerbaijan, which will take place in the city of Yevlakh on September 21, 2023 and during subsequent meetings.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |