abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 september 2023 @ 12:33:40 #226
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210766172
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 12:27 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Lijkt me een prima payback voor 1994 waar ze duizenden Azeri's hebben uitgemoord en 800k hebben verjaagd
Zelfs als al die 120k Armeniers oprotten dan hebben ze nog steeds dikke 'winst'.
Zolang je elkaar 'payback' blijft geven, los je het onderliggende conflict nooit op en blijft de ellende voortduren.

Die Armeniërs zijn op hun beurt ook weer ruimschoots uitgemoord door Turkse volkeren een eeuw geleden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 27 september 2023 @ 13:04:53 #227
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210766431
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 12:27 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Lijkt me een prima payback voor 1994 waar ze duizenden Azeri's hebben uitgemoord en 800k hebben verjaagd
Zelfs als al die 120k Armeniers oprotten dan hebben ze nog steeds dikke 'winst'.
Wat is dit voor achterlijke post? Zij konden dat dan weer als payback zien naar de Turkse volkeren voor de enorme genocide op hen en zo blijf je bezig. Het moet ergens stoppen en nu heeft Azerbeidzjan de macht om de meest wijze partij te zijn. Laat ze dat dan ook zijn.
  woensdag 27 september 2023 @ 13:16:24 #228
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 27 september 2023 @ 13:19:29 #229
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210766587
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 13:04 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Wat is dit voor achterlijke post? Zij konden dat dan weer als payback zien naar de Turkse volkeren voor de enorme genocide op hen en zo blijf je bezig. Het moet ergens stoppen en nu heeft Azerbeidzjan de macht om de meest wijze partij te zijn. Laat ze dat dan ook zijn.
Veel van die lui zijn zo verblind door hun haat dat ze elkaar blijkbaar liever nog eeuwenlang naar het leven staan dan een beetje fatsoenlijk proberen samen te leven.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 27 september 2023 @ 13:27:14 #230
396550 Richestorags
pi_210766730
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 13:19 schreef Perrin het volgende:

[..]
Veel van die lui zijn zo verblind door hun haat dat ze elkaar blijkbaar liever nog eeuwenlang naar het leven staan dan een beetje fatsoenlijk proberen samen te leven.
Nou ja je ziet het in dit topic alleen al.
pi_210769291
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210769335
quote:
Veel langs zien komen vandaag over deze guy. Hij wordt omschreven als een Kremlin linked Russische oligarch die het pashinyan moeilijk had kunnen maken als hij in Armenië zou komen. Oekrinse justitie schijnt een arrest warrant uit hebben staan ook.
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210769409
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 00:20 schreef polderturk het volgende:

[..]
Lees dit maar eens.
Azerbeidzjan had Karabakh vlak voor de inval opnieuw autonomie aangeboden, in ruil voor het neerleggen van de wapens.

Weer geweigerd door de Armeniërs in Nagorno-Karabakh.

[ twitter ]

[ twitter ]
Politici all around hebben gefaald om tot een resolutie te komen waar geweld niet aan te pas zou komen. En dan natuurlijk de grootste verantwoordelijkheid bij de Kremlin backed NK Armeniërs, die simpelweg geen oplossing wilden omdat ze er heilig van overtuigd waren dat Rusland hen zouden beschermen. Zelfs na de 2020 oorlog werden ze niet wakker, waardoor ze consequent de boot afhielden voor een settlement. Het kwam bij hen kennelijk niet op dat Rusland door de Oekraïne oorlog ernstig verzwakt was en niet in staat zou zijn om hen te beschermen tegen Azeri agressie. Oud president van Armenië verwoordt het als volgt:

twitter
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210769604
De Russen zijn uiteraard bezig om pashinyan te ondermijnen, nu ze hun grip op NK zijn kwijtgeraakt. İn een andere post las ik dat pashinyan waarschijnlijk stiekem hoopt dat de Azeris de NK leiderschap vatten en ze verhinderd worden om naar Armenië te komen waar ze pashinyan hoofdpijn zullen bezorgen. Wat aannemelijk klinkt.

"The opposition is also fractured and lacks a single figure who can challenge Pashinyan.

But analysts say the opposition is being spearheaded by Moscow and Nagorno-Karabakh supporters who have roots in the region."

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210769731
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 23:19 schreef Hatseflats22 het volgende:
Vandaag was bij Nieuwsuur een item over de Armeniërs die nu de enclave verlaten. Wat er ook gebeurd is in het verleden, dit ziet er allemaal heel lelijk uit.

https://nos.nl/l/2491948
Het is fucked up voor de locals dat dit zo is gelopen natuurlijk. Ze hebben kennelijk van hun leiderschap te horen gekregen dat de Azeris niet zouden durven om weer de agressie te starten, maar toen het alsnog gebeurde en hun leiderschap zich overgaven waren ze ongetwijfeld in schock.
Het is volledig begrijpelijk ook dat sommigen denken dat het verstandigst is om hem te smeren, als je bekijkt wat er zich in het verleden allemaal heeft afgespeeld. Maar dat sommigen zoals deze dame in het artikel het heeft over etnische zuiveringen, dus dat er doelbewust actie wordt ondernomen door de Azeris om de Armeniërs te verdrijven hebben we tot op heden geen signalen van gekregen. Sterker nog de signalen zijn dat lokale Armeense politici mensen hebben opgeroepen om te vertrekken. Hopelijk komt er fatsoenlijke deal en kunnen de Armeniërs die dat willen weer terug naar huis op een later moment.

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210769795
twitter
-Rabia Al-Basri
  woensdag 27 september 2023 @ 18:09:08 #237
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210770875
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 22:17 schreef Slayage het volgende:

[..]
Vijand van mijn vijand, is mijn vriend ;)
Neuh. Het is namelijk helemaal niet via een analyse.

Wij vinden Armeniers en Koerden gewoon schattig.
pi_210770885
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 22:14 schreef Slayage het volgende:

[..]
Niet alleen zijn er etnische zuiveringen. Er is een cover up. Kijk al die autos vol met Armeniërs die NK uitrijden!

[ twitter ]
Ja. Maar jij zit weer helemaal aan de andere kant.

Een normaal mens zou zeggen: er is geen bewijs van genocide, zuivering, maar die mensen vertrekken ook niet 'zomaar'. Maja, jij Turk. Jij moeite met objectiviteit.
pi_210770946
quote:
Niet gekeken/geluisterd. De man in kwestie heeft een onbetrouwbaar fenotype.
  woensdag 27 september 2023 @ 20:20:35 #241
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210771264
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 17:46 schreef Slayage het volgende:

[..]
Het is fucked up voor de locals dat dit zo is gelopen natuurlijk. Ze hebben kennelijk van hun leiderschap te horen gekregen dat de Azeris niet zouden durven om weer de agressie te starten, maar toen het alsnog gebeurde en hun leiderschap zich overgaven waren ze ongetwijfeld in schock.
Het is volledig begrijpelijk ook dat sommigen denken dat het verstandigst is om hem te smeren, als je bekijkt wat er zich in het verleden allemaal heeft afgespeeld. Maar dat sommigen zoals deze dame in het artikel het heeft over etnische zuiveringen, dus dat er doelbewust actie wordt ondernomen door de Azeris om de Armeniërs te verdrijven hebben we tot op heden geen signalen van gekregen. Sterker nog de signalen zijn dat lokale Armeense politici mensen hebben opgeroepen om te vertrekken. Hopelijk komt er fatsoenlijke deal en kunnen de Armeniërs die dat willen weer terug naar huis op een later moment.

[ twitter ]
Ja, dat dachten de Palestijnen ook.
  woensdag 27 september 2023 @ 20:24:45 #242
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 27 september 2023 @ 20:27:43 #243
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210771331
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 20:20 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Bij de Palestijnen was het dat de Arabische legers tegen ze zeiden dat ze tijdelijk veiligheid moesten zoeken en konden terugkomen nadat de Joden waren uitgemoord.

Misgegokt en pech gehad

[ Bericht 2% gewijzigd door slashdotter3 op 27-09-2023 20:37:54 ]
  woensdag 27 september 2023 @ 20:37:51 #244
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 27 september 2023 @ 20:40:32 #245
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210772029
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 20:20 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Wat?
pi_210772059
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 20:27 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Bij de Palestijnen was het dat de Arabische legers tegen ze zeiden dat ze tijdelijk veiligheid moesten zoeken en konden terugkomen nadat de Joden waren uitgemoord.

Misgegokt en pech gehad
Dit is historisch nogal onjuist.
  woensdag 27 september 2023 @ 21:33:36 #248
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 27 september 2023 @ 21:41:35 #249
396550 Richestorags
pi_210772231
Wtf die Zori Balayan. Het blijkt dus echt zo te zijn dat hij dat schreef. Hij schreef er niet trots op te zijn als humanist maar wel als Armeense patriot en dat hij en de soldaten de volgende dag naar de kerk gingen om hun ziel te reinigen. Een 13-jarig ventje :{
pi_210772674
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 21:41 schreef Richestorags het volgende:
Wtf die Zori Balayan. Het blijkt dus echt zo te zijn dat hij dat schreef. Hij schreef er niet trots op te zijn als humanist maar wel als Armeense patriot en dat hij en de soldaten de volgende dag naar de kerk gingen om hun ziel te reinigen. Een 13-jarig ventje :{
Schattig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')