abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210687123
Wesley Sneijder gaat een managementopleiding volgen bij twee gerenommeerde universiteiten, zo meldt de Oranje-recordinternational zelf in Veronica Offside. Sneijder is toegelaten tot de Nyenrode Business Universiteit en de bekende Amerikaanse Harvard University. "Daarmee kan ik straks beide kanten op: een managementfunctie of een functie als hoofdcoach", zegt Sneijder.

Sneijder is al een tijdje zoekende naar een nieuwe rol in de voetballerij. De oud-middenvelder sprak met Maurice Steijn over een functie bij Ajax, maar voorlopig lijkt dat van de baan. Sneijder zal de komende maanden druk zijn met twee opleidingen. "Ik ga een leiderschapsopleiding volgen aan de Nyenrode Business Universiteit. Ik ben een aantal jaar geleden om die reden begonnen met de trainerscursus bij de KNVB. Ik wilde daarin begeleid worden, dat was toen niet mogelijk." Sneijder stopte omdat de KNVB geen trainerscursus op maat wilde aanbieden.

De Nyenrode-opleiding staat volledig los van sport. "Het heeft echt met management te maken", legt Sneijder uit. "Hoe word je een echte leider? Dat wil ik wel uit gaan zoeken, door middel van zelfreflectie en ook feedback van anderen. De opleiding is een praktijkvorm. Je werkt in groepsverband. Dat sprak me heel erg aan. Het duurt in totaal een aantal maanden. Het zijn een aantal blokken van twee dagen, en dan weer even een tijdje niet."

Sneijder gaat niet één, maar twee opleidingen tegelijk volgen. "Ik ben daarnaast toegelaten tot Harvard. Nyenrode is de praktijk en dit is de theorie. Dat is online, ook in een andere taal. Dat vind ik belangrijk. Als je straks internationaal wil gaan, dan heb je dat gewoon nodig." Sneijder verwacht tot ongeveer april 2024 bezig te zijn met de studies.

https://www.voetbalzone.n(...)rd-university/424343
_______________________________________________________________________________________

Wes mag dan zijn KNVB-cursus niet gehaald hebben, met deze Harvard studie straks op zak kan hij wel technisch directeur bij Ajax worden en het wanbeleid van Sven Mislintat ongedaan maken en Ajax weer naar grote successen leiden _O_
Kijk eens dom, ja ho maar
pi_210687138
Ondiep laude.
pi_210687300
al besproken.
  dinsdag 19 september 2023 @ 21:57:46 #5
221644 timmmmm
sp3c lives matter
  dinsdag 19 september 2023 @ 21:59:07 #6
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210688879
Zouden ze op Harvard dan wel alles op Wesleytje hebben aangepast wat de KNVB niet wilde
pi_210689584
Jaaahaa zal wel een cursusje zijn. No way dat sneijder een universitaire studie kan doen.
pi_210690184
Ik ken mensen die een cursus bij de online Harvard Business School hebben gevolgd.

https://online.hbs.edu/courses/

Kost wel wat, maar iedereen slaagt :P
pi_210690231
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 september 2023 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Sneijder stopte omdat de KNVB geen trainerscursus op maat wilde aanbieden.
:')

KNVB wilde geen verkorte versimpelde versie aanbieden, dat is wat anders :D
pi_210690389
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 22:35 schreef SOG het volgende:
Jaaahaa zal wel een cursusje zijn. No way dat sneijder een universitaire studie kan doen.
is inderdaad een cursus waar iedereen dat kan volgen. universitaire studie moet je voldoen aan de eisen, maar zelfs dan zou hij het niet halen lol
pi_210690477
Ze moeten hier wel een film over maken. Wesley Sneijder en Andy van der Meyde naar Harvard. _O_
Kijk eens dom, ja ho maar
pi_210691877
Gaat high school dropout Nyck de Vries niet hetzelfde cursusje doen op Harvard? Kunnen ze samen huiswerk maken.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_210692156
Nyenrode is echt kut ik snap trouwens niet waarom die uni bij naam nog wordt genoemd.

Erasmus universiteit en Tilburg universiteit zijn veel beter op het gebied van ‘business’. Nyenrode is een parodie op een universiteit.
  Trouwste user 2022 woensdag 20 september 2023 @ 19:02:51 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_210697687
Absurd. :D

Maar hij werd later advocaat......

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 20 september 2023 @ 19:04:03 #15
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210697696
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 08:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Gaat high school dropout Nyck de Vries niet hetzelfde cursusje doen op Harvard? Kunnen ze samen huiswerk maken.
Wie is dat nou weer
  woensdag 20 september 2023 @ 19:06:49 #16
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210697717
De Donald Duck is al een hele opgave voor Wesley dus er is nog hoop.
RED ONS HENNIEGOD
  Humorvolste user 2022 woensdag 20 september 2023 @ 19:09:15 #17
459912 FlippingCoin
pi_210697738
Zo zie je maar dat iedere idioot daar terecht kan komen zolang je maar genoeg geld hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_210697771
Lekker verdienmodel wel zo'n opleiding. Als je van nature geen leider bent, kan je het dan worden? Kennelijk
pi_210697989
Dit is gewoon 1 grote grap van Sneijder

De man gaat koketteren met Nyenrode en Harvard op nationale TV. Dit soort scholen, want het zijn scholen, is meestal alleen weggelegd voor de elite van hoogbegaafden met een pak geld op hun bankrekening of mensen die een beurs krijgen.

Maar sneijdertje die kwa vooropleiding niet eens de lagere school heeft gedaan gaat op nationale tv interessant lopen doen dat hij even naar Nijenrode en Harvard gaat. Hij had op google Oxford niet gevonden tijdens een zoekopdracht.

Het is een fukking joke omdat hij op de normale manier geen trainersdiploma kan halen omdat de studie langdurig en intensief is.

Dat deze man nog wekelijks zendtijd krijg om zijn teringonzin en interessantdoenerij uit te kramen is een schande voor iedereen die wel wat te vertellen heeft op tv.

De man is gewoon gestoord en leidt aan grootheidswaanzin.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210698008
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 19:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Lekker verdienmodel wel zo'n opleiding. Als je van nature geen leider bent, kan je het dan worden? Kennelijk
Is alleen geen opleiding

Lol
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')