Daar heb je geheel gelijk in.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:40 schreef Za het volgende:
[..]
Dat heb ik niet beweerd.
Ik zei: Roze en jurkjes/rokjes/ruches voor meisjes is net zo goed een maatschappelijk opgelegd iets.
Dus is een oudere man niet opeens "zichzelf" door zich te bedienen van oude patronen inzake meisjes kinderkleding.
Shit, dan ben jij eerder. Ik heb de pech dat ik 22 heb getrokkenquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:18 schreef Za het volgende:
maar deze keer is het een man die de show steelt.
Dit zijn net als Sjoerd ook aandachtshoeren.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:53 schreef Momo het volgende:
Waarom is nou bijzonder nieuws? Er gaan zo veel mensen opvallend gekleed op prinsjesdag? Vaak ook nog met een boodschap die aan de outfit verbonden zit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fixed, niet alle mannen over 1 D66-Deugkam scheren gaarne.quote:Op woensdag 20 september 2023 00:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
Zo zie je maar, mannen een man in de politiek ziet Prinsjesdag als grapje, tis wel weer duidelijk...
Dat doe ik wel, zitten nauwelijks echte mannen in die politieke bijenkorf daar. Zelfs Alpha-man partij FvD heeft Gideon van der Meijerenquote:Op woensdag 20 september 2023 00:47 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Fixed, niet alle mannen over 1 D66-Deugkam scheren gaarne.
quote:Op woensdag 20 september 2023 00:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat doe ik wel, zitten nauwelijks echte mannen in die politieke bijenkorf daar. Zelfs Alpha-man partij FvD heeft Gideon van der Meijeren
Wist niet dat ie nog als man doorging eerlijk gezegdquote:Op woensdag 20 september 2023 00:59 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Wanneer maakt die zijn/haar transitie een een keer af?
Right... Voor 2000 zagen we nooit flamboyante mannen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:33 schreef BMW1993 het volgende:
Wat mij betreft mag dit onder de terrorisme wet vallen, iig. net zo hard berecht mogen worden als dat je met een IS vlag de zaal binnen komt lopen.
Dat hele genderneutrale gedoe van D'66 is erop gericht om de tradionele familiewaardes en de normen en waarden te vernietigen die dit land altijd heeft gehad tot een jaar of 20 geleden.
Maar dat is toch ook zo? Google 'm maar eens; hij loopt vaker in heel opvallende kleding. Zo vind je bijv. foto's van hem in de TK in een knalgeel pak.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:34 schreef Za het volgende:
[..]
Indien het bij hem past, en hij zichzelf is zo, prima, maar dan zou hij allang in het dagelijks leven zo rondlopen en gefotografeerd worden.
Natuurlijk is het ook een beetje een statement, maar dat hoort bij Prinsjesdag. Dat zie je bij veel meer politici. Kijk bijvoorbeeld naar Caroline van der Plas, of Esther Ouwehand. Sowieso is Prinsjesdag een dag waarop veel mensen extra flamboyant gekleed gaan.quote:Dit is gewoon een statement.
Ja, daar heeft-ie lekker de kans voor gehad hè? Hij is ruim drie maanden Kamerlid, waarvan twee maanden in het zomerreces vielen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:35 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Ja, hij had ook naamsbekendheid kunnen genereren door goede wetsvoorstellen in te dienen of door de regering op een scherpe manier te controleren, maar dat is tegelijkertijd zo'n boomerachtige manier van denken, dit heeft zoveel meer maatschappelijke impact.
Baudet een alpha man???quote:Op woensdag 20 september 2023 00:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat doe ik wel, zitten nauwelijks echte mannen in die politieke bijenkorf daar. Zelfs Alpha-man partij FvD heeft Gideon van der Meijeren
Prinsjesdag is juist een plek voor een statement.quote:Op woensdag 20 september 2023 01:08 schreef trein2000 het volgende:
Sjoerd Warmerdam snapt kennelijk niet dat het op prinsjesdag niet om hem draait. Sowieso heeft deze grapjas er een handje van om de Kamer te misbruiken als podium voor dit soort gekkigheid.
Let op: ik heb niks tegen eigenzinnige types of tegen LHBTIQ-personen. Maar dit is zo overdreven, zo opzichtig dat het gewoon een schreeuw om aandacht is.
Statements prima, ik kan mij zo Marianne Thieme herinneren met haar wortelkogels. Maar dit is zo overdreven opzichtig dat het aandachttrekkerij wordt. Overdaad schaadt zeg maar.quote:Op woensdag 20 september 2023 02:08 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Prinsjesdag is juist een plek voor een statement.
Voorbeelden daarvan zijn al gegeven.
Dit is echt niet uitzonderlijk of nieuw.
Misschien dat jij juist hierdoor meer naar Prinsjesdag kijkt.
Maar dit is minder een statement dan vele andere dingen hiervoor en zelfs tijdens deze Prinsjesdag.
Caroline met een stro hoedje.
Weet je wel dat zij geen 'boeren' achtergrond heeft!
Haar ouders in de politiek en journalistiek zaten?
Zij geen enkele eigen ervaring heeft op het gebied van een boerderij runnen?
Waar gaat dit in hemelsnaam over joh? Geen touw aan vast te knopen.quote:Op woensdag 20 september 2023 02:06 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Beta's die graag alfa zouden zijn, vaak zelfs gemna's, dat misschien.
Maar meer omega's die willen opklimmen. Die door hun omega status niet snel naar gemna of beta kunnen komen, dus maar een gooi naar alfa doen. Wat natuurlijk jammerlijk faalt.
Maar he, zonder omega geen alfa. Het enige wat fout zit in de huidige hiërarchie is dat de alfa geen rust krijgt bij de omega, dat die 2 nodig zijn voor de balans.
We leven teveel zonder echte alfa en omega als samenleving. Het is teveel een beta gedoe.
Dog eats dog ipv de balans die een goede alfa en een omega maakt zodat de beta en gemna niet uit balans raken.
Ken de natuurlijke hiërarchie als je ermee wil schermen
Hoezo bedient hij zichzelf van een meisjeskleding patroon?quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:40 schreef Za het volgende:
[..]
Dat heb ik niet beweerd.
Ik zei: Roze en jurkjes/rokjes/ruches voor meisjes is net zo goed een maatschappelijk opgelegd iets.
Dus is een oudere man niet opeens "zichzelf" door zich te bedienen van oude patronen inzake meisjes kinderkleding.
Ik had ook niet anders van je verwachtquote:Op woensdag 20 september 2023 07:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Sjoerd Warmerdam droeg bij zijn beëdiging een geel pak:
[ afbeelding ]
Sjoerd Warmerdam is een narcist voor wie de politiek slechts een middel is om zijn ego te etaleren.
Is dat omdat het een man is en omdat mannen daar in pak “horen” te verschijnen en ben jij het die bepaald wat de norm is?quote:Op woensdag 20 september 2023 02:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Statements prima, ik kan mij zo Marianne Thieme herinneren met haar wortelkogels. Maar dit is zo overdreven opzichtig dat het aandachttrekkerij wordt. Overdaad schaadt zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |