abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210690716
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 22:40 schreef Za het volgende:

[..]
Dat heb ik niet beweerd.

Ik zei: Roze en jurkjes/rokjes/ruches voor meisjes is net zo goed een maatschappelijk opgelegd iets.
Dus is een oudere man niet opeens "zichzelf" door zich te bedienen van oude patronen inzake meisjes kinderkleding.
Daar heb je geheel gelijk in.

Een ruime 100 jaar terug was het omgedraaid trouwens, was blauw een meisjes kleur en roze een jongens kleur.

Nu is het weer voor beiden. Dat is gewoon mode, geen wet.
pi_210690727
quote:
16s.gif Op woensdag 20 september 2023 00:05 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
7
Shit, dan ben jij eerder. Ik heb de pech dat ik 22 heb getrokken
Ach nou ja, houdt hij het lekker lang vol😋
  woensdag 20 september 2023 @ 00:10:52 #103
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_210690733
1. Het is geen jurk
2. Lekker belangrijk
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_210690738
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 20:18 schreef Za het volgende:
maar deze keer is het een man die de show steelt.
:')
pi_210690793
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 21:53 schreef Momo het volgende:
Waarom is nou bijzonder nieuws? Er gaan zo veel mensen opvallend gekleed op prinsjesdag? Vaak ook nog met een boodschap die aan de outfit verbonden zit

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn net als Sjoerd ook aandachtshoeren.
pi_210690848
Zo zie je maar, mannen in de politiek zien Prinsjesdag als grapje, tis wel weer duidelijk...
pi_210691013
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 00:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
Zo zie je maar, mannen een man in de politiek ziet Prinsjesdag als grapje, tis wel weer duidelijk...
Fixed, niet alle mannen over 1 D66-Deugkam scheren gaarne.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_210691025
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 00:47 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Fixed, niet alle mannen over 1 D66-Deugkam scheren gaarne.
Dat doe ik wel, zitten nauwelijks echte mannen in die politieke bijenkorf daar. Zelfs Alpha-man partij FvD heeft Gideon van der Meijeren _O-
pi_210691089
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 00:49 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]
Dat doe ik wel, zitten nauwelijks echte mannen in die politieke bijenkorf daar. Zelfs Alpha-man partij FvD heeft Gideon van der Meijeren _O-
:D

Wanneer maakt die zijn/haar transitie een een keer af? :7
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_210691093
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 00:59 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
:D

Wanneer maakt die zijn/haar transitie een een keer af? :7
Wist niet dat ie nog als man doorging eerlijk gezegd
pi_210691118
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 22:33 schreef BMW1993 het volgende:
Wat mij betreft mag dit onder de terrorisme wet vallen, iig. net zo hard berecht mogen worden als dat je met een IS vlag de zaal binnen komt lopen.

Dat hele genderneutrale gedoe van D'66 is erop gericht om de tradionele familiewaardes en de normen en waarden te vernietigen die dit land altijd heeft gehad tot een jaar of 20 geleden.
Right... Voor 2000 zagen we nooit flamboyante mannen.

Verder geen idee wat dit te maken zou hebben met genderneutraal.
pi_210691132
Sjoerd Warmerdam snapt kennelijk niet dat het op prinsjesdag niet om hem draait. Sowieso heeft deze grapjas er een handje van om de Kamer te misbruiken als podium voor dit soort gekkigheid.

Let op: ik heb niks tegen eigenzinnige types of tegen LHBTIQ-personen. Maar dit is zo overdreven, zo opzichtig dat het gewoon een schreeuw om aandacht is.
zie email 27 oktober
pi_210691142
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 22:34 schreef Za het volgende:

[..]
Indien het bij hem past, en hij zichzelf is zo, prima, maar dan zou hij allang in het dagelijks leven zo rondlopen en gefotografeerd worden.
Maar dat is toch ook zo? Google 'm maar eens; hij loopt vaker in heel opvallende kleding. Zo vind je bijv. foto's van hem in de TK in een knalgeel pak.

quote:
Dit is gewoon een statement.
Natuurlijk is het ook een beetje een statement, maar dat hoort bij Prinsjesdag. Dat zie je bij veel meer politici. Kijk bijvoorbeeld naar Caroline van der Plas, of Esther Ouwehand. Sowieso is Prinsjesdag een dag waarop veel mensen extra flamboyant gekleed gaan.
pi_210691172
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 september 2023 22:35 schreef bertrandtraore het volgende:

[..]
Ja, hij had ook naamsbekendheid kunnen genereren door goede wetsvoorstellen in te dienen of door de regering op een scherpe manier te controleren, maar dat is tegelijkertijd zo'n boomerachtige manier van denken, dit heeft zoveel meer maatschappelijke impact.
Ja, daar heeft-ie lekker de kans voor gehad hè? Hij is ruim drie maanden Kamerlid, waarvan twee maanden in het zomerreces vielen.
pi_210691270
De achterlijkheid.

Mooie uitdrukking van zn partij.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_210691293
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 00:49 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]
Baudet een alpha man???
Owwwkee.

Echt, sommige mannen hebben een zeer raar idee bij wat alfa! man zou moeten zijn.

Mafkees, overgevoelig, onzeker over hun mannelijkheid, geldingsdrang en ga zo maar door... geen alfa man.

Beta's die graag alfa zouden zijn, vaak zelfs gemna's, dat misschien.
Maar meer omega's die willen opklimmen. Die door hun omega status niet snel naar gemna of beta kunnen komen, dus maar een gooi naar alfa doen. Wat natuurlijk jammerlijk faalt.

Maar he, zonder omega geen alfa. Het enige wat fout zit in de huidige hiërarchie is dat de alfa geen rust krijgt bij de omega, dat die 2 nodig zijn voor de balans.
We leven teveel zonder echte alfa en omega als samenleving. Het is teveel een beta gedoe.
Dog eats dog ipv de balans die een goede alfa en een omega maakt zodat de beta en gemna niet uit balans raken.

Ken de natuurlijke hiërarchie als je ermee wil schermen
pi_210691296
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 01:08 schreef trein2000 het volgende:
Sjoerd Warmerdam snapt kennelijk niet dat het op prinsjesdag niet om hem draait. Sowieso heeft deze grapjas er een handje van om de Kamer te misbruiken als podium voor dit soort gekkigheid.

Let op: ik heb niks tegen eigenzinnige types of tegen LHBTIQ-personen. Maar dit is zo overdreven, zo opzichtig dat het gewoon een schreeuw om aandacht is.
Prinsjesdag is juist een plek voor een statement.
Voorbeelden daarvan zijn al gegeven.

Dit is echt niet uitzonderlijk of nieuw.
Misschien dat jij juist hierdoor meer naar Prinsjesdag kijkt.
Maar dit is minder een statement dan vele andere dingen hiervoor en zelfs tijdens deze Prinsjesdag.

Caroline met een stro hoedje.
Weet je wel dat zij geen 'boeren' achtergrond heeft!
Haar ouders in de politiek en journalistiek zaten?
Zij geen enkele eigen ervaring heeft op het gebied van een boerderij runnen?

[ Bericht 10% gewijzigd door Cause-mayhem2 op 20-09-2023 02:15:45 ]
pi_210691303
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2023 02:08 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Prinsjesdag is juist een plek voor een statement.
Voorbeelden daarvan zijn al gegeven.

Dit is echt niet uitzonderlijk of nieuw.
Misschien dat jij juist hierdoor meer naar Prinsjesdag kijkt.
Maar dit is minder een statement dan vele andere dingen hiervoor en zelfs tijdens deze Prinsjesdag.

Caroline met een stro hoedje.
Weet je wel dat zij geen 'boeren' achtergrond heeft!
Haar ouders in de politiek en journalistiek zaten?
Zij geen enkele eigen ervaring heeft op het gebied van een boerderij runnen?
Statements prima, ik kan mij zo Marianne Thieme herinneren met haar wortelkogels. Maar dit is zo overdreven opzichtig dat het aandachttrekkerij wordt. Overdaad schaadt zeg maar.
zie email 27 oktober
pi_210691319
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 02:06 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Beta's die graag alfa zouden zijn, vaak zelfs gemna's, dat misschien.
Maar meer omega's die willen opklimmen. Die door hun omega status niet snel naar gemna of beta kunnen komen, dus maar een gooi naar alfa doen. Wat natuurlijk jammerlijk faalt.

Maar he, zonder omega geen alfa. Het enige wat fout zit in de huidige hiërarchie is dat de alfa geen rust krijgt bij de omega, dat die 2 nodig zijn voor de balans.
We leven teveel zonder echte alfa en omega als samenleving. Het is teveel een beta gedoe.
Dog eats dog ipv de balans die een goede alfa en een omega maakt zodat de beta en gemna niet uit balans raken.

Ken de natuurlijke hiërarchie als je ermee wil schermen
Waar gaat dit in hemelsnaam over joh? Geen touw aan vast te knopen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2023 02:43:07 ]
pi_210691526
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 22:40 schreef Za het volgende:

[..]
Dat heb ik niet beweerd.

Ik zei: Roze en jurkjes/rokjes/ruches voor meisjes is net zo goed een maatschappelijk opgelegd iets.
Dus is een oudere man niet opeens "zichzelf" door zich te bedienen van oude patronen inzake meisjes kinderkleding.
Hoezo bedient hij zichzelf van een meisjeskleding patroon?
Dat vul je zelf ook in.

Het is geïnspireerd door deze kledingstijl:

[ Bericht 20% gewijzigd door Wantie op 20-09-2023 07:06:24 ]
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_210691555
Sjoerd Warmerdam droeg bij zijn beëdiging een geel pak:

Sjoerd Warmerdam is een narcist voor wie de politiek slechts een middel is om zijn ego te etaleren.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_210691568
Sowieso dat hele prinsjesdag afschaffen.Kost te veel geld en tijd. De plannen liggen sowieso altijd al voor prinsjesdag op tafel.

En over dat geldverslindende koningshuis is elk woord te veel.
Hoppa, weer een halve ton erbij voor die uitvreter.

En wát waren ze enthousiast aan het zwaaien op het balkon... :')
Oké, Maxima blijft oprecht.
pi_210691597
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 07:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Sjoerd Warmerdam droeg bij zijn beëdiging een geel pak:
[ afbeelding ]

Sjoerd Warmerdam is een narcist voor wie de politiek slechts een middel is om zijn ego te etaleren.
Ik had ook niet anders van je verwacht :7
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_210691668
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 02:21 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Statements prima, ik kan mij zo Marianne Thieme herinneren met haar wortelkogels. Maar dit is zo overdreven opzichtig dat het aandachttrekkerij wordt. Overdaad schaadt zeg maar.
Is dat omdat het een man is en omdat mannen daar in pak “horen” te verschijnen en ben jij het die bepaald wat de norm is?
pi_210691740
Hij trollt de conservatieven goed in ieder geval. Als we zien hoeveel hier is gemod hebben sommige echt stoom uit hun oren gehad. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')