Ik weet niet precies wat dit dit is,iets met ghosthunting en challenges.Maar ze dacht er met 3 uur klaar mee te zijn en dat werd iets van 6 uur.En ze speelt het met Amerikanen dus ook tijdsverschil.quote:Op donderdag 21 september 2023 02:23 schreef PLY het volgende:
[..]
Herkenbaar met die games, zoons doen niet anders. Veel gevloek ook vaak
quote:Op donderdag 21 september 2023 02:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We do
Mag je ooit nog terug?
Zien we vanzelf.Leuk dat jullie komen buurten.Wordt zeer gewaardeerd.quote:
Leuk toch, ja spellen zijn nooit makkelijkquote:Op donderdag 21 september 2023 02:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat dit dit is,iets met ghosthunting en challenges.Maar ze dacht er met 3 uur klaar mee te zijn en dat werd iets van 6 uur.En ze speelt het met Amerikanen dus ook tijdsverschil.
Je bent gewoon gezellige ventquote:Op donderdag 21 september 2023 02:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Zien we vanzelf.Leuk dat jullie komen buurten.Wordt zeer gewaardeerd.
quote:Op donderdag 21 september 2023 02:31 schreef HappyCharly het volgende:
Moet wel zo weer slapen.. morgen werken.. en verkouden en moe..
Jullie ook naar bed?
Nee, te wakker. Jij moet echt slapen hoor nu. Ik stop je wel ff inquote:Op donderdag 21 september 2023 02:31 schreef HappyCharly het volgende:
Moet wel zo weer slapen.. morgen werken.. en verkouden en moe..
Jullie ook naar bed?
Dat mis ik dus wel,dan zie ik iemand iets posten en wil dan automagisch reageren.quote:Op donderdag 21 september 2023 02:31 schreef PLY het volgende:
[..]
Je bent gewoon gezellige venthoop gelachen vaak wij
Ja moet ook.. lastig..quote:Op donderdag 21 september 2023 02:32 schreef PLY het volgende:
[..]
Nee, te wakker. Jij moet echt slapen hoor nu. Ik stop je wel ff in
Zie je over 1 a 2 uur dan wel weer posten.quote:Op donderdag 21 september 2023 02:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja moet ook.. lastig..
Thank you, zo lief
Ja klote dan, maar word wel weer eens tijd hoor dat je daar weer posten kanquote:Op donderdag 21 september 2023 02:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat mis ik dus wel,dan zie ik iemand iets posten en wil dan automagisch reageren.
quote:Op donderdag 21 september 2023 02:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja moet ook.. lastig..
Thank you, zo lief
Onze optimist..quote:Op donderdag 21 september 2023 02:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie je over 1 a 2 uur dan wel weer posten.
Zo lig ik ook altijdquote:Op donderdag 21 september 2023 02:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aww dit is zo'n schattig plaatje.. kijk hem dan lief liggen
Hoop het voor je, anders geradbraakt jijquote:Op donderdag 21 september 2023 02:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Onze optimist..
De bedoeling is dat ik doorslaap..
Ja en verkouden dus voel me al zeer matigquote:Op donderdag 21 september 2023 02:37 schreef PLY het volgende:
[..]
Hoop het voor je, anders geradbraakt jij
Ander slaapmutsjequote:Op donderdag 21 september 2023 02:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
![]()
Cute kletsen knuffel en slaapmutsje
Nu gaan, huphup! Truste hcquote:Op donderdag 21 september 2023 02:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja en verkouden dus voel me al zeer matig
Zeg het haar PLY.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |