Dikke prima hier,gister een goed gesprek gehad.Ik wil weer wat gaan doen.quote:
Dat klinkt positiefquote:Op donderdag 21 september 2023 01:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke prima hier,gister een goed gesprek gehad.Ik wil weer wat gaan doen.
Beetje van beide.Maar voel me hier wel goed bij.quote:Op donderdag 21 september 2023 01:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat klinkt positiefBen je daarom minder op Fok!? Of heeft dat met andere zaken te maken?
Gelukkig maar danquote:Op donderdag 21 september 2023 01:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje van beide.Maar voel me hier wel goed bij.
Ik moest het het gewoon ook even zien denk.quote:
Mogge freonquote:Op donderdag 21 september 2023 02:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moest het het gewoon ook even zien denk.
Wat precies? Ik heb niet alles gevolgd eerlijk gezegdquote:Op donderdag 21 september 2023 02:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moest het het gewoon ook even zien denk.
Goeiemoarn Heer PLY.quote:
Er is meer dan FOK! wat ook leuk kan zijn.quote:Op donderdag 21 september 2023 02:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat precies? Ik heb niet alles gevolgd eerlijk gezegd![]()
Ik kom heeel soms ff in DTS voor Killem ,maar verder blijf ik er zoveel mogelijk vandaan![]()
Hopelijk blijft de sfeer daar nu beter![]()
Wel fijn dat je de dingen nu ziet.
Absoluut!!quote:Op donderdag 21 september 2023 02:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is meer dan FOK! wat ook leuk kan zijn.
Heel goed,lees een paar posts terug.quote:Op donderdag 21 september 2023 02:13 schreef PLY het volgende:
[..]
Dacht ff naar mijn vriend toe, alles wel?
Oke, dat is positiefquote:Op donderdag 21 september 2023 02:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel goed,lees een paar posts terug.
Met u en uw geliefden ook?
Beide gaat goed wel, en met soul?quote:Op donderdag 21 september 2023 02:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel goed,lees een paar posts terug.
Met u en uw geliefden ook?
Die ligt hearlik te slipen.quote:
quote:Op donderdag 21 september 2023 02:19 schreef HappyCharly het volgende:
Goodmorning![]()
![]()
En hoi voor de harem van FF en de harem van PLY
Hey wyfke.quote:Op donderdag 21 september 2023 02:19 schreef HappyCharly het volgende:
Goodmorning![]()
![]()
En hoi voor de harem van FF en de harem van PLY
Herkenbaar met die games, zoons doen niet anders. Veel gevloek ook vaakquote:Op donderdag 21 september 2023 02:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die ligt hearlik te slipen.![]()
Is samen met anderen een online game aan het doen en dat ging gister even mis.Gaat ook veel tijd in zitten.
Hoop hetquote:Op donderdag 21 september 2023 02:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We do
Mag je ooit nog terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |