Dat lijkt me sterk. Dan is het immers een externe audit. Een interne audit doe je, het woord zegt het al een beetje, intern.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Interne audit dat zijn de vrienden bij het accountantskantoor.
Nou dat lijkt me sterk, maar ik zou niet weten hoe je hier onbeschadigd uit gaat komen, er zijn dus al onregelmatigheden vastgesteld door de RvC (ze waren niet op de hoogte van de constructie) en als je nu leest dat Sosa op de laatste dag van zaakwaarnemer is gewisseld wat ook nog eens een vriendje is van Mislintat….dan moet er wel een wonder gebeuren wil hij door kunnen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah nu is het zelfs een zekerheidje dat 'ie vandaag nog vertrekt.
Wel zuur dat Sosa de beste aankoop lijktquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me sterk, maar ik zou niet weten hoe je hier onbeschadigd uit gaat komen, er zijn dus al onregelmatigheden vastgesteld door de RvC (ze waren niet op de hoogte van de constructie) en als je nu leest dat Sosa op de laatste dag van zaakwaarnemer is gewisseld wat ook nog eens een vriendje is van Mislintat….dan moet er wel een wonder gebeuren wil hij door kunnen.
Dat zou je natuurlijk niet kunnen uitbesteden aan partijen die je graag adviseren voor een goed uurtarief.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Dan is het immers een externe audit. Een interne audit doe je, het woord zegt het al een beetje, intern.
Dat kan, maar dan is het geen interne audit meer he. Dat was het punt.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat zou je natuurlijk niet kunnen uitbesteden aan partijen die je graag adviseren voor een goed uurtarief.
Wat een rotzooi he maat.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:05 schreef Tarado het volgende:
Een speler die op de slotdag voor de transfer van zaakwaarnemer wisselt is geen goed teken.
Je slaat de plank misquote:Op dinsdag 19 september 2023 23:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan is het geen interne audit meer he. Dat was het punt.
Kan toch. Is niets mis mee.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:05 schreef Tarado het volgende:
Een speler die op de slotdag voor de transfer van zaakwaarnemer wisselt is geen goed teken.
Zeker niet als de nieuwe zaakwaarnemer een zakenvriend is van de TD van de club waar je naar toe gaat….quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:05 schreef Tarado het volgende:
En Ajax kennelijk ook nog een commissie aan die zaakwaarnemer betaald en het kennelijk niet gemeld is.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zeker niet als de nieuwe zaakwaarnemer een zakenvriend is van de TD van de club waar je naar toe gaat….
Die hij nu dus uitgebreid heeft toegelicht. Aan Ajax of dat te laat is en of het wel of niet door de beugel kon. Laten we nou ook niet doen alsof rare schimmige deals in het topvoetbal niet dagelijkse kost zijn verder. Ajax doet een onderzoek, hartstikke goed, voor de rest wordt het overal wel een beetje overdreven allemaal.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me sterk, maar ik zou niet weten hoe je hier onbeschadigd uit gaat komen, er zijn dus al onregelmatigheden vastgesteld door de RvC (ze waren niet op de hoogte van de constructie) en als je nu leest dat Sosa op de laatste dag van zaakwaarnemer is gewisseld wat ook nog eens een vriendje is van Mislintat….dan moet er wel een wonder gebeuren wil hij door kunnen.
Twee nuances daarbij. Waar wist Van Halst precies van? Want Ajax stelt niet te weten van het aandeelhouderschap van dat AKA in dat bedrijf.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:11 schreef freaky40 het volgende:
Van Halst wist hier gewoon van, dus er is niets aan de hand.
Bron?quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:11 schreef freaky40 het volgende:
Van Halst wist hier gewoon van, dus er is niets aan de hand.
Dat je het nog probeert bij die gozer, chapeau.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Twee nuances daarbij. Waar wist Van Halst precies van? Want Ajax stelt niet te weten van het aandeelhouderschap van dat AKA in dat bedrijf.
En vraag twee, is er ook officieel melding van gemaakt via de daarvoor geldende procedure?
Vragen aan Van Halstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |