SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
Wel met je eens dat het wat kort dag is maar hij maakt op mij niet echt een geweldige indruk, zowel tactisch als in de pers.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar kun je nog niets zinnigs over zeggen omdat zijn materiaal pas net binnen is. Als je hem nu de wacht aan zegt is dat hetzelfde als in zijn voorbereiding wat normaliter in de zomermaanden gebeurd, hem gelijk al gaat ontslaan. Slaat dus als kut op Dirk.
Waarom? Het is niet zo moeilijk om de juiste poppetjes op de juiste plek te zetten. Hij wisselt echt belachelijk slecht en er is na 4 wedstrijden niks van een automatisme te zien.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar kun je nog niets zinnigs over zeggen omdat zijn materiaal pas net binnen is. Als je hem nu de wacht aan zegt is dat hetzelfde als in zijn voorbereiding wat normaliter in de zomermaanden gebeurd, hem gelijk al gaat ontslaan. Slaat dus als kut op Dirk.
Omdat hij anders zelf op schopstoel zit.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan Van Gaal toch niet, trainer wel.
Wat ik alleen niet zo goed begrijp is; de TD gaat toch over de trainer dus waarom moet hij dan steun zoeken?
Steijn heeft misschien net krap 2 dagen met alle spelers kunnen trainen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom? Het is niet zo moeilijk om de juiste poppetjes op de juiste plek te zetten. Hij wisselt echt belachelijk slecht en er is na 4 wedstrijden niks van een automatisme te zien.
Dat zit hij sowieso wel, als je een trainer aanstelt die je na 6? wedstrijden ontslaat heb je je huiswerk niet erg goed gedaan.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat hij anders zelf op schopstoel zit.
Ja zelfs dan moet je wel kunnen winnen van Excelsior en Fortuna hequote:Op dinsdag 19 september 2023 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Steijn heeft misschien net krap 2 dagen met alle spelers kunnen trainen.
En voor wie dat niet heeft?quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:11 schreef trein2000 het volgende:
https://www.vi.nl/pro/ove(...)t-in-alle-geledingen
Voor wie VI-pro heeft. Staan wel wat aardige passages in. Over de keeper, de verwachtingen vooraf bij Steijn en co. Maar ook over de positie van Mislintat.
'De nieuwe Rinus Michels' Andries Jonker en een grote sterke spits die niet kan omvallen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:51 schreef Simmertje het volgende:
van Gaal tijdelijk technisch directeur? Maar welke trainer?
Nee, gek toch, als je bijna de hele ploeg net pas bij elkaar hebt en ze gelijk al weer naar hun land moesten voor de interland periode. Ja, dan ontsla je gewoon de trainer...das logisch...quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom? Het is niet zo moeilijk om de juiste poppetjes op de juiste plek te zetten. Hij wisselt echt belachelijk slecht en er is na 4 wedstrijden niks van een automatisme te zien.
Dat, de trainer ontslaan slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Steijn heeft misschien net krap 2 dagen met alle spelers kunnen trainen.
Daar wordt hier niet over gesproken.quote:
Heb jij aandelen in Steijn? We moeten niet doen alsof er 11 G voetballers op dat veld stonden tegen Fortuna en Excelsior he.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, gek toch, als je bijna de hele ploeg net pas bij elkaar hebt en ze gelijk al weer naar hun land moesten voor de interland periode. Ja, dan ontsla je gewoon de trainer...das logisch...
Ik heb het gelezen, stond niet veel nieuws in voor mij, behalve dat die Eringa geblunderd heeft met de aanstelling van Kroes en onderhandeling AZ, als dat klopt is het wel heel dom.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar wordt hier niet over gesproken.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb jij aandelen in Steijn?
Zijn we zo diep gezakt dat het een excuus is dat Chuba akpom niet mee deed tegen Excelsior? Kom op zeg.quote:
Nee het is ook meer een stoelzaag artikel van Freek die zich ook nog even moet laten gelden natuurlijk. Maar indd, niet heel slim het zo aan te vliegen en volledig terecht van AZ ook trouwens.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, stond niet veel nieuws in voor mij, behalve dat die Eringa geblunderd heeft met de aanstelling van Kroes en onderhandeling AZ, als dat klopt is het wel heel dom.
Weg met die Steijn en met zijn opvolger ook!quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn we zo diep gezakt dat het een excuus is dat Chuba akpom niet mee deed tegen Excelsior? Kom op zeg.
Nee, ik kan gewoon niet tegen het na lullen/roeptoeteren van mensen die een hetze voeren tegen bepaalde mensen zoals die 2 gasten van de Telegraf en de VI pipo's.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb jij aandelen in Steijn? We moeten niet doen alsof er 11 G voetballers op dat veld stonden tegen Fortuna en Excelsior he.
Je zit hoog in je emotie.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Weg met die Steijn en met zijn opvolger ook!
Opdoeken heel de clubquote:
Omdat je na x weken wel eens iets van een speelwijze mag verwachten en enigzins stijgende lijn. Ik kan prima leven met puntenverlies na zo'n renovatie. Maar ik heb zelden zo'n tactische chaos gezien als afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, gek toch, als je bijna de hele ploeg net pas bij elkaar hebt en ze gelijk al weer naar hun land moesten voor de interland periode. Ja, dan ontsla je gewoon de trainer...das logisch...
Maar AZ zegt zelf dat ze officieel nooit wat Ajax hebben gehoord, dan vind ik het wel heel vreemd dat VI zegt dat de voorzitter van de RVC dit zou regelen want dat kan toch alleen maar officieel lijkt me.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee het is ook meer een stoelzaag artikel van Freek die zich ook nog even moet laten gelden natuurlijk. Maar indd, niet heel slim het zo aan te vliegen en volledig terecht van AZ ook trouwens.
Heeft niks met na lullen te maken je ziet het toch gewoon?quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, ik kan gewoon niet tegen het na lullen/roeptoeteren van mensen die een hetze voeren tegen bepaalde mensen zoals die 2 gasten van de Telegraf en de VI pipo's.
Nee, een precies zoals wat ik zei: de groep is te laat bij elkaar gekomen door alle flut beslissingen die in de RvC besloten is door niet eerder geld vrij te maken voor nieuwe aanwinsten. DIE zijn verantwoordelijk, de technische staf totaal niet.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Omdat je na x weken wel eens iets van een speelwijze mag verwachten en enigzins stijgende lijn. Ik kan prima leven met puntenverlies na zo'n renovatie. Maar ik heb zelden zo'n tactische chaos gezien als afgelopen zondag.
Je kan hoog en laag springen maar dat valt de technische staf zeker wel aan te rekenen.
Ik zie dat het kut gaat maar dat dit gewoon begrijpelijk is als je weet hoe dit nu komt. Zo simpel is dat.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft niks met na lullen te maken je ziet het toch gewoon?
Gaat ook wel moeilijk als het gros van je speler al de grootste moeite heeft om een goede pass te geven .quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Omdat je na x weken wel eens iets van een speelwijze mag verwachten en enigzins stijgende lijn. Ik kan prima leven met puntenverlies na zo'n renovatie. Maar ik heb zelden zo'n tactische chaos gezien als afgelopen zondag.
Je kan hoog en laag springen maar dat valt de technische staf zeker wel aan te rekenen.
Dat iets begrijpelijk is wil niet zeggen dat je er maar genoegen mee wil nemenquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zie dat het kut gaat maar dat dit gewoon begrijpelijk is als je weet hoe dit nu komt. Zo simpel is dat.
Iedereen is schuld. Dus iedereen eruit.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat iets begrijpelijk is wil niet zeggen dat je er maar genoegen mee wil nemen
quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:51 schreef PicoMMP het volgende:
Steijn ontslaan
Mislintat ontslaan
RvC ontslaan
Alles ontslaan
Alleen Louis kan ons nog redden.
Hij hoeft geen spelers te kopen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nogmaals tegen Excelsior en Fortuna stond er ook gewoon een selectie waarmee je instaat moet zijn om te winnen. Dat je van Twente verliest daar kan ik nog mee leven maar het is echt diep en diep triest nuquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Iedereen is schuld. Dus iedereen eruit.
Yep Ronald Koeman Waterreusquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wie zei dat ook al weer? Die mislukte keeper van PisVee toch?
Nou de volstrekt kansloze nederlaag tegen Twente vond ik een tikkie verontrustender dan een gelijkspel tegen Excelsior waar je legio kansen op winst hebt gehad. Een keer (en zelfs twee keer, zie Feyenoord begin dit seizoen) gelijkspelen tegen een kleine club gebeurt wel vaker. Zo weggespeeld worden als bij Twente zelden.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nogmaals tegen Excelsior en Fortuna stond er ook gewoon een selectie waarmee je instaat moet zijn om te winnen. Dat je van Twente verliest daar kan ik nog mee leven maar het is echt diep en diep triest nu
Is gewoon gelul het zijn stuk voor stuk profvoetballers, ook gewoon internationals. Daarbij heb je nog een hele hoop spelers te lopen die al langer bij Ajax spelen. Een gemiddeld hoofdklasse elftal staat nog beter dan Ajax tegen Twente.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gaat ook wel moeilijk als het gros van je speler al de grootste moeite heeft om een goede pass te geven .
Maar wat wil je ook als je met de gedachte leeft dat ''Je op elk niveau goede spelers kan vinden''
Graag.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:03 schreef Coco het volgende:
Op naar het parodie topic!
Bugno3 in VBL / Ajax is een parodie op een voetbalclub #3 Sjonnie (L) Iniesta
Het was een soap, nu wordt het een enkele reis per snelweg naar de hel, in een clowncarquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:57 schreef KlapMongeaul het volgende:
![]()
https://www.voetbalprimeu(...)e-op-schopstoel.html
Wat een soap
Guram Kashia is ook International van Georgië . En Jari Vlak is ook een profvoetballer .quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Is gewoon gelul het zijn stuk voor stuk profvoetballers, ook gewoon internationals. Daarbij heb je nog een hele hoop spelers te lopen die al langer bij Ajax spelen. Een gemiddeld hoofdklasse elftal staat nog beter dan Ajax tegen Twente.
Je kan prima een opstelling maken met een tactisch plan waarme in ieder geval niet overklast wordt tegen FC Twente.
Sinds Ludograts thuis is Steijn aan het spartelen maakt onlogische keuzes en de grootste doodzonde is nog steeds el dat hij zijn spelers voor de bus flikkert.
Die is het spoor bijster moet je gewoon per direct lozen. Ik ben over het algemeen een rasoptimist maar dit was echt dusdanig schandalig slecht dat het einde oefening zou moeten zijn. Steijn is die spelersgroep kwijt geraakt en dat heeft hij grotendeels aan zichzelf te danken. Het onvermogen om je tactische plan over te brengen is 0,0, onlogische keuzes en hoe die Vlap constant vrij stond is belachelijk en ronduit tactische onkunde dat je er pas na 60 minuten een antwoord op hebt.
Ik zit hoog in de emotie.
Ongelooflijkquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:57 schreef KlapMongeaul het volgende:
![]()
https://www.voetbalprimeu(...)e-op-schopstoel.html
Wat een soap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |