abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211007151
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:28 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik zie ze inderdaad met nog veel kleinere gebakjes rondrijden hoor. Het is echt niet zo dat je meteen een minivan nodig hebt zodra je een kindje krijgt ;)

Wij hebben er ook 3 en die zitten lekker knus op de achterbank van onze volkswagen passat. Het is niet mega ruim en we hebben wel gordelverlengers nodig maar het kan wel gewoon.
Ik heb een Deawoo Matiz gereden toen ik nog een eigen auto had. Daar paste makkelijk de kinderwagen in de achterbak en nog wat boodschappen erbij. Vriendlief paste dan weer niet zo heel goed in de bijrijdersstoel, maar dat was sowieso niet vaak nodig :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211007634
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 14:58 schreef SQ het volgende:
Voor 20 weken is 278 gram keurig ;)
Oh baby’s groeien zeker exponentieel ofzo natuurlijk. 556 gram bij 40 weken lijkt me zo karig :P.
pi_211008507
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 15:58 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Oh baby’s groeien zeker exponentieel ofzo natuurlijk. 556 gram bij 40 weken lijkt me zo karig :P.
In de laatste paar weken groeien ze 200/250 gram per week ;)
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 20:27:29 #254
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_211010568
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 08:17 schreef Spirit82 het volgende:

[..]
O+ O+ Wat fijn dat je er weer bent!
Dank je wel O+ fijn om te lezen dat het met jou goed gaat! Van de rest ook natuurlijk (ben stiekem wel blijven lurken) maar ik weet nog dat wij min of meer gelijk liepen.
Ben je al met verlof?
pi_211011222
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 20:27 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Dank je wel O+ fijn om te lezen dat het met jou goed gaat! Van de rest ook natuurlijk (ben stiekem wel blijven lurken) maar ik weet nog dat wij min of meer gelijk liepen.
Ben je al met verlof?
Klopt! Met 34 weken met verlof gegaan en nu precies 37 en ongeduldig aan het wachten tot we de datum van de keizersnede te horen krijgen :D
Heb je al een eerste echo gepland staan? Ik kan me voorstellen dat het nu allemaal extra spannend is..
Sarcasme. Herken het.
pi_211040348
Long time no see! We zijn bijna een maand op vakantie geweest, met de auto helemaal naar Marokko gereden. Mijn dochter deed het zo ongelofelijk goed!

Inmiddels kan er een meisje achter mijn naam, we hebben straks twee dochters. Verder alweer 25 weken en nog niet zoveel gehaald, dus begin nu wel stress te krijgen. Hebben jullie al veel aangeschaft?
pi_211040529
Ik kan mijn hakken nog aan, dus heb verder niks te klagen. Ik had vorige week een geboortefeest en heb de hele dag op hoge hakken gelopen.

quote:

[/url
[url=https://ibb.co/fnRBTny]
]
  zondag 22 oktober 2023 @ 16:25:33 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_211042011
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 14:16 schreef Mahra het volgende:
Long time no see! We zijn bijna een maand op vakantie geweest, met de auto helemaal naar Marokko gereden. Mijn dochter deed het zo ongelofelijk goed!

Inmiddels kan er een meisje achter mijn naam, we hebben straks twee dochters. Verder alweer 25 weken en nog niet zoveel gehaald, dus begin nu wel stress te krijgen. Hebben jullie al veel aangeschaft?
Leuk, 2 meiden!

En verder, waarom stress? Meeste heb je toch al wel in huis bij een tweede? En je hebt nog bijna vier maanden :*
disclaimer
pi_211042188
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 16:25 schreef SQ het volgende:

[..]
Leuk, 2 meiden!

En verder, waarom stress? Meeste heb je toch al wel in huis bij een tweede? En je hebt nog bijna vier maanden :*
Hahaha nee, ik heb alles weggedaan. Ik wil nu weer allemaal nieuwe dingen halen. :')
pi_211049687
Goedemorgen!

Laatste week werken is aangebroken, ben de dagen aan het aftellen. Ik ga er nog vanuit dat ik met 39 weken zal worden ingeleid, das over 4 weken al!! Kan aan één kant niet wachten maar het is ook o zo spannend allemaal.
  maandag 23 oktober 2023 @ 09:29:04 #261
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_211050334
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 21:35 schreef Ceviche het volgende:
Heel voorzichtig mag ik me hier weer melden O+

Wat fijn, welkom!
  maandag 23 oktober 2023 @ 09:32:50 #262
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_211050373
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 14:25 schreef Mahra het volgende:
Ik kan mijn hakken nog aan, dus heb verder niks te klagen. Ik had vorige week een geboortefeest en heb de hele dag op hoge hakken gelopen.
[..]

Omg respect, hoe dan. Ik kan niet-zwanger al niet op hakken lopen. :')
  maandag 23 oktober 2023 @ 09:35:39 #263
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_211050395
Vandaag 11 weken! Inmiddels wederom een goede termijnecho gehad, een heel fijn gesprek met de gynaecoloog waarin is uitgesproken dat ik absoluut niet langer dan 37 weken zwanger hoef te zijn en dat ik, als ik dat wenselijk vind, me mag laten opnemen rond de termijn waarbij onze dochter overleed. Puur om mij wat rust daarin te gunnen, vind ik zo fijn! Leuk detail: ik ben exact 37 weken zwanger op 24 april, de geboortedatum van twee van onze kinderen. Timing. :') En vandaag kwam de uitslag van de NIPT: alles in orde! *O*
pi_211051429
Net terug van het ziekenhuis voor een extra uitstrijkje omdat ik de afgelopen 3 weken spontane bloedingen ben blijven houden. Ik had vlak voor de zwangerschap een pap3b, behandeld, maar normaal stellen ze de controle dan uit tot na de zwangerschap. Wel fijn dat ik toch zo snel langs mocht komen, wel twee weken wachten op de uitslag.

Maar belangrijker. Het was wel weer een extra momentje om m'n kleine meisje weer even te zien wiebelen en alles te checken. O+ En dat gaat allemaal goed.
pi_211054358
Jongens, ik ben trouwens zo lekker dingetjes tweedehands aan het halen alvast. O+ Al best wat leuke kleding bij de kringloop vandaan. Sommige vragen er nog best wat geld voor, maar bij andere is alle babykleding 50 cent. Daar kun je het toch niet voor laten hangen. O+

En ook op Vinted lekker bezig. Vandaag twee Puckababy piep inbakerslaapzakjes en een grote set met verschillende maten hydrofiele doeken.

Misschien heb ik straks teveel, of dingen die ik toch niet nodig blijk te hebben, maar tot nu toe heb ik vooral het gevoel dat ik geld bespaar door het allemaal niet last-minute nieuw te moeten halen. Als ons nieuwbouwhuis al klaar was geweest, dan was ik waarschijnlijk zo'n moeder geweest die de hele kinderkamer al klaar had staan.
pi_211056329
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 09:35 schreef Nanukerst het volgende:
Vandaag 11 weken! Inmiddels wederom een goede termijnecho gehad, een heel fijn gesprek met de gynaecoloog waarin is uitgesproken dat ik absoluut niet langer dan 37 weken zwanger hoef te zijn en dat ik, als ik dat wenselijk vind, me mag laten opnemen rond de termijn waarbij onze dochter overleed. Puur om mij wat rust daarin te gunnen, vind ik zo fijn! Leuk detail: ik ben exact 37 weken zwanger op 24 april, de geboortedatum van twee van onze kinderen. Timing. :') En vandaag kwam de uitslag van de NIPT: alles in orde! *O*
Wat fijn! En wat een snelle NIPT uitslag, ik dacht dat je ‘m pas na mij had! Goed nieuws.

Ik had vandaag controle en bloed afnemen voor de NIPT. Was een beetje nerveus want de paar zwangerschapskwaaltjes die ik had zijn al een tijdje plots verdwenen. Ik voel me gewoon niet meer zo zwanger ofzo, weet niet wat het is. Nou goed ik ging er naartoe en had dat gezegd en toen kon de vk met de doppler natuurlijk ook de hartslag niet vinden (wat overigens helemaal niet gek is met deze termijn), ook niet bevordelijk voor de stress :') . Maar een snelle echo liet een spartelende baby met hartslag zien dus we zijn weer gerustgesteld O+. Ben overigens toch een paar dagen teruggezet. Vind ik wel fijn, kan de baby wat langer doorbakken.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:15:51 #267
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_211062513
quote:
17s.gif Op maandag 23 oktober 2023 19:13 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Wat fijn! En wat een snelle NIPT uitslag, ik dacht dat je ‘m pas na mij had! Goed nieuws.

Ik had vandaag controle en bloed afnemen voor de NIPT. Was een beetje nerveus want de paar zwangerschapskwaaltjes die ik had zijn al een tijdje plots verdwenen. Ik voel me gewoon niet meer zo zwanger ofzo, weet niet wat het is. Nou goed ik ging er naartoe en had dat gezegd en toen kon de vk met de doppler natuurlijk ook de hartslag niet vinden (wat overigens helemaal niet gek is met deze termijn), ook niet bevordelijk voor de stress :') . Maar een snelle echo liet een spartelende baby met hartslag zien dus we zijn weer gerustgesteld O+. Ben overigens toch een paar dagen teruggezet. Vind ik wel fijn, kan de baby wat langer doorbakken.
Dat dacht ik ook, ik had 8 november in mijn hoofd! Maar blijkbaar werd het meteen bij de termijnecho gedaan, dat had ik verkeerd onthouden. Herkenbaar trouwens, wat betreft de kwaaltjes. Ik voel me sinds week 10 ongeveer echt zoveel beter dan de weken ervoor, maar dat is blijkbaar geen teken dat het niet meer goed zit. Ik ben wel enorm blij dat het eerste trimester er bijna op zit, dat 24/7 lamlendige gevoel vind ik vreselijk.
pi_211068032
Fijn van al het goede nieuws!

Ik kan ook eindelijk zeggen dat het lamlendige gevoel en de misselijkheid over is sinds 16 weken. Dit voelt goed!
Gisteren met een babytje van 7 weken mogen knuffelen. Kan me dan toch nog niet voorstellen dat we dat nog eens mogen meemaken.

Vandaag al een paar keer duidelijk de baby gevoeld, voelde sinds 13 weken al wel wat, maar ook soms dagen niet. Zo tof ook weer. O+
Over een week mogen we bij de vk weer even kijken en over 2,5 week de 20 weken echo, ik ben zo benieuwd!

Ik koop dus nog niets. Ben blijkbaar niet zo van uniseks kleertjes en zit dus nog even op mijn handen haha.
pi_211071204
Wat fijn weer, al het goede nieuws!

Maandagochtend heb ik het halve ziekenhuis gesproken ivm geplande keizersnede. Ik dacht dat ik 1 gesprek had, maar het waren er 4 met verschillende afdelingen. En eindelijk de datum doorgekregen! Volgende week wordt onze dochter geboren O+ Echt een bizar idee en ik word er ook een beetje verdrietig van. Alles is achteraf gezien zo snel gegaan.. maar ik kijk er wel enorm naar uit weer de enige in mijn lichaam te zijn :D Het besef dat er echt een kindje gaat komen dan, is er nog niet helemaal. Dat voelt ook heel gek :@
Sarcasme. Herken het.
pi_211072174
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 23:19 schreef Spirit82 het volgende:

Maandagochtend heb ik het halve ziekenhuis gesproken ivm geplande keizersnede. Ik dacht dat ik 1 gesprek had, maar het waren er 4 met verschillende afdelingen. En eindelijk de datum doorgekregen! Volgende week wordt onze dochter geboren O+ Echt een bizar idee en ik word er ook een beetje verdrietig van. Alles is achteraf gezien zo snel gegaan.. maar ik kijk er wel enorm naar uit weer de enige in mijn lichaam te zijn :D Het besef dat er echt een kindje gaat komen dan, is er nog niet helemaal. Dat voelt ook heel gek :@
Ah, spannend zeg! O+ Nog eventjes!

Ik ben nu 37+1 en heb best wel last van voorwerk. Hoop voor het eerst ook dat m’n baby eerder komt, ik trek het lichamelijk niet meer. :@
Protège moi de mes désirs.
pi_211072997
Wat spannend spirit, aftellen nu!

Sterkte met de laatste loodjes arvensis. :*

Gaat die kokhalsreflex nog weg trouwens? Ik heb zo'n moeite met het slikken van de vitamines deze zwangerschap. Altijd kokhalzen, soms zo erg dat het niet lukt die dag. Brrrr. Inmiddels lijkt het bijna iets mentaal zodra die pil op mijn tong ligt begint het al.
Heb ik in de actie ook nog flink ingeslagen voor de hele zwangerschap dus er liggen er nog 125 ofzo. :')
Bestaan er ook kauwtabletten? Dat ik dat gevoel mss even kan resetten.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 10:28:21 #272
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_211073446
Met J had ik dat niet, maar met E wel dat kokhalsen. Werd bij mij tussen 20/25 weken minder erg tot weg!
  woensdag 25 oktober 2023 @ 11:03:54 #273
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_211073755
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 09:32 schreef Nolita het volgende:
Wat spannend spirit, aftellen nu!

Sterkte met de laatste loodjes arvensis. :*

Gaat die kokhalsreflex nog weg trouwens? Ik heb zo'n moeite met het slikken van de vitamines deze zwangerschap. Altijd kokhalzen, soms zo erg dat het niet lukt die dag. Brrrr. Inmiddels lijkt het bijna iets mentaal zodra die pil op mijn tong ligt begint het al.
Heb ik in de actie ook nog flink ingeslagen voor de hele zwangerschap dus er liggen er nog 125 ofzo. :')
Bestaan er ook kauwtabletten? Dat ik dat gevoel mss even kan resetten.
Ik ben van nature een extreem slechte pillenslikker en ik moet echt veellll slikken deze zwangerschap (9 tabletten per dag). Mijn truc is om de pillen niet in de mond te doen en dan weg te spoelen, maar het in te nemen met een lepel met iets van yoghurt/vla/appelmoes. Dus lepel met vla, de pil er op, en dan innemen. Werkt tig keer beter dan gewoon doorslikken. De multivitamine is wel de smerigste van allemaal trouwens. :')
  woensdag 25 oktober 2023 @ 11:05:45 #274
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_211073770
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 23:19 schreef Spirit82 het volgende:

Exciting! *O*
pi_211074472
Slikken jullie eigenlijk de hele zwangerschap een multivitamine, en welke dan?

Want ik had de eerste weken wel een multivitamine met ook foliumzuur. Maar daar ben ik na het eerste trimester mee gestopt omdat ik had begrepen dat je dan met de foliumzuur moet stoppen. Maar ik kon niet echt een alternatief vinden van een multivitamine voor zwangere vrouwen zonder foliumzuur.
pi_211074590
Ik had eigenlijk altijd begrepen dat je na het eerste trimester mag stoppen met foliumzuur, maar dat het geen kwaad kan om het door te blijven slikken. Ik heb zelf dus altijd de multi zwanger gewoon tot het einde ingenomen.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:26:36 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_211074710
Foliumzuur is niks anders dan vitamine b11 en vind je in elke multivitamine terug, ook voor niet-zwangeren. Het staat er dan alleen niet in schreeuwletters op ;) je kunt het dus gewoon veilig blijven slikken, verder wat Aure zegt.
disclaimer
pi_211075275
Ik zit officieel in mijn laatste werkweek, maarja, herfstvakantie, dus ik doe al niks meer. Ik had hier ook wel behoefte aan, echt, mijn bekken. ;( Afgelopen weekend nog wel een nachtje weggeweest met de O+. Nog maximaal 6,5 week en dan is de baby er *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:08 schreef Myraela het volgende:
Slikken jullie eigenlijk de hele zwangerschap een multivitamine, en welke dan?

Want ik had de eerste weken wel een multivitamine met ook foliumzuur. Maar daar ben ik na het eerste trimester mee gestopt omdat ik had begrepen dat je dan met de foliumzuur moet stoppen. Maar ik kon niet echt een alternatief vinden van een multivitamine voor zwangere vrouwen zonder foliumzuur.
Davitamon compleet zwanger, die je ook in elke zwangerbox krijgt. Daarnaast slik ik magnesium los bij en ik heb geen last van rusteloze benen gehad. Halverwege de zwangerschap ben ik begonnen met bijslikken. Ik ben nog aan het overwegen om visolie bij te slikken, want mijn brein is stuk, maar ik haat capsules slikken.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  Official ESF Kreviewer woensdag 25 oktober 2023 @ 13:38:41 #279
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_211075560
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 16:02 schreef Myraela het volgende:
Jongens, ik ben trouwens zo lekker dingetjes tweedehands aan het halen alvast. O+ Al best wat leuke kleding bij de kringloop vandaan. Sommige vragen er nog best wat geld voor, maar bij andere is alle babykleding 50 cent. Daar kun je het toch niet voor laten hangen. O+

Vriendin had een lijstje gemaakt, ongeveer 2500 euro bespaard tov nieuw kopen.

quote:
2s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 13:12 schreef DevilsWhore het volgende:
echt, mijn bekken.
Komt door de hoontjes.
pi_211076950
Ik had gelezen dat door langer foliumzuur te slikken de kans op obesitas later groter zou zijn. Maar nu ik Google, zie ik dat dat vooral 1 onderzoek was. Misschien was ik extra snel geschrokken omdat ik zo belachelijk lang van te voren foliumzuur heb geslikt. :') Ik zal nog eens naar vitamines kijken. M'n bloedtest was wel prima, maarja, toen slikte ik de multivitamine wel gewoon. :D

quote:
14s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 13:38 schreef Kreator het volgende:
Vriendin had een lijstje gemaakt, ongeveer 2500 euro bespaard tov nieuw kopen.
Damn! :D Wij zetten het geld dat we besparen door tweedehands te kopen op een aparte rekening. Maar dat doe ik nu vooral voor de grotere items. Want met kleding enzo is het geen doen, plus koop ik misschien ook wel meer dan het hoogstnoodzakelijke. Maarja, dat zou ik nieuw misschien net zo goed doen. Het zijn los allemaal geen enorme bedragen, maar het telt echt rap op.
pi_211077803
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 11:03 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Ik ben van nature een extreem slechte pillenslikker en ik moet echt veellll slikken deze zwangerschap (9 tabletten per dag). Mijn truc is om de pillen niet in de mond te doen en dan weg te spoelen, maar het in te nemen met een lepel met iets van yoghurt/vla/appelmoes. Dus lepel met vla, de pil er op, en dan innemen. Werkt tig keer beter dan gewoon doorslikken. De multivitamine is wel de smerigste van allemaal trouwens. :')
Bedankt voor de tip, dat ga ik morgen eens proberen!
pi_211083370
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 11:03 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Zit daar toevallig biergist in? Ik heb die van bonusan en die ging echt meermaals kokhalzend de wasbak in 🥲
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 16:21:56 #283
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_211089843
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 22:35 schreef Spirit82 het volgende:

[..]
Zit daar toevallig biergist in? Ik heb die van bonusan en die ging echt meermaals kokhalzend de wasbak in 🥲
Ik heb die van Supple, daar zit geen biergist in. Wel zink, wat bekend staat om kokhalsopwekkende taferelen. *O*
pi_211091677
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 16:21 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Ik heb die van Supple, daar zit geen biergist in. Wel zink, wat bekend staat om kokhalsopwekkende taferelen. *O*
Heerlijk! Wat een genot toch allemaal O+
Sarcasme. Herken het.
pi_211092959
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 16:44 schreef Nolita het volgende:

[..]
Bedankt voor de tip, dat ga ik morgen eens proberen!
In plaats van water sproeide ik nu de pudding over het aanrecht. :')
Helaas.
pi_211093781
Vandaag buikschildering gedaan en het werd tof! *O*

En de liggingsecho gehad en morgen naar het ziekenhuis want we hebben nog steeds een dwarsligger. -O-
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:55:45 #287
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_211101412
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:30 schreef Nolita het volgende:

[..]
In plaats van water sproeide ik nu de pudding over het aanrecht. :')
Helaas.
:D Helaas. Bij sommige capsules mag je de inhoud eruit halen, dat kan je dan mengen met pudding ofzo, maar zou je even moeten nakijken of dat mag met de multi. En anders zou ik inderdaad overstappen op kauwtabletten.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 18:57:03 #288
346653 Ceviche
pi_211103189
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 21:23 schreef Spirit82 het volgende:

[..]
Klopt! Met 34 weken met verlof gegaan en nu precies 37 en ongeduldig aan het wachten tot we de datum van de keizersnede te horen krijgen :D
Heb je al een eerste echo gepland staan? Ik kan me voorstellen dat het nu allemaal extra spannend is..
Is het inmiddels al een beetje geland, nu de datum zo dichtbij is? (ik had verderop gelezen dat je inmiddels een datum hebt). Lijkt me wel bijzonder om zo naar een datum toe te leven :)

Volgende week hebben we de eerste echo. Aan de ene kant is het nu allemaal wel een stuk onzekerder en angstiger geworden, maar ik heb voor mijn gevoel veel meer last van kwaaltjes en dat zie ik wel als een positief teken. Zou wel extra hard aankomen als het dan nu weer niet goed zou zijn, maar we hebben er wel vertrouwen in :)
pi_211104200
Spannend Ceviche! Hopelijk is alles goed.

Hier hebben we een goede NIPT uitslag ontvangen en we krijgen wederom een meisje O+ .
pi_211111207
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 18:57 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Is het inmiddels al een beetje geland, nu de datum zo dichtbij is? (ik had verderop gelezen dat je inmiddels een datum hebt). Lijkt me wel bijzonder om zo naar een datum toe te leven :)

Volgende week hebben we de eerste echo. Aan de ene kant is het nu allemaal wel een stuk onzekerder en angstiger geworden, maar ik heb voor mijn gevoel veel meer last van kwaaltjes en dat zie ik wel als een positief teken. Zou wel extra hard aankomen als het dan nu weer niet goed zou zijn, maar we hebben er wel vertrouwen in :)
Het is totaal niet geland haha. We zijn aan het aftellen en de laatste dingetjes aan het regelen, maar het voelt alsof zowel de buikbaby als ik er nog niet aan toe zijn. Dat we nog wel een paar weekjes verder kunnen zo, maar het gaat toch echt gebeuren!

Wat fijn dat jullie er wel vertrouwen in hebben. Die kwaaltjes zijn dan toch een bevestiging om te hebben, hoe irritant ze ook kunnen zijn. Ik ga voor jullie duimen volgende week! Een stevige plakker die lekker blijft zitten O+

Even een heel ander verhaal wat ik even kwijt moet…
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 15:51:06 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_211111538
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 20:18 schreef Smart_ass het volgende:
Spannend Ceviche! Hopelijk is alles goed.

Hier hebben we een goede NIPT uitslag ontvangen en we krijgen wederom een meisje O+ .
Meidenhuis O+
Hoe vindt je vriend het? :D

@Spirit82 :* met de inrichting van jullie leven komt dat wel goed. Ze heeft een moeder die heel veel van haar houdt en de rest zijn praktische bijzaken.

Maar een vader die z'n eigen kind zo opzij schuift, daar heb ik wel een sterke mening over. Damn.
disclaimer
pi_211112905
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 15:51 schreef SQ het volgende:

[..]
Meidenhuis O+

@:spirit82 :* met de inrichting van jullie leven komt dat wel goed. Ze heeft een moeder die heel veel van haar houdt en de rest zijn praktische bijzaken.

Maar een vader die z'n eigen kind zo opzij schuift, daar heb ik wel een sterke mening over. Damn.
Eens hiermee. Er is altijd plek te maken in de inrichting voor je eigen kind denk ik. Over vader heb ik een mening
pi_211114187
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 15:51 schreef SQ het volgende:

[..]
Meidenhuis O+

@:spirit82 :* met de inrichting van jullie leven komt dat wel goed. Ze heeft een moeder die heel veel van haar houdt en de rest zijn praktische bijzaken.

Hij moest wel even slikken ja :D. Geen zoon in de sterren voor hem haha.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211114376
Smartass: leuk dat jullie al weten wat het wordt. O+ 3 meiden! Over 2 weken weten wij ook of het 3 meiden worden of toch een jongetje erbij voor ons. Begin steeds nieuwsgieriger te worden.

Spirit, vreselijk inderdaad dat haar vader hier bewust voor kiest. :*

Zijn er hier met oudere kinderen die het geslacht geheim houden? Ik weet niet hoe ik dat met een 6-jarige voor elkaar moet krijgen. Ze gaat het wss zien aan het uitzoeken van kleding; andere aankopen; wellicht kamertje. Met een 2,5 jarige was dat geen probleem. Ik wil niet dat het krampachtig wordt ofzo dus misschien maar zien hoe het gaat. Onze kinderen mogen het best weten, maar dan weet iedereen het meteen en dat hoeft voor mij dan weer niet zo.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 21:13:30 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_211114560
Wat het beste werkt is het zelf ook niet weten :P
disclaimer
pi_211114628
Geen ervaring mee eigenlijk. Ik kan zoiets überhaupt niet geheim houden haha.
pi_211115370
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 21:13 schreef SQ het volgende:
Wat het beste werkt is het zelf ook niet weten :P
Ja, maar daar ben ik zelf te nieuwsgierig voor. :+
  zondag 29 oktober 2023 @ 08:43:44 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_211118690
Dan zou ik zeggen, accepteren dat je het niet geheim kan houden :P
disclaimer
  maandag 30 oktober 2023 @ 09:27:15 #299
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_211134151
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 15:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]
Het is totaal niet geland haha. We zijn aan het aftellen en de laatste dingetjes aan het regelen, maar het voelt alsof zowel de buikbaby als ik er nog niet aan toe zijn. Dat we nog wel een paar weekjes verder kunnen zo, maar het gaat toch echt gebeuren!

Wat fijn dat jullie er wel vertrouwen in hebben. Die kwaaltjes zijn dan toch een bevestiging om te hebben, hoe irritant ze ook kunnen zijn. Ik ga voor jullie duimen volgende week! Een stevige plakker die lekker blijft zitten O+

SPOILER
SPOILER
  maandag 30 oktober 2023 @ 10:14:40 #300
346653 Ceviche
pi_211134591
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 15:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

SPOILER
Wat een nare vent :{ en ontzettend sneu voor je dochter. Gelukkig heeft ze jou als moeder, dat stuk komt ongetwijfeld goed :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')