quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:40 schreef Nanukerst het volgende:
Ik mag me hier ook melden.Bijna 7 weken nu, kind #4, maandag 1ste echo.
oh wauw l-e! Wat bijzonder en spannend en mooi! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:40 schreef Nanukerst het volgende:
2013 all over again!quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Superleuk en spannend!! Nu zijn we weer samen zwanger
Reünie! Waar blijft de rest?quote:
Kippenvelquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:40 schreef Nanukerst het volgende:
Die eerste weken vind ik tergend traag gaan! Ik gok overigens dat het moment van de eerste echo per praktijk en/of zwanger individu verschilt? Bij mijn tweede zwangerschap had ik de eerste echo met 5 weken, maar daar was eigenlijk net niets op te zien. VK destijds bleef ook benadrukken dat we nu niets wisten en dat het echt nog mis kon gaan, etcetera. En nu wilden ze aanvankelijk de eerste echo pas bij 9 weken inplannen, dat is uiteindelijk naar voren gehaald en ik ben 7 plus een beetje tijdens de eerste echo.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:17 schreef Smart_ass het volgende:
Gefeliciteerd @:nanukerst ! Ik heb een tijdje geleden je post gelezen in het rammelaarstopic en ik vind het super moedig van jullie!
Volgens mijn berekening ben ik vandaag alweer 8 weken. Eind volgende week eerste echo en intake, ben wel benieuwd. Heb het idee dat ik die bij mijn vorige zwangerschappen eerder had, maar dat is misschien wel helemaal niet zo.
Jullie zijn tenminste nog samen. Ik was vorig jaar helemaal alleen als 2012-lichtingquote:Op woensdag 20 september 2023 08:47 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Het komt wederom op ons neer.
Idem hier @Lemijn!quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:06 schreef arvensis het volgende:
Gefeliciteerd!
Mag er bij mij jongetje achter m’n naam in de OP? @:lemijn
Ja die eerste weken gaan traag he! Mijn praktijk doet het geloof ik vanaf een week of 8 en dat vind ik persoonlijk prima, dat ik ruim 9 weken ben tijdens de afspraak volgende week komt volgens mij doordat ze redelijk volgepland zitten want de echoscopiste is er alleen op dinsdag en donderdagquote:Op woensdag 20 september 2023 08:58 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Die eerste weken vind ik tergend traag gaan! Ik gok overigens dat het moment van de eerste echo per praktijk en/of zwanger individu verschilt? Bij mijn tweede zwangerschap had ik de eerste echo met 5 weken, maar daar was eigenlijk net niets op te zien. VK destijds bleef ook benadrukken dat we nu niets wisten en dat het echt nog mis kon gaan, etcetera. En nu wilden ze aanvankelijk de eerste echo pas bij 9 weken inplannen, dat is uiteindelijk naar voren gehaald en ik ben 7 plus een beetje tijdens de eerste echo.
aaaaaahhhhhhhh gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 september 2023 08:58 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Die eerste weken vind ik tergend traag gaan! Ik gok overigens dat het moment van de eerste echo per praktijk en/of zwanger individu verschilt? Bij mijn tweede zwangerschap had ik de eerste echo met 5 weken, maar daar was eigenlijk net niets op te zien. VK destijds bleef ook benadrukken dat we nu niets wisten en dat het echt nog mis kon gaan, etcetera. En nu wilden ze aanvankelijk de eerste echo pas bij 9 weken inplannen, dat is uiteindelijk naar voren gehaald en ik ben 7 plus een beetje tijdens de eerste echo.
Dat is zo! Maar niet lang, want over een belachelijke 6 weken komt dit surprise ei al uitquote:Op woensdag 20 september 2023 09:06 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Jullie zijn tenminste nog samen. Ik was vorig jaar helemaal alleen als 2012-lichting
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |