SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heuh, is Poetin 'links' dan?quote:Op maandag 18 september 2023 19:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het fantasiewereldje van oorlogshitsend 'links' wordt steeds gekker.
De einduitslag is nog voldoende tijd voor. Het is zaak de EU tot een machtig militair blok te maken. Zodat de nieuwe Rus in de broek plast als ze maar kijken in de richting over hun eigen grenzen.quote:Op maandag 18 september 2023 19:40 schreef GrumpyFish het volgende: [..] Wat is die einduitslag waar je het over hebt? Is dat 2023 in geval dat ze nu een land-voor-vrede deal zouden maken? Of is de einduitslag medio 2030, als Rusland weer eens op bezoek komt om nog wat land te claimen? Of 2040, nadat ze weer wat hebben geclaimd? Of op het moment dat ze heel Oekraïne hebben geclaimd? Soms (altijd?) moet je een bully een klap op zn bek geven ipv steeds je lunchgeld maar af te staan in ruil voor niet in elkaar geslagen te worden.
Via Rob de Wijk.quote:Op maandag 18 september 2023 19:41 schreef xpompompomx het volgende:
Vraag me eigenlijk wel af waar het idee dat Oekraïne land zou moeten afstaan om de oorlog te beëindigen vandaan komt? Één of andere Ruzzische trollenfabriek of inlichtingendienst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Water towers can fly! :D
Wat geeft je het idee dat ik links zou zijn?quote:Op maandag 18 september 2023 19:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het fantasiewereldje van oorlogshitsend 'links' wordt steeds gekker.
Ja, wat is het nou? Is ie dood of niet? Hij was toch al herezen?quote:"We have no information on this," Kremlin spokesman Dmitry Peskov told reporters.
https://www.reuters.com/w(...)s-health-2023-09-18/quote:MOSCOW, Sept 18 (Reuters) - The Kremlin said on Monday that it had no information on the health of Chechen leader Ramzan Kadyrov...
Als we van Rusland nu een grote parkeerplaats maken, dan hebben we tijd genoeg om een sterk leger op te bouwen.quote:Op maandag 18 september 2023 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De einduitslag is nog voldoende tijd voor. Het is zaak de EU tot een machtig militair blok te maken. Zodat de nieuwe Rus in de broek plast als ze maar kijken in de richting over hun eigen grenzen.
Maar daarvoor is een hele omslag nog nodig, maar niet ondenkbaar
Laaggeletterde bullebak orangeman die zal proberen zelensky te chanteren om akkoord te gaan is machtsvertoon?quote:Op maandag 18 september 2023 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Als door machtsvertoon de VS het oplost gebeurt het tegenovergestelde
Waar heb je het over?quote:Op maandag 18 september 2023 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De einduitslag is nog voldoende tijd voor. Het is zaak de EU tot een machtig militair blok te maken. Zodat de nieuwe Rus in de broek plast als ze maar kijken in de richting over hun eigen grenzen.
Maar daarvoor is een hele omslag nog nodig, maar niet ondenkbaar
Ja dat lukt dus niet voordat we een groot (machtig) leger hebben. En van de VS kunnen (en mogen) we dat niet verwachten.quote:Op maandag 18 september 2023 19:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als we van Rusland nu een grote parkeerplaats maken, dan hebben we tijd genoeg om een sterk leger op te bouwen.
We hebbenquote:Op maandag 18 september 2023 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat lukt dus niet voordat we een groot (machtig) leger hebben. En van de VS kunnen (en mogen) we dat niet verwachten.
Het laatste grote westerse Europese leger is alweer ff geleden.
Stoppen van de oorlog, door een pact te sluiten. Intussen een enorm machtig blok vormen, nooit meer last van Rusland hebben.quote:
De stelling dat Obama's huidskleur het probleem voor de Republikeinen zou zijn is wel redelijk standaard in het liberal evangelie, dat overigens slechts in naam links is.quote:Op maandag 18 september 2023 19:44 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Wat geeft je het idee dat ik links zou zijn?
Nee. Want dan moet Oekraïne grondgebied afstaan.quote:Op maandag 18 september 2023 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Stoppen van de oorlog, door een pact te sluiten. Intussen een enorm machtig blok vormen, nooit meer last van Rusland hebben.
En dan zo'n figuur die zelf niet aan het front staat die dan commentaar gaat leverenquote:Op maandag 18 september 2023 19:43 schreef superniger het volgende:
Dit doet mij denken aan 'Help, mijn man is klusser'.
Vrouwen kunnen ook vechten.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-sommige-mannen-niet
Wat kan ons dat nou schelen, klein beetje. Even slikken en weer doorgaan.quote:Op maandag 18 september 2023 19:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Want dan moet Oekraïne grondgebied afstaan.
"Ik ben heel erg blij met deze strijd, want eindelijk is er een front. Er is nu een front tegen de globalisten. Ik hoop dat Rusland wint. Ik vind het fantastisch dat er iemand zoals Poetin is"quote:Op maandag 18 september 2023 19:40 schreef Weltschmerz het volgende: [..] Het fantasiewereldje van oorlogshitsend 'links' wordt steeds gekker.
Ons? Wie is ons? Ik hoor daar in ieder geval niet bij.quote:Op maandag 18 september 2023 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat kan ons dat nou schelen, klein beetje. Even slikken en weer doorgaan.
Je kunt niet ontkennen dat Obama's huidskleur en afkomst op het maga-deel der republikeinen als een rode lap op een stier werkten.quote:Op maandag 18 september 2023 19:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De stelling dat Obama's huidskleur het probleem voor de Republikeinen zou zijn is wel redelijk standaard in het liberal evangelie, dat overigens slechts in naam links is.
quote:Op maandag 18 september 2023 19:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Via Rob de Wijk.Toch jammer dat ik nog steeds zijn naam vaak voorbij zie komen. Een derde van Oekraine weggeven is wel een redelijke eis hoor, geen probleem. Je moet die Poetin wel een gouden Manhattan brug bieden hoor, anders gaan we allemaal dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook liever van niet maar het grootste verlies dateert al van 2014.quote:Op maandag 18 september 2023 19:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ons? Wie is ons? Ik hoor daar in ieder geval niet bij.
En dat verlies gaan ze terugpakken.quote:Op maandag 18 september 2023 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb ook liever van niet maar het grootste verlies dateert al van 2014.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |