dat werkt toch niet johquote:Op maandag 18 september 2023 18:34 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ga om 20u slapen zodat ik vanaf 2 uur er vol tegenaan kan
Ik lees net op de site dat het afhankelijk is van het type aboquote:Op maandag 18 september 2023 18:40 schreef Lovely het volgende:
Hoe zit met boetes hebben jullie dat nog?
Oh echt..apart wel hier dus helemaal nietquote:Op maandag 18 september 2023 18:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik lees net op de site dat het afhankelijk is van het type abo
Hier niet meer.quote:Op maandag 18 september 2023 18:40 schreef Lovely het volgende:
Hoe zit met boetes hebben jullie dat nog?
Gewoon van je eigen huis een bieb makenquote:Op maandag 18 september 2023 18:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga er toch niet heen dus boeiend.
Echt haha..quote:Op maandag 18 september 2023 18:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier niet meer.
Ze stalken je gewoon zolang tot je je boek komt terugbrengen
Juistem.quote:Op maandag 18 september 2023 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon van je eigen huis een bieb maken
Je eigen boeken gaan verhurenquote:Op maandag 18 september 2023 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon van je eigen huis een bieb maken
Ik zie het voor me, nachtelijk aanbellen en op je werk en zoquote:Op maandag 18 september 2023 18:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier niet meer.
Ze stalken je gewoon zolang tot je je boek komt terugbrengen
Valt mee, maar je krijgt wel een mail volgens mijquote:
GEEF ONS BOEK TERUG!!!!!quote:Op maandag 18 september 2023 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie het voor me, nachtelijk aanbellen en op je werk en zo
Ik vond het wel apart idd. Maar zal wel over nagedacht zijn.quote:Op maandag 18 september 2023 18:46 schreef Lovely het volgende:
Nadeel is wel dat mensen al nog boeken langer dan 4 weken in huis houden.. en andere hem dan wil lezen
Heel wat dubbeltjes betaald hierquote:Op maandag 18 september 2023 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Vroeger moest je gewoon dubbeltje betalen per dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |