Het is oog om oog, bal op bal daar op Urk.quote:Op maandag 18 september 2023 22:13 schreef Coco het volgende:
[..]
[ twitter ]
@:zipportal
cc
@:Van_Poppel
Het is net de Worp wat dat betreftquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is oog om oog, bal op bal daar op Urk.
Yo maat.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:07 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Het is net de Worp wat dat betreft
Als je daar Bert van Marwijk in zijn Spitfire tegen kwam dan was je nog niet jarig!quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:07 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Het is net de Worp wat dat betreft
Niet toegelaten tot een bachelor- of masteropleiding, dus dat zal net zo veel waarde hebben als een online cursus van Harvard op edX of Udemy.quote:Op maandag 18 september 2023 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sneijder toegelaten tot Harvard.
Wesleyweetalles.
Ja dit dusquote:Op dinsdag 19 september 2023 00:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Geen eisen toch? is een cursus, kan iedereen meedoen.
https://online.hbs.edu/?c(...)nt=General%20-%20EXM
Je zou ze de kost gevenquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:18 schreef Erasmus het volgende:
Ik ga mij ook aanmelden voor een cursus op edX en dan op LinkedIn posten dat ik aangenomen ben op Stanford.
Misschien moeten ze je ook maar mdma voorschrijven om de boel wat dragelijker te maken.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:45 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Buiten hartklachten en prostaat K, voel ik me al tijden niet lekker/goed. Konden steeds niks vinden. Net weer afspraak willen maken met huisarts. Blijk ik, uit bloedonderzoek afgelopen vrijdag in het JBZ, waarschijnlijk jicht te hebben. Vandaag beginnen met medicatie. Nu maar hopen dat het helpt voor het beginnen met bestralen.
Groetjes. Herman, uw stralend zonnetje in huis. In de stad van Jicht en Janneke.
Sterktequote:Op dinsdag 19 september 2023 10:45 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Buiten hartklachten en prostaat K, voel ik me al tijden niet lekker/goed. Konden steeds niks vinden. Net weer afspraak willen maken met huisarts. Blijk ik, uit bloedonderzoek afgelopen vrijdag in het JBZ, waarschijnlijk jicht te hebben. Vandaag beginnen met medicatie. Nu maar hopen dat het helpt voor het beginnen met bestralen.
Groetjes. Herman, uw stralend zonnetje in huis. In de stad van Jicht en Janneke.
Was ik al. Eerst 12 in de baxter, na vrijdag 16 en worden er nu 18quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:53 schreef 3rr0r het volgende:
Tong wordt een wandelende medicijnenkast
[ afbeelding ]
Volkoren, eitje, rookvlees, kaas. Mandarijntje, banaan.quote:
Fijn dat je terug bent en dat je het leuk hebt gehad ouwe reus.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:07 schreef Tjacka het volgende:
Ik kom net terug van een week Servië. Ik ben naar FK Cukaricki - Crevna Zvezda geweest in het uitvak.
Servië
Gehaktbal.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volkoren, eitje, rookvlees, kaas. Mandarijntje, banaan.
Bedankt vriend!quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Fijn dat je terug bent en dat je het leuk hebt gehad ouwe reus.
Coco verzaakt wel vaker.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wacht met smart op fase 2 van @:Coco 's project
Ik ben erg benieuwd naar de ‘typerende plaatjes’.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wacht met smart op fase 2 van @:Coco 's project
Weten 'we' eigenlijk waar jij woont? En waar woont @Coco eigenlijk????quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar de ‘typerende plaatjes’.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |