Bronquote:Schrijfster Mette Maria van Dijk krijgt zulke felle reacties op haar debuutroman, dat ze niet meer naar huis durft. De 23-jarige schrijfster mijdt momenteel haar huis in de Bijlmer waar ze al anderhalf jaar woont.
Dat zegt ze in een interview met De Telegraaf. Van Dijk is de afgelopen dagen bedolven onder felle reacties over een vermeende stereotyperende passage over de Bijlmer in het nieuwe boek Mimosa. "Ik wil in de Bijlmer wonen, zodat ik al mijn zwarte buurmannen kan neuken", luidt een van de regels.
Nu ontvangt Van Dijk ook fysieke bedreigingen, vertelt ze De Telegraaf, zoals 'Ik ga je in elkaar slaan' en 'Als ik je zie, dan heb je een probleem'. Daarom overweegt ze naar eigen zeggen uit de Bijlmer weg te trekken.
De afgelopen dagen hebben verschillende bekende Nederlanders op sociale media hun boosheid geuit over haar beschrijving van de Bijlmer als een achterstandswijk met gangsters.
Fake drama om haar boek te verkopen.quote:Op maandag 18 september 2023 15:18 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Bron
Vanwaar de ophef? Ze zegt letterlijk dat ze zwarten zo aantrekkelijk vind dat ze door iedere willekeurige zwarte geneukt wil worden, meerdere zelfs.
[poll=6138]
Sylvana en die Wekker weer zeker.quote:Op maandag 18 september 2023 15:18 schreef Alexandrian het volgende:
De afgelopen dagen hebben verschillende bekende Nederlanders op sociale media hun boosheid geuit
Ook de niet zwarte bijlmerbewoner had hier niet over gehoord hoor.quote:Op maandag 18 september 2023 15:24 schreef Ronald het volgende:
De gemiddelde zwarte Bijlmer bewoner krijgt dit nieuws niet eens mee denk ik, die lezen dit soort boeken niet. Dus mooie publiciteitsstunt.
Goed idee.. alleen zal ze moeite hebben als blanke vrouw om het terrein daar op te komen dus ze moet buiten de poort dan uit elkaar getrokken worden. GEwoon met de billen in het grasquote:Op maandag 18 september 2023 15:30 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Als ze niet meer naar huis durft kan ze altijd nog een tentje opzetten bij azc in Ter Apel. Komt ze ook nog eens flink aan haar trekken aldaar.
En inspiratie voor een volgend boek.quote:Op maandag 18 september 2023 15:32 schreef Inbox het volgende:
[..]
Goed idee.. alleen zal ze moeite hebben als blanke vrouw om het terrein daar op te komen dus ze moet buiten de poort dan uit elkaar getrokken worden. GEwoon met de billen in het gras
Camera'tje erop zetten en je hebt een prachtig filmpje voor op xhamster.
Met als titel: 'Mijn verloren vaderland'.quote:Op maandag 18 september 2023 15:34 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
En inspiratie voor een volgend boek.
Vertaald: Als je niet liegt weten we je te vinden!quote:De afgelopen dagen hebben verschillende bekende Nederlanders op sociale media hun boosheid geuit over haar beschrijving van de Bijlmer als een achterstandswijk met gangsters.
Of Lampedusa, kan ze helemaal uiteengereten worden.quote:Op maandag 18 september 2023 15:30 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Als ze niet meer naar huis durft kan ze altijd nog een tentje opzetten bij azc in Ter Apel. Komt ze ook nog eens flink aan haar trekken aldaar.
Of een vakantie naar Gambia.quote:Op maandag 18 september 2023 15:43 schreef marsan het volgende:
Enkeltje nigeria oid helpt dr ook wel aan dr trekken te komen.
Extreem links gespot.quote:Op maandag 18 september 2023 15:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Zullen wel weer extreem rechtse fvd-stemmers zijn .
Dit dus, wat een polonaise van paniek steedsquote:Op maandag 18 september 2023 15:44 schreef Selenophilia het volgende:
Vroeger konden we hier gewoon om lachen.
Idd. Met de opbrengsten van dit boek een deel 2 over de avonturen hoe ze zich tegen betaling uit elkaar laat rukken in Gambia ofzoquote:Op maandag 18 september 2023 15:45 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Of een vakantie naar Gambia.
Gambia, is de vrouwelijke tegenhanger van van Thailand, was altijd weer genieten als je zag wat er op die vlucht instapte.quote:Op maandag 18 september 2023 15:45 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 september 2023 15:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Fake drama om haar boek te verkopen.
Nymf:quote:Op maandag 18 september 2023 15:50 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Dit dus, wat een polonaise van paniek steedsgoh een nymfomane met een voorkeur... jeeeetje
En die BN'ers spreken dat tegen vanuit hun vele eigen ervaringen in de Bijlmer, of wat?quote:De afgelopen dagen hebben verschillende bekende Nederlanders op sociale media hun boosheid geuit over haar beschrijving van de Bijlmer als een achterstandswijk met gangsters.
Snap je de betekenis van het woord überhaupt welquote:Op maandag 18 september 2023 16:26 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nymf:
[ afbeelding ]
Absoluut geen nymf:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze dondersgoed weet waar haar kansen liggen.
Blijkbaar nietquote:Op maandag 18 september 2023 16:37 schreef PS. het volgende:
[..]
Snap je de betekenis van het woord überhaupt wel
wonende in de Bijlmer neem ik aan?quote:verschillende bekende Nederlanders
Denk eerder de vrouwen en vriendinnetjes van de zwarte buurmannen.quote:Op maandag 18 september 2023 15:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Zullen wel weer extreem rechtse fvd-stemmers zijn .
Ik denk eerder door haarzelf met andere accounts.quote:Op maandag 18 september 2023 17:07 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Denk eerder de vrouwen en vriendinnetjes van de zwarte buurmannen.
Na-ah!
Dat dat ook al vier ton doet joh. Niveautje verder wel hoor. Je daar druk om maken. Meisje probeert een Grunbergje te doen, lekker laten gaan.quote:"Maria is student aan een kunstacademie. Omdat ze graag met gangsters naar bed gaat, vraagt ze haar ouders een appartement voor haar te kopen in de Bijlmer, in Amsterdam.. Mijn moeder gaat een huis voor me kopen. Ze heeft vierhonderdduizend euro over en we zoeken een leuk appartement, ergens in Amsterdam. Ik wil in de Bijlmer wonen, zodat ik al mijn zwarte buurmannen kan neuken. Ik vraag me af of mijn moeder dat doorheeft wanneer ik haar probeer over te halen haar centen in die mistroostige flatgebouwen te investeren. Ik denk het niet."
Daar is ze nog te jong voor.quote:Op maandag 18 september 2023 15:45 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |