Allemaggies wat duurde dat lang 😜quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:54 schreef pipster het volgende:
AllemaalMaggies - Allemamaggies!
Ik vond / vind B&A echt verschrikkelijk.
quote:is een indiaan en de beste vriend van de clown Pipo. Hij heeft een boogschietact in Pipo's voorstelling. Zijn schietkunst is echter niet bijster overtuigend. Bij ieder schot bezigt
dan ook de uitdrukking 'Floepens, mis!'
quote:
Is het ook. Gruwelijke derderangs KlukKluk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:54 schreef pipster het volgende:
AllemaalMaggies - Allemamaggies!
Ik vond / vind B&A echt verschrikkelijk.
quote:
Stand #3360quote:
quote:De(Rhincodon typus) is de grootste bestaande kraakbeenvis.
vormen een bedreigde diersoort. Niettemin wordt er in ontwikkelingslanden nog wel op gevist. In de hele wereld zijn er slechts 1000 geregistreerde exemplaren.
quote:
Niet te verwarren met de bronsstaartheremietkolibri.quote:
Mijn favoriet is de oranjevoorhoofdvruchtenduifquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:49 schreef thabit het volgende:
Niet te verwarren met de bronsstaartheremietkolibri.
Correct! Mooie film die mij een inkijkje gaf in relatief recente Amerikaanse geschiedenis waarvan ik niet zo goed op de hoogte was.quote:
quote:
Kenner!quote:
Yesquote:
Ze komen uit Californië, Wisconsin, en Duitsland, dus nee, dat is het niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 01:20 schreef FireFox1 het volgende:
Ze komen uit New York? Of denk ik veel te simpel?
In de biologie zelfs.quote:
quote:
Nee dat is het niet. Het is een eigenschap die de meeste minderjarigen ook hebben, maar de meeste meerderjarigen niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:14 schreef DTF het volgende:
Geen idee.
Allemaal een aflevering Verborgen Verleden gehad?
Nee, dat is het ook niet. De mannen zijn vermoedelijk groot geschapen, aangezien ze een gangbare compensatie voor kleine piemeltjes niet nodig achten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:30 schreef Bargehassus het volgende:
Vinden spelen met Lego nog steeds leuk?
Dat is het inderdaad.quote:
Van sommigen wist ik het, en de rest heb ik gegoogled. Ik heb geen idee of er een centraal overzicht is; zou eigenlijk wel een Wikipedia-pagina over gemaakt moeten worden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Waar heb je het lijstje vandaan? Is daar een centraal overzicht van?
Als Youp van 't Hek had tussen gestaan, had ik het wel geweten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:26 schreef thabit het volgende:
[..]
Van sommigen wist ik het, en de rest heb ik gegoogled. Ik heb geen idee of er een centraal overzicht is; zou eigenlijk wel een Wikipedia-pagina over gemaakt moeten worden.
Haha! Hier idem. Briljant stukje.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als Youp van 't Hek had tussen gestaan, had ik het wel geweten.
quote:
Doornroosje: Nijmegenquote:Op maandag 23 oktober 2023 09:50 schreef slaveloos het volgende:
In welke plaatsen vind je respectievelijk de concertzaalen Doornroosje, 013, Nobel, Patronaat, de Helling en Vera?
Zekersquote:Op maandag 23 oktober 2023 11:45 schreef pipster het volgende:
Volgens mij is Nobel het nieuwe LVC in Leiden.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:50 schreef Bargehassus het volgende:
Want ik wil gezellig samen met je neu.... tronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken.
Joke stop met koken was dacht ik de titel.
Haring en koek ?quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:58 schreef Bargehassus het volgende:
Dat weet ik dan weer wel...![]()
Wat wordt er traditioneel gratis uitgereikt op de dag van de herdenking van Leidens ontzet? Twee "zaken".
De haring is correct...quote:
Erwtensoep ?quote:
Dat zocht ik inderdaad.quote:
Frankrijk ?quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:01 schreef thabit het volgende:
In welk Europees land is de dag van Leidens Ontzet een nationale feestdag, en wat vieren ze daar dan?
Jawohl!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:51 schreef slaveloos het volgende:
Duitsland viert de hereniging op 3 oktober
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |