In de biologie zelfs.quote:
quote:
Nee dat is het niet. Het is een eigenschap die de meeste minderjarigen ook hebben, maar de meeste meerderjarigen niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:14 schreef DTF het volgende:
Geen idee.
Allemaal een aflevering Verborgen Verleden gehad?
Nee, dat is het ook niet. De mannen zijn vermoedelijk groot geschapen, aangezien ze een gangbare compensatie voor kleine piemeltjes niet nodig achten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:30 schreef Bargehassus het volgende:
Vinden spelen met Lego nog steeds leuk?
Dat is het inderdaad.quote:
Van sommigen wist ik het, en de rest heb ik gegoogled. Ik heb geen idee of er een centraal overzicht is; zou eigenlijk wel een Wikipedia-pagina over gemaakt moeten worden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Waar heb je het lijstje vandaan? Is daar een centraal overzicht van?
Als Youp van 't Hek had tussen gestaan, had ik het wel geweten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:26 schreef thabit het volgende:
[..]
Van sommigen wist ik het, en de rest heb ik gegoogled. Ik heb geen idee of er een centraal overzicht is; zou eigenlijk wel een Wikipedia-pagina over gemaakt moeten worden.
Haha! Hier idem. Briljant stukje.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als Youp van 't Hek had tussen gestaan, had ik het wel geweten.
quote:
Doornroosje: Nijmegenquote:Op maandag 23 oktober 2023 09:50 schreef slaveloos het volgende:
In welke plaatsen vind je respectievelijk de concertzaalen Doornroosje, 013, Nobel, Patronaat, de Helling en Vera?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |