Dat gebeurd natuurlijk altijd. Meestal wordt het "plannetje" echter niet gesmeed met de persoon er zelf bij.quote:Op maandag 18 september 2023 11:32 schreef freaky40 het volgende:
Welnee, die Frits probeert zijn 'politieke spelletjes' om er zelf beter uit te komen. Genadeloos op afgestraft dus, en terecht.
Op zich geen verkeerde inschatting, ik denk dus dat Radmillo een kanshebber is, die valt bij iedereen goed, maar die Eva stampt ook overal doorheen, die kan ook weleens winnen. Mijn voorkeur tot nu is, ja Maxim. Want hij doet alles maar mooi mee, maakt gepaste grapjes, heeft zelfspot, komt over alsof hij oprecht geïnteresseerd in anderen is, en dat had ik absoluut niet verwacht van hem. Ik dacht krijgen we weer een verwend kind van een beroemdheid, maar dat lijkt hij dus niet te zijn.quote:Op maandag 18 september 2023 18:41 schreef Momo het volgende:
Ik ga trouwens de voorspelling doen dat de andere Iris (Enthoven) de expeditie gaat winnen. Die lijkt mij sociaal goed te liggen met veel mensen en is voor een dame zeker niet zwak en ook niet opvallend sterk. Dat lijkt mij echt winnaars materiaal. Ook nog niet veel van gezien.
Frits heeft z’n hand overspeeld. Hij gooide iemand voor de bus om z’n eigen hachje te redden. Dat was niet sjiek en daarom vliegt ie eruit. Naast dat hij zich duidelijk heeft ontwikkeld tot uber-boomer. Dat hij na de stemming nog zo salty ging zitten doen en Radmilo als mede-bejaarde ging waarschuwen tegen de jonkies maakte het geheel nog triester.quote:Op maandag 18 september 2023 18:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik had Radmilo iets slimmer ingeschat, jammer voor de domme en laffe keuze te gaan om Frits met z'n allen eruit te stemmen
en dat domme tiktokactrice typje uit korea mag erinblijven, allemaal opgezet door productie om dadelijk nog voor sensatie te zorgen met d'r peluwan-kans munt net voor de samensmelting of zo
Ik zal er een hip mode woordje voor gebruiken, ze vindt zichzelf erg entitled.quote:Op dinsdag 19 september 2023 00:23 schreef Kruiwagentje2 het volgende:
Ik snap de haat richting Roosmarijn niet zo. En ik snap niet dat er niet meer mensen moeten lachen van plaatsvervangende schaamte om het kansloze gehamer van Frits op dat 'de twintigers' het alleen maar willen hebben over 'tik-tok'. Wat een onuitstaanbaar gedrag.
ik denk ook steeds, wat zit daar voor cumshot op zijn kinquote:Op maandag 18 september 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie bij Mark steeds dat vreemde eenzame stukje (grijs) sik als een vies snotje.
Makkelijk praten vanuit de airco met een goed gevuld maagjequote:Op dinsdag 19 september 2023 09:01 schreef junkiesietze het volgende:
Wat een prestatie van Irene zeg, sjonge jonge jonge dat was echt de meest slome proef ever met de 2 sloomste deelnemers ever.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |