SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Zelfs al krijg je dat hier (wij echt geen 15), dan komt dat samen met een gore winterse snijdende wind. Eigenlijk ook de grootste ergernis in de winter, die klote snijdende wind. Van mij mogen ze januari - maart afschaffen.quote:Op zondag 17 september 2023 16:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
10-15 in februari? nou, ik hoop met je mee, maar dat is het meestal niet
Valt best mee. Afgelopen vier jaar was dit jaar de slechtste met 10 dagen, verder 13, 14, 15 dagen. Soms zelfs uitschieters naar bijna 20 graden.quote:Op zondag 17 september 2023 16:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
10-15 in februari? nou, ik hoop met je mee, maar dat is het meestal niet
10 dagen wat? 10-15? Volgens mij is het over het algemeen onder de 10 in februari. Maar goed, mij hoor je niet klagen als het 10+ is in februari.quote:Op zondag 17 september 2023 19:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Valt best mee. Afgelopen vier jaar was dit jaar de slechtste met 10 dagen, verder 13, 14, 15 dagen. Soms zelfs uitschieters naar bijna 20 graden.
10/13/14/15 dagen boven de 10 graden ja.quote:Op zondag 17 september 2023 19:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
10 dagen wat? 10-15? Volgens mij is het over het algemeen onder de 10 in februari. Maar goed, mij hoor je niet klagen als het 10+ is in februari.
Ik ben een Alpenman. Ik word er wel triest van als ik plekken nu aantref en vergelijk met uit mijn jeugd. Het ijs en de sneeuw verdwijnen echt ongekend snel.quote:
Gelukkig niet. Dan moeten we al dat moois van de komende maanden missen.quote:Op zondag 17 september 2023 17:18 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Is het al februari? 😱
Beetje verslapen
quote:Op zondag 17 september 2023 19:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik ben een Alpenman. Ik word er wel triest van als ik plekken nu aantref en vergelijk met uit mijn jeugd. Het ijs en de sneeuw verdwijnen echt ongekend snel.
Sorry Maarten.quote:Op zondag 17 september 2023 19:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik ben niet van de zwart-wit generatie he
Nou ja zeg, dick.quote:
ik nietquote:Op zondag 17 september 2023 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie de toekomst depressief in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |