Dan ben je niet goed in je hoofd. Oh nee wacht. Laat ik er een mening van maken: Dan vind ik dat je niet goed in je hoofd bentquote:Op maandag 18 september 2023 11:53 schreef Starhopper het volgende:
Maar noeks op Moskou vind ik ook prima hoor.
Ik zat eerder te denken aan een noflyzonequote:Op maandag 18 september 2023 11:55 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Atacms leveren aan Oekraine is ook een leuk signaal.
Ik denk dat er stiekem wel iets voorbereid wordt. Geen Noeks maar wel een massale aanval op Rusland en NK door diverse landen.quote:Op maandag 18 september 2023 11:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit is al de zoveelste keer. Het is een kwestie van tijd tot er iets op een stad valt. Artikel 5 roepen en een plan maken hoe dit te voorkomen.
Maar noeks op Moskou vind ik ook prima hoor.
quote:Op maandag 18 september 2023 11:59 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Ik denk dat er stiekem wel iets voorbereid wordt. Geen Noeks maar wel een massale aanval op Rusland en NK door diverse landen.
Het komt er toch wel van.
quote:Op maandag 18 september 2023 11:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan ben je niet goed in je hoofd. Oh nee wacht. Laat ik er een mening van maken: Dan vind ik dat je niet goed in je hoofd bent
Raspoetin is wat anders. Dat was een monnik/gebedsgenezer die invloed had op de vrouw van de laatste tsaar omdat zij dacht dat hij hun zoon kon genezen die leed aan hemofilie.quote:Op maandag 18 september 2023 10:09 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Raspoetin?
Edit:
Raspoetitsa
Winter 2022-23:
[ afbeelding ]
Verdwaald of bewust om de reacties te testen?quote:Op maandag 18 september 2023 11:40 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Verdwaalde Russische drones so far:
Polen 1x (met doden, en afweer Oekr kan dit veroorzaakt hebben maar zo dicht bij de grens vraag je hierom)
Roemenie 3x
Bulgarije 1x
Ik weet niet of dit een (uitdagende) test was of een verdwaalde drone. 50/50 voor mij.quote:Op maandag 18 september 2023 12:02 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Verdwaald of bewust om de reacties te testen?
Ik neig onderhand naar dat laatste.
Hoe dan ook tijd voor een stevige en duidelijke waarschuwing.
Danwel mondeling/schriftelijk dat er de volgorde keer een vergelding komt, of een raket terugschieten als waarschuwing, desnoods op een stal of weiland.
Je kunt je wel laten blijven duwen door een pestkop, maar op een gegeven moment moet je die pestkop duidelijk maken dat je het niet meer pikt.
Hypothetisch: door wie zou dit afgedwongen worden en wie handhaaft hierop?quote:Op maandag 18 september 2023 11:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan een noflyzone
Welnee dat gaat nooit gebeuren.quote:Op maandag 18 september 2023 11:59 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Ik denk dat er stiekem wel iets voorbereid wordt. Geen Noeks maar wel een massale aanval op Rusland en NK door diverse landen.
Het komt er toch wel van.
De Russische Greet Hofmansquote:Op maandag 18 september 2023 12:02 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Raspoetin is wat anders. Dat was een monnik/gebedsgenezer die invloed had op de vrouw van de laatste tsaar omdat zij dacht dat hij hun zoon kon genezen die leed aan hemofilie.
Greets' geilheid was wat minder infaamquote:Op maandag 18 september 2023 12:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De Russische Greet Hofmans
Nee, de AFU waarschuwt niet. Die zegt iets. En doet het dan.quote:Op maandag 18 september 2023 10:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Was een van de drone aanvallen op Moskou ook niet in de buurt van een elektriciteitscentrale? Zou dat niet een waarschuwing geweest kunnen zijn?
quote:Op maandag 18 september 2023 12:38 schreef Aether het volgende:
Video - De indoctrinatie van Rusland
https://www.bnnvara.nl/ze(...)trinatie-van-rusland
Sinds de inval in Oekrane heeft Vladimir Poetin een enorme propagandamachine opgezet om het Russische volk achter de oorlog te krijgen. Op de staatstelevisie - voor de meeste Russen de enige bron van informatie - wordt verkondigd dat Oekrane is genfiltreerd door nazi’s die hen willen aanvallen, mogelijk met een atoombom.
Ontkent o.a. klimaatverandering, wil de FBI en IRS ontmantelen en de Capitoolbestormers vrijuit laten gaan.quote:Op maandag 18 september 2023 12:49 schreef polderturk het volgende:
Laten we hopen dat deze idioot de verkiezingen in de VS niet wint.
Als Europa moeten wij hoe dan ook onze militaire industrie opvoeren. Minder afhankelijk worden van de VS. Als de Republikeinen winnen en de steun voor Oekrane terugdringen, dan moeten wij bij kunnen springen.
[ twitter ]
Tamelijk verontrustend dat dergelijke extremistische ayatollah's het in binnen de Republikeinse partij zo goed kunnen doen.quote:Op maandag 18 september 2023 12:58 schreef Aether het volgende:
[..]
Ontkent o.a. klimaatverandering, wil de FBI en IRS ontmantelen en de Capitoolbestormers vrijuit laten gaan.
MAGA stuurde gisteren (???) nog het verzoek naar Biden administratie om meer wapens te sturen naar Oekrane. dus er is nog hoop voor de Republikeinen.quote:Op maandag 18 september 2023 12:54 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Wat is dat toch met die Republikeinen en hun deals maken?
Ik kan zelfs nu nog niet geloven dat Trump ooit verkozen was en dat ze opnieuw dezelfde fout willen maken ipv schreeuwend van hem weg te rennen.quote:Op maandag 18 september 2023 13:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tamelijk verontrustend dat dergelijke extremistische ayatollah's het in binnen de Republikeinse partij zo goed kunnen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |