abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210671904
quote:
84s.gif Op maandag 18 september 2023 11:53 schreef Starhopper het volgende:
Maar noeks op Moskou vind ik ook prima hoor.
Dan ben je niet goed in je hoofd. Oh nee wacht. Laat ik er een mening van maken: Dan vind ik dat je niet goed in je hoofd bent
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_210671907
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 11:46 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Art 5 noeks dit dat alles!
Atacms leveren aan Oekraine is ook een leuk signaal.
  maandag 18 september 2023 @ 11:57:47 #178
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210671930
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 11:55 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Atacms leveren aan Oekraine is ook een leuk signaal.
Ik zat eerder te denken aan een noflyzone
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210671946
quote:
84s.gif Op maandag 18 september 2023 11:53 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dit is al de zoveelste keer. Het is een kwestie van tijd tot er iets op een stad valt. Artikel 5 roepen en een plan maken hoe dit te voorkomen.

Maar noeks op Moskou vind ik ook prima hoor.
Ik denk dat er stiekem wel iets voorbereid wordt. Geen Noeks maar wel een massale aanval op Rusland en NK door diverse landen.
Het komt er toch wel van.
pi_210671977
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 11:59 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Ik denk dat er stiekem wel iets voorbereid wordt. Geen Noeks maar wel een massale aanval op Rusland en NK door diverse landen.
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 11:54 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Dan ben je niet goed in je hoofd. Oh nee wacht. Laat ik er een mening van maken: Dan vind ik dat je niet goed in je hoofd bent
pi_210671986
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 10:09 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Raspoetin? :P

Edit:
Raspoetitsa

Winter 2022-23:
[ afbeelding ]
Raspoetin is wat anders. Dat was een monnik/gebedsgenezer die invloed had op de vrouw van de laatste tsaar omdat zij dacht dat hij hun zoon kon genezen die leed aan hemofilie.
pi_210671989
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 11:40 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]
Verdwaalde Russische drones so far:
Polen 1x (met doden, en afweer Oekr kan dit veroorzaakt hebben maar zo dicht bij de grens vraag je hierom)
Roemenie 3x
Bulgarije 1x
Verdwaald of bewust om de reacties te testen?

Ik neig onderhand naar dat laatste.

Hoe dan ook tijd voor een stevige en duidelijke waarschuwing.
Danwel mondeling/schriftelijk dat er de volgorde keer een vergelding komt, of een raket terugschieten als waarschuwing, desnoods op een stal of weiland.

Je kunt je wel laten blijven duwen door een pestkop, maar op een gegeven moment moet je die pestkop duidelijk maken dat je het niet meer pikt.
pi_210672060
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 12:02 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Verdwaald of bewust om de reacties te testen?

Ik neig onderhand naar dat laatste.

Hoe dan ook tijd voor een stevige en duidelijke waarschuwing.
Danwel mondeling/schriftelijk dat er de volgorde keer een vergelding komt, of een raket terugschieten als waarschuwing, desnoods op een stal of weiland.

Je kunt je wel laten blijven duwen door een pestkop, maar op een gegeven moment moet je die pestkop duidelijk maken dat je het niet meer pikt.
Ik weet niet of dit een (uitdagende) test was of een verdwaalde drone. 50/50 voor mij.

Maar voor de rest wel 100% met jou eens.
pi_210672151
quote:
84s.gif Op maandag 18 september 2023 11:57 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik zat eerder te denken aan een noflyzone
Hypothetisch: door wie zou dit afgedwongen worden en wie handhaaft hierop?

US heeft helemaal in het begin gezegd dit niet te willen doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2023 12:34:35 ]
pi_210672210
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 11:59 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Welnee dat gaat nooit gebeuren.

Want ondanks het haast wekelijkse dreigement van noeks, gaat Rusland die alleen inzetten bij een existentile bedreiging van Rusland.
Dus als Rusland zelf massaal aangevallen wordt.

Wat ik wel nog zie gebeuren is dat 'we' actief gaan helpen met aanvallen op Russische militaire doelen in Oekrane.
Geen boots on the grond, wel kruisraketten/luchtaanvallen.

Een Shock and Awe achtige campaign.

Het kan dan met een week afgelopen zijn.
  maandag 18 september 2023 @ 12:24:17 #186
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_210672258
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 12:02 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Raspoetin is wat anders. Dat was een monnik/gebedsgenezer die invloed had op de vrouw van de laatste tsaar omdat zij dacht dat hij hun zoon kon genezen die leed aan hemofilie.
De Russische Greet Hofmans :Y
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_210672287
quote:
7s.gif Op maandag 18 september 2023 12:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
De Russische Greet Hofmans :Y
Greets' geilheid was wat minder infaam
pi_210672295
Gretov Hofmanski 😱
pi_210672305
quote:
84s.gif Op maandag 18 september 2023 10:26 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Was een van de drone aanvallen op Moskou ook niet in de buurt van een elektriciteitscentrale? Zou dat niet een waarschuwing geweest kunnen zijn?
Nee, de AFU waarschuwt niet. Die zegt iets. En doet het dan.
pi_210672375
Video - De indoctrinatie van Rusland
https://www.bnnvara.nl/ze(...)trinatie-van-rusland

Sinds de inval in Oekrane heeft Vladimir Poetin een enorme propagandamachine opgezet om het Russische volk achter de oorlog te krijgen. Op de staatstelevisie - voor de meeste Russen de enige bron van informatie - wordt verkondigd dat Oekrane is genfiltreerd door nazi’s die hen willen aanvallen, mogelijk met een atoombom.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210672398
quote:
7s.gif Op maandag 18 september 2023 12:38 schreef Aether het volgende:
Video - De indoctrinatie van Rusland
https://www.bnnvara.nl/ze(...)trinatie-van-rusland

Sinds de inval in Oekrane heeft Vladimir Poetin een enorme propagandamachine opgezet om het Russische volk achter de oorlog te krijgen. Op de staatstelevisie - voor de meeste Russen de enige bron van informatie - wordt verkondigd dat Oekrane is genfiltreerd door nazi’s die hen willen aanvallen, mogelijk met een atoombom.
:')

En ondertussen wel zelf wekelijks met noeks dreigen :') :')
pi_210672462
Laten we hopen dat deze idioot de verkiezingen in de VS niet wint.

Als Europa moeten wij hoe dan ook onze militaire industrie opvoeren. Minder afhankelijk worden van de VS. Als de Republikeinen winnen en de steun voor Oekrane terugdringen, dan moeten wij bij kunnen springen.

twitter
pi_210672494
Wat is dat toch met die Republikeinen en hun deals maken?

pi_210672501
Tot die tijd ze voor de zekerheid met alles voorzien wat ze nodig wanneer ze het nodig hebben.
pi_210672512
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 12:49 schreef polderturk het volgende:
Laten we hopen dat deze idioot de verkiezingen in de VS niet wint.

Als Europa moeten wij hoe dan ook onze militaire industrie opvoeren. Minder afhankelijk worden van de VS. Als de Republikeinen winnen en de steun voor Oekrane terugdringen, dan moeten wij bij kunnen springen.

[ twitter ]
Ontkent o.a. klimaatverandering, wil de FBI en IRS ontmantelen en de Capitoolbestormers vrijuit laten gaan.
pi_210672527
quote:
7s.gif Op maandag 18 september 2023 12:58 schreef Aether het volgende:

[..]
Ontkent o.a. klimaatverandering, wil de FBI en IRS ontmantelen en de Capitoolbestormers vrijuit laten gaan.
Tamelijk verontrustend dat dergelijke extremistische ayatollah's het in binnen de Republikeinse partij zo goed kunnen doen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_210672529
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 12:54 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Wat is dat toch met die Republikeinen en hun deals maken?

MAGA stuurde gisteren (???) nog het verzoek naar Biden administratie om meer wapens te sturen naar Oekrane. dus er is nog hoop voor de Republikeinen.
pi_210672531
twitter
pi_210672532
twitter
pi_210672548
quote:
2s.gif Op maandag 18 september 2023 13:00 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Tamelijk verontrustend dat dergelijke extremistische ayatollah's het in binnen de Republikeinse partij zo goed kunnen doen.
Ik kan zelfs nu nog niet geloven dat Trump ooit verkozen was en dat ze opnieuw dezelfde fout willen maken ipv schreeuwend van hem weg te rennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')