Dit moet nu wel een keertje ophouden. Wachten tot het een keer echt fout gaat en er doden vallen, dan heb je echt een probleem. Tijd voor een signaal.quote:
Klinkt een beetje een tactiek om Trump wat milder te laten lijken (en dus een veiligere keus). Ik geloof niet dat deze kerel uberhaupt kans maakt verder. Tenminste niet als Trump in de race zit.quote:Op maandag 18 september 2023 12:58 schreef Aether het volgende:
[..]
Ontkent o.a. klimaatverandering, wil de FBI en IRS ontmantelen en de Capitoolbestormers vrijuit laten gaan.
Dan heb je helemaal geen probleem. Rusland zal dan, net zoals eerder al in Polen toen er dooien vielen, aannemelijk maken dat er van een directe aanval geenszins sprake was en het een afzwaaier was. En daar is dan de kous mee af.quote:Op maandag 18 september 2023 13:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit moet nu wel een keertje ophouden. Wachten tot het een keer echt fout gaat en er doden vallen, dan heb je echt een probleem. Tijd voor een signaal.
Goede grap man. Het probleem is dat als het tig keer gebeurt dat dus niet meer gaat. Je kunt een keer een afzwaaier hebben, niet wekelijks. Dan is dat gewoon een directe bedreiging van de veiligheid van een navo-lidstaat.quote:Op maandag 18 september 2023 13:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan heb je helemaal geen probleem. Rusland zal dan, net zoals eerder al in Polen toen er dooien vielen, aannemelijk maken dat er van een directe aanval geenszins sprake was en het een afzwaaier was. En daar is dan de kous mee af.
Dan duidelijk maken dat afzwaaiers ook niet oke zijn. Zo dicht op de grens moeten ze gewoon geen drones/raketten sturen.quote:Op maandag 18 september 2023 13:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan heb je helemaal geen probleem. Rusland zal dan, net zoals eerder al in Polen toen er dooien vielen, aannemelijk maken dat er van een directe aanval geenszins sprake was en het een afzwaaier was. En daar is dan de kous mee af.
het is niet dat de democraten zulke geweldige kandidaten hebben. De hele US politiek is een shitshowquote:Op maandag 18 september 2023 13:02 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Ik kan zelfs nu nog niet geloven dat Trump ooit verkozen was en dat ze opnieuw dezelfde fout willen maken ipv schreeuwend van hem weg te rennen.
Dat.quote:Op maandag 18 september 2023 13:12 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Dan duidelijk maken dat afzwaaiers ook niet oke zijn. Zo dicht op de grens moeten ze gewoon geen drones/raketten sturen.
Nou ja, op het feit dat het de NAVO landen zelf zijn, die "aannemelijk" maken dat het een afzwaaier is na, of gewoon oekraine de schuld geven, heeft hij tot nader order gewoon gelijk.quote:Op maandag 18 september 2023 13:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Goede grap man. Het probleem is dat als het tig keer gebeurt dat dus niet meer gaat. Je kunt een keer een afzwaaier hebben, niet wekelijks. Dan is dat gewoon een directe bedreiging van de veiligheid van een navo-lidstaat.
Maar er vallen nu geen doden. Dat geeft de boel een andere dynamiek. Zolang er geen doden vallen gaat het wel goed.quote:Op maandag 18 september 2023 13:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nou ja, op het feit dat het de NAVO landen zelf zijn, die "aannemelijk" maken dat het een afzwaaier is na, of gewoon oekraine de schuld geven, heeft hij tot nader order gewoon gelijk.
ik zit al met open mond te kijken dat Biden een nieuwe poging wilt doen. Die man is echt heel erg oud en dat merk je ook gewoon. Zou me niks verbazen als Harris het (een tijdje) zal moeten overnemen.quote:Op maandag 18 september 2023 13:13 schreef Bensel het volgende:
[..]
het is niet dat de democraten zulke geweldige kandidaten hebben. De hele US politiek is een shitshow
Maar voor wat betreft Oekrane doet ie het goedquote:Op maandag 18 september 2023 13:18 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
ik zit al met open mond te kijken dat Biden een nieuwe poging wilt doen. Die man is echt heel erg oud en dat merk je ook gewoon. Zou me niks verbazen als Harris het (een tijdje) zal moeten overnemen.
Op die 2 doden in polen na, bedoel je. Toen alle 'raket experts' snel uitspraken: zie je dat nippeltje daar? Ja, dan is het een afgezwaaide anti-air raket, van oekraine! Maar no biggy hoor! Kan gebeuren. We vinden het 'toch' rus' schuld, en verbinden daar natuurlijk 0,0 consequenties aan!quote:Op maandag 18 september 2023 13:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar er vallen nu geen doden. Dat geeft de boel een andere dynamiek. Zolang er geen doden vallen gaat het wel goed.
In dit geval is het niet eens in de buurt van de grens.quote:Op maandag 18 september 2023 13:12 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Dan duidelijk maken dat afzwaaiers ook niet oke zijn. Zo dicht op de grens moeten ze gewoon geen drones/raketten sturen.
Kwestie van tijd voordat er wel doden vallen.quote:Op maandag 18 september 2023 13:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar er vallen nu geen doden. Dat geeft de boel een andere dynamiek. Zolang er geen doden vallen gaat het wel goed.
Niet? Dat heb ik gemist. Hoeveel km van de grens met Oekraine was dit dan?quote:Op maandag 18 september 2023 13:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
In dit geval is het niet eens in de buurt van de grens.
quote:Op maandag 18 september 2023 13:24 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Kwestie van tijd voordat er wel doden vallen.
quote:Op maandag 18 september 2023 13:23 schreef ExTec het volgende:
Op die 2 doden in polen na, bedoel je.
300km ofzo?quote:Op maandag 18 september 2023 13:25 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Niet? Dat heb ik gemist. Hoeveel km van de grens met Oekraine was dit dan?
Met een "commitment" dat Oekraine niet bij de NAVO mag los je ook niks op.quote:Op maandag 18 september 2023 12:49 schreef polderturk het volgende:
Laten we hopen dat deze idioot de verkiezingen in de VS niet wint.
Als Europa moeten wij hoe dan ook onze militaire industrie opvoeren. Minder afhankelijk worden van de VS. Als de Republikeinen winnen en de steun voor Oekrane terugdringen, dan moeten wij bij kunnen springen.
[ twitter ]
Is ie daar terechtgekomen?quote:
"Het was niet Rusland haar intentie".quote:Op maandag 18 september 2023 13:39 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Is ie daar terechtgekomen?
Dat is geen ongelukje of afzwaaier te noemen.
Maar een, jawel daar komt ie, escalatie
Beetje jammer alleen van de onschuldige doden dan.quote:Op maandag 18 september 2023 13:41 schreef Joppiez het volgende:
[..]
"Het was niet Rusland haar intentie".
Dusja, ze hebben groen licht. Misschien een ander verhaal als zo'n drone zich in een flat boort.
En dan achteraf ultra-cheesy: give the man a hand.quote:Op maandag 18 september 2023 13:41 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
En wat hebben wij geleerd Spelende Orc?
Dat je niet dronken met granaten niet spelen
Zong Bruno Mars hier niet ooit een liedje over?quote:
Hij had nog geluk dat Kapitein Haddock er niet bij wasquote:Op maandag 18 september 2023 13:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zong Bruno Mars hier niet ooit een liedje over?
"I AM A RUSSIAN!! FEAR ME!! *slaat een kussentje in elkaar met zijn stompies* "quote:Op maandag 18 september 2023 13:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
En dan achteraf ultra-cheesy: give the man a hand.
Patriots en skyshields vlak aan de grens zetten en zeggen dat alles wat in de 100km beschermingsradius komt neergeschoten gaat worden.quote:Op maandag 18 september 2023 13:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit moet nu wel een keertje ophouden. Wachten tot het een keer echt fout gaat en er doden vallen, dan heb je echt een probleem. Tijd voor een signaal.
Die Oekrainers ontwikkelen volgens mij wel echt skill om kruisraketten te onderscheppen.quote:Op maandag 18 september 2023 14:27 schreef 3rr0r het volgende:
Toch een hoop weer gestuurd door Rusland
[ twitter ]
Dat doen de Duitsers dan weer slim.quote:Op maandag 18 september 2023 13:44 schreef ExTec het volgende:
Ook de Taurus komt. "Anonieme insiders" hebben al gemeld dat er gewerkt wordt aan de integratie van die dingen in de SU vliegtuigen van oekraine. En daar dit weer een geval is waar DE niet durft tenzij de VS voorgaat, komen ATACMS dus ook.
[ twitter ]
Waar halen ze het gore lef vandaanquote:Op maandag 18 september 2023 14:32 schreef Aether het volgende:
Russia demands Ukrainian genocide case be dismissed by UN top court
https://www.euronews.com/(...)ssed-by-un-top-court
Ik vertrouw China voor geen meter. Of ze leveren die drones stiekem toch, of ze zijn zelf bezig een drone luchtmacht aan het opbouwen voor wanneer ze Taiwan binnenvallen.quote:Op maandag 18 september 2023 14:33 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Also subject to the ban were UAVs capable of “carrying a load with a release function or with the ability to attach such a device.”
In addition, China has limited the supply of a number of important components for drones.
Met zo'n groot gat is duiken geen probleemquote:Op maandag 18 september 2023 14:54 schreef xpompompomx het volgende:
Zo ziet een "repareerbare" duikboot er kennelijk uit:
[ twitter ]
Iris-T en/of SAMP-T en Gepardquote:Op maandag 18 september 2023 14:35 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Die Oekrainers ontwikkelen volgens mij wel echt skill om kruisraketten te onderscheppen.
Bijna elke dag wel een lading drones en/of Kalibrs.
Simpel omweggetje via land X en China kan naar de rest van de wereld doen alsof ze Rusland niks geven op dat vlak wellicht?quote:Op maandag 18 september 2023 15:03 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik vertrouw China voor geen meter. Of ze leveren die drones stiekem toch, of ze zijn zelf bezig een drone luchtmacht aan het opbouwen voor wanneer ze Taiwan binnenvallen.
Sterker nog, voor het duiken zelf is het een uitstekende feature 👌quote:Op maandag 18 september 2023 15:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Met zo'n groot gat is duiken geen probleemalleen kom je lastig boven
Nee man, ijzerdraad en ducttape. Hooguit nog een schroefje hier en daar.quote:Op maandag 18 september 2023 13:16 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Beetje plamuur, likkie verf en gaaaaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |