Vandaag dus niet ?quote:Op zondag 17 september 2023 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gisterochtend nog gedoucht en gistermiddag nog mijn voeten gewassen. Ik ben fris genoeg.
Elke dag douchen is helemaal niet gezond als je geen zware fysieke activiteiten doetquote:Op zondag 17 september 2023 12:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vandaag dus niet ?
hmmmmmm zelfs normale muizen wassen vaker.
Waar staat douchen in mijn vorige relaas ?quote:Op zondag 17 september 2023 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elke dag douchen is helemaal niet gezond als je geen zware fysieke activiteiten doet
Klopt, slecht voor de huid en beschermende bacteriënquote:Op zondag 17 september 2023 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elke dag douchen is helemaal niet gezond als je geen zware fysieke activiteiten doet
Oh wassen. Nou al ik vind dat ik niet stink doe ik dat ook niet.quote:Op zondag 17 september 2023 12:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Waar staat douchen in mijn vorige relaas ?
Ik heb het over wassen.
Mogguh Heer Plyquote:Op zondag 17 september 2023 12:24 schreef PLY het volgende:
Denk max geen podiumplek vandaag, en middag
Staan bij mij in de tuin ook nog volop loof te maken. Had het al afgeknipt eind mei maar komt weer op inderdaad.quote:Op zondag 17 september 2023 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom komen de bloembollen al naar boven?
Nee dat zeg ik niet, ik zeg daar niet komen waar je verdrietig van wordtquote:
He vriend, hopen op een wondertjequote:Op zondag 17 september 2023 12:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mogguh Heer Ply
Met een afwijkende strategie is het nog mogelijk.
Eensquote:Op zondag 17 september 2023 12:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Van mij mag Carlos winnen hoor. Is wel leuk voor de afwisseling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |