Ik wil hier op reageren, maar geen forum admin in mijn nek krijgen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klaas is een domme idioot
DM mij maar. Neem ik het wel op me.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik wil hier op reageren, maar geen forum admin in mijn nek krijgen.
DM verstuurd.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
DM mij maar. Neem ik het wel op me.
Ik steun Dombo onvoorwaardelijk.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik wil hier op reageren, maar geen forum admin in mijn nek krijgen.
Toch niet.quote:
Benieuwd of AZ ook de 100% score kan vasthouden ja.quote:
Staat hem gewoon vol op de enkel met de noppen. Sinds de VAR is dat altijd rood.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:08 schreef -XOR- het volgende:
Rode kaart van Manhoef was overigens wel weer belachelijk.
Ja, ik ben een VAR-hater.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Staat hem gewoon vol op de enkel met de noppen. Sinds de VAR is dat altijd rood.
Volendam en Almere zijn in elk geval nog slechter.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:48 schreef TLC het volgende:
Mijn hemel wat is Vitesse slecht, dat is KKD volgend seizoen in Arnhem
Nauwelijksquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volendam en Almere zijn in elk geval nog slechter.
een voordeel voor Almere, kansen genoeg voor 6 punten tegen Volendamquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volendam en Almere zijn in elk geval nog slechter.
In welke minuut zal dit duel voor de eerste keer gestaakt worden?quote:Op zondag 17 september 2023 11:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dennis van der Ree is vandaag eindverantwoordelijke bij GAE.
Zet al jullie centen maar in op PEC
Minuut 62. Gevolgd door minuut 78 en een definitieve staking.quote:Op zondag 17 september 2023 11:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In welke minuut zal dit duel voor de eerste keer gestaakt worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |