Nee, daar zijn geen plannen voor, maar ik kan altijd even vragen natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:46 schreef Viezig het volgende:
Wordt het ook gefilmd? Als het dichter in de buurt was zou ik zeker interesse hebben, helaas wordt het een duur grapje om 6 keer op en neer te reizen.
We zitten sinds kort weer op Doepark Nooterhof na een tijdje noodgedwongen ergens anders te moeten hebben gezeten. Ik zie nu ook dat de website wat dode links heeft, zal het even melden, dank!quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:37 schreef Vincent_student het volgende:
Ik wist ook niet dat Zwolle een sterrenwacht heeft. Dat is compleet nieuw voor mij, terwijl ik toch aardig bij ben (Zenit, Sterrengids). De website van de sterrenwacht is trouwens niet up-to-date en hij heeft links die doodlopen.
Ik ben wel van plan om dit soort cursussen vaker te gaan geven, dus wie weetquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:51 schreef miss_sly het volgende:
En kunnen jullie deze cursus ook doen in Artis?
Zwolle is wat ver voor 6 avonden
Dan komen wijquote:Op zondag 17 september 2023 10:12 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan om dit soort cursussen vaker te gaan geven, dus wie weet
Leuk! Als ik weer eens in de buurt ben zal ik kijken of het een keer open is. Voor de cursus ga ik me niet opgeven. Zit mijn hele leven al in de amateur-sterrenkunde. Wel heb ik vijf telescopen staan, maar de zwaartepunt in mijn hobby is de theorie. Neemt niet weg dat ik nog steeds kippevel krijg als ik het vlekje van een ver sterrenstelsel in mijn beeld krijg. Dat doet me heel erg veel.quote:Op zondag 17 september 2023 10:12 schreef Haushofer het volgende:
[..]
We zitten sinds kort weer op Doepark Nooterhof na een tijdje noodgedwongen ergens anders te moeten hebben gezeten. Ik zie nu ook dat de website wat dode links heeft, zal het even melden, dank!
Leuk! We hebben ook regelmatig lezingen, ook leukquote:Op zondag 17 september 2023 14:25 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Leuk! Als ik weer eens in de buurt ben zal ik kijken of het een keer open is. Voor de cursus ga ik me niet opgeven. Zit mijn hele leven al in de amateur-sterrenkunde. Wel heb ik vijf telescopen staan, maar de zwaartepunt in mijn hobby is de theorie. Neemt niet weg dat ik nog steeds kippevel krijg als ik het vlekje van een ver sterrenstelsel in mijn beeld krijg. Dat doet me heel erg veel.
Ik zal de website in de gaten gehouden. Ik heb zelf ook ooit lezingen gehouden, tijd geleden. O.a. over Flammarion bij de sterrenwacht in Antwerpen. Dat was echt leuk, ontzettend gezellige mensen en een indrukwekkende Russische telescoop, een 40cm Schmidt-Cassegrain, indrukwekkende opstelling. Er was toen ook een komeet, heb ik nog mogen bekijken in die telescoop.quote:Op zondag 17 september 2023 20:38 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Leuk! We hebben ook regelmatig lezingen, ook leuk
Zwolle is gewoon super centraal!quote:Op zondag 17 september 2023 21:17 schreef Akathisia het volgende:
Waarom niet Groningen? Lijkt me dat je daar een groter publiek trekt.
Tevens, wat is de Fok!kortingscode?
Centraal is handig, maar ook als het 6 avonden betreft? Een grote(re) (studenten)stad lijkt mij in dat geval slimmer.quote:Op maandag 18 september 2023 10:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zwolle is gewoon super centraal!
Mijn vereniging zit daar, dus daar ben ik verzekerd van een (mooie) plek en een netwerk, vandaar. En voor mij is het een try-outquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:16 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Centraal is handig, maar ook als het 6 avonden betreft? Een grote(re) (studenten)stad lijkt mij in dat geval slimmer.
Uiteraardquote:Op maandag 18 september 2023 10:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Je hebt toch wel aandacht voor Mark van de Pol uit Tynaarlo toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |