de kenn ik niet, wat de idiot zegt is selfde watquote:Op zaterdag 16 september 2023 01:36 schreef Mazikeen het volgende:
Dus de aanstichter van het hele gebeuren (volgens ps... geen idee wie dat is) zegt welterusten en tot ooit
Mooi gezegdquote:Op zaterdag 16 september 2023 01:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
de kenn ik niet, wat de idiot zegt is selfde wat
en kip poept, nikszeggend
quote:Op zaterdag 16 september 2023 01:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Owww. waarom is de OP niet gefixt?
quote:Op zaterdag 16 september 2023 01:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja soms moet ik jemand de leviten lezen
Zolang het niet minimaal 10 graden vriest met een stevige wind en ijzel is het altijd strandweer.quote:
Is dat niet gewoon het riool ?quote:Op zaterdag 16 september 2023 02:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
't IJ stroomt door Amsterdam
Net als dat Amstel bier ook rechtstreeks uit de Amstel wordt geschept en direct gebotteldquote:
Volgens mij drinken eerst een stel paarden dat rioolwater en wat ze dan uitpissen is wat ze in 020 bier noemen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 02:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Net als dat Amstel bier ook rechtstreeks uit de Amstel wordt geschept en direct gebotteld
Ja? Dit is geen DTS, waarom zou je de OP van DTS willen kopiëren?quote:Op zaterdag 16 september 2023 02:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Moet je de vorige eens bekijken
voor de lol omdat het kanquote:Op zaterdag 16 september 2023 02:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja? Dit is geen DTS, waarom zou je de OP van DTS willen kopiëren?
Ahhhquote:Op zaterdag 16 september 2023 02:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja? Dit is geen DTS, waarom zou je de OP van DTS willen kopiëren?
Doe het dan goedquote:Op zaterdag 16 september 2023 02:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
voor de lol omdat het kan
dat wel, nu lijkt het alsof je bij een computercursus van lokale bejaardentehuis een cursist de opdracht geeft om een nieuw topic te openen hierquote:
Ik zag @mario390 voorbijkomen dus ik dacht automatisch in DTS te zittenquote:Op zaterdag 16 september 2023 02:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat wel, nu lijkt het alsof je bij een computercursus van lokale bejaardentehuis een cursist de opdracht geeft om een nieuw topic te openen hier
quote:Op zaterdag 16 september 2023 02:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat wel, nu lijkt het alsof je bij een computercursus van lokale bejaardentehuis een cursist de opdracht geeft om een nieuw topic te openen hier
Pas gerust de OP aan met iets leuks. Maar niet zo'n standaard plaatje met alle UIs van "vaste" bezoekersquote:Op zaterdag 16 september 2023 02:39 schreef Stoorzendert het volgende:
OP aangepast naar de standaard
Dat is de OP van DTSquote:Op zaterdag 16 september 2023 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Pas gerust de OP aan met iets leuks. Maar niet zo'n standaard plaatje met alle UIs van "vaste" bezoekers
Waar ga je op vissen?quote:Op zaterdag 16 september 2023 02:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ik denk dat ik morgen of zondag naar Almere ga, naar de Oostvaardersplassen
Ga je naar de koeien kijken?quote:Op zaterdag 16 september 2023 02:42 schreef hemarookworst het volgende:
Kewl!quote:Op zaterdag 16 september 2023 02:42 schreef hemarookworst het volgende:
Makkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |