quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:43 schreef Puzzie het volgende:
Met die houten kan je ook lekker petsen
Zeker. Mooie variatie op de wijsheid; everything can be a dildo if you're brave enoughquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan in principe met alles petsen
Lol die meme ken ikquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker. Mooie variatie op de wijsheid; everything can be a dildo if you're brave enough
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Druk druk druk geweest vandaag , een heel betoog geschreven voor een stelletje kleutersquote:
quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lol die meme ken ik![]()
Ik kan hem ff niet zo snel vinden in mijn verzameling, maar deze is ook wel grappig
Wat een onhandige plek voor dat dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het viel me in eerste instantie niet eenS opquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat een onhandige plek voor dat ding
Heel mooiquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:53 schreef LaSpezia het volgende:
Dit zijn toch geen tetten?
[ afbeelding ]
Het maakt nieuwsgierig hoe ze m zo gebruikt heeft ja.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat een onhandige plek voor dat ding
Ms gewoon de opbergplek.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het viel me in eerste instantie niet eenS op
Bestaan die?quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
beetje zoals een waterpistooldildo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |