abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210855662
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 18:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik snap de helft van jouw posts nooit.
Dat een kind vaak anders denkt dan een hond.De werkelijkheid is dat veel mensen geen verantwoordelijkheid nemen voor hun hond. Dat is een dier. Accepteer maar.
pi_210855678
Wel weer echt onzin hoor dat de minister een verbod overweegt. In de VS genoeg staffords die als hulp- of therapiehond gebruikt worden.

Ik vind die bully's wel echt verschrikkelijk lelijk, die mogen wel weg wat mij betreft, maar een gewoon normaal gefokte Amerikaanse stafford is een prachtige hond.

Je kan beter gewoon baasjes harder aanpakken en als ze hun hond niet opvoedt gewoon gelijk af pakken en 'm wel een goed leven geven.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_210855692
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 18:28 schreef Discombobulate het volgende:
Wel weer echt onzin hoor dat de minister een verbod overweegt. In de VS genoeg staffords die als hulp- of therapiehond gebruikt worden.

Ik vind die bully's wel echt verschrikkelijk lelijk, die mogen wel weg wat mij betreft, maar een gewoon normaal gefokte Amerikaanse stafford is een prachtige hond.

Je kan beter gewoon baasjes harder aanpakken en als ze hun hond niet opvoedt gewoon gelijk af pakken en 'm wel een goed leven geven.
Eigenlijk precies hoe ik erin sta. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_210855703
quote:

Het hangt van de opvoeding af. De meeste eigenaren van dit soort honden begrijpen dat niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jaroon op 06-10-2023 18:56:21 ]
pi_210855966
Niet direct pro herder. We pas weer iemand die exact weet hou zo'n dier rustig houden.
pi_210856018
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 18:31 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Het hangt van de opvoeding af. De meeste eigenaren van dit soort honden begrijpen dat niet.
Dat.
Alles valt en staat met de opvoeding, en de houding en energie van het baasje.

Dat geldt voor alle honden, maar helemaal voor sterke dominante rassen.

En het grote gedeelte van de tokkies baasjes heeft helemaal geen tijd en zin om in de opvoeding te steken (zowel voor de hond als de kinderen) en voila.
pi_210856107
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 19:01 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Dat.
Alles valt en staat met de opvoeding, en de houding en energie van het baasje.

Dat geldt voor alle honden, maar helemaal voor sterke dominante rassen.

En het grote gedeelte van de tokkies baasjes heeft helemaal geen tijd en zin om in de opvoeding te steken (zowel voor de hond als de kinderen) en voila.
Wat ik pas zag was echt zon Chinese keffer die even de baas denkt te zijn op straat, Een eigenaresse die het als normaal. Het had desastreus kannen aflopen. En ik had geen vingen uitgestoeken.
pi_210856143
Een basis cursus hondenpsychologie, met puur de simpele basis zaken zou goed zijn voor veel baasjes.
pi_210856154
Hoe weet je eigenlijk dat ie Chinees was?
Blafte die nummers :P
pi_210856372
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 19:09 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Chinese honden spreken de "r" niet goed uit.
pi_210857719
Gheghe
  Spellchecker vrijdag 6 oktober 2023 @ 20:53:17 #287
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210857731
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 19:09 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
nummer 148

pi_210857816
quote:
Maar Najib moet ook weer even bijtrekken. Hij is leuk.
pi_210857947
Het leg aan de baasjes:

anonieme razernist
pi_210858237
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 21:20 schreef NoCigar het volgende:
Het leg aan de baasjes:

[ afbeelding ]
Wát een humor.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 21:42:47 #291
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_210858248
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 21:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wát een humor.
de speld niet kennen :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_210858392
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 21:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wát een humor.
Mooi zijn ze hé.
anonieme razernist
pi_210858563
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 21:20 schreef NoCigar het volgende:
Het leg aan de baasjes:

[ afbeelding ]
Nietszeggend.
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 22:09:10 #294
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_210858570
quote:

Onzin!

Natuurlijk zouden problemen een stuk minder zijn met juiste training ed.

Maar de baasjes die nu niet inzien dat ze die honden goed moeten opvoeden en juist moeten behandelen, zien dan ook niet in waarom hen die hond niet toegestaan wordt. Grote kans op illegale handel met alle gevolgen van dien.

De problemen zijn gewoon veel te groot en een oplossing anders dan een verbod te onzeker.

Verder zou ik, op het moment dat mijn zoontje een arm wordt afgerukt door een passerende kaak partij, op iedereen inslaan die met opmerkingen als “het ligt niet aan de honden” komt.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:08:40 #295
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210870431
quote:
...
Ja en weet je ook waarom? Omdat pitbullachtige honden niet toegestaan zijn bij de meeste verhuurders om evidente redenen. Hele volksstammen proberen door een maas in de (domme) wetgeving te zwemmen door hun pitbull te registreren als "emotional support animal", die een verhuurder wel moet toelaten. Die categorie is namelijk niet wettelijk ingekaderd, in tegenstelling tot echte hulphonden.

Pitbulls zijn daar dus niet massaal echt hulphond omdat ze er zo geschikt voor zijn, maar omdat er massaal misbruik gemaakt wordt van slecht dichtgetimmerde wetgeving.
pi_210870620
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:08 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja en weet je ook waarom? Omdat pitbullachtige honden niet toegestaan zijn bij de meeste verhuurders om evidente redenen. Hele volksstammen proberen door een maas in de (domme) wetgeving te zwemmen door hun pitbull te registreren als "emotional support animal", die een verhuurder wel moet toelaten. Die categorie is namelijk niet wettelijk ingekaderd, in tegenstelling tot echte hulphonden.

Pitbulls zijn daar dus niet massaal echt hulphond omdat ze er zo geschikt voor zijn, maar omdat er massaal misbruik gemaakt wordt van slecht dichtgetimmerde wetgeving.
Mooie fantasie heb jij. Wat een kletskoek man.

Wat Nederlanders doen, het zal best, maar in de VS worden staffords gewoon feitelijk gebruikt als hulp- of therapiehond en zijn daar ook prima voor geschikt. Je scheert echt alles over één kam.
pi_210870669
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:20 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Wat Nederlanders doen, het zal best, maar in de VS worden staffords gewoon feitelijk gebruikt als hulp- of therapiehond en zijn daar ook prima voor geschikt. Je scheert echt alles over één kam.
En bij bij werkt dat goed?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:25:26 #298
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210870689
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:20 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
https://banpitbulls.org/how-2/ban-pit-bulls-as-therapy-dogs/
quote:
https://dogbitelaw.com/le(...)ls/fake-service-dogs
pi_210870807
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:24 schreef Jaroon het volgende:

[..]
En dat werkt bij hun goed. honden met een laag iq?
pi_210871239
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')