Dat een kind vaak anders denkt dan een hond.De werkelijkheid is dat veel mensen geen verantwoordelijkheid nemen voor hun hond. Dat is een dier. Accepteer maar.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap de helft van jouw posts nooit.
Eigenlijk precies hoe ik erin sta.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:28 schreef Discombobulate het volgende:
Wel weer echt onzin hoor dat de minister een verbod overweegt. In de VS genoeg staffords die als hulp- of therapiehond gebruikt worden.
Ik vind die bully's wel echt verschrikkelijk lelijk, die mogen wel weg wat mij betreft, maar een gewoon normaal gefokte Amerikaanse stafford is een prachtige hond.
Je kan beter gewoon baasjes harder aanpakken en als ze hun hond niet opvoedt gewoon gelijk af pakken en 'm wel een goed leven geven.
Het hangt van de opvoeding af. De meeste eigenaren van dit soort honden begrijpen dat niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:28 schreef Discombobulate het volgende:
Wel weer echt onzin hoor dat de minister een verbod overweegt. In de VS genoeg staffords die als hulp- of therapiehond gebruikt worden.
Ik vind die bully's wel echt verschrikkelijk lelijk, die mogen wel weg wat mij betreft, maar een gewoon normaal gefokte Amerikaanse stafford is een prachtige hond.
Je kan beter gewoon baasjes harder aanpakken en als ze hun hond niet opvoedt gewoon gelijk af pakken en 'm wel een goed leven geven.
Dat.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:31 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het hangt van de opvoeding af. De meeste eigenaren van dit soort honden begrijpen dat niet.
Wat ik pas zag was echt zon Chinese keffer die even de baas denkt te zijn op straat, Een eigenaresse die het als normaal. Het had desastreus kannen aflopen. En ik had geen vingen uitgestoeken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:01 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Dat.
Alles valt en staat met de opvoeding, en de houding en energie van het baasje.
Dat geldt voor alle honden, maar helemaal voor sterke dominante rassen.
En het grote gedeelte van de tokkies baasjes heeft helemaal geen tijd en zin om in de opvoeding te steken (zowel voor de hond als de kinderen) en voila.
Chinese honden spreken de "r" niet goed uit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:09 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Hoe weet je eigenlijk dat ie Chinees was?
Blafte die nummers
nummer 148quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:09 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Hoe weet je eigenlijk dat ie Chinees was?
Blafte die nummers
Maar Najib moet ook weer even bijtrekken. Hij is leuk.quote:
Wát een humor.quote:
de speld niet kennenquote:
Onzin!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:28 schreef Discombobulate het volgende:
Ja en weet je ook waarom? Omdat pitbullachtige honden niet toegestaan zijn bij de meeste verhuurders om evidente redenen. Hele volksstammen proberen door een maas in de (domme) wetgeving te zwemmen door hun pitbull te registreren als "emotional support animal", die een verhuurder wel moet toelaten. Die categorie is namelijk niet wettelijk ingekaderd, in tegenstelling tot echte hulphonden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:28 schreef Discombobulate het volgende:
...
Mooie fantasie heb jij. Wat een kletskoek man.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:08 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja en weet je ook waarom? Omdat pitbullachtige honden niet toegestaan zijn bij de meeste verhuurders om evidente redenen. Hele volksstammen proberen door een maas in de (domme) wetgeving te zwemmen door hun pitbull te registreren als "emotional support animal", die een verhuurder wel moet toelaten. Die categorie is namelijk niet wettelijk ingekaderd, in tegenstelling tot echte hulphonden.
Pitbulls zijn daar dus niet massaal echt hulphond omdat ze er zo geschikt voor zijn, maar omdat er massaal misbruik gemaakt wordt van slecht dichtgetimmerde wetgeving.
En bij bij werkt dat goed?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:20 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mooie fantasie heb jij. Wat een kletskoek man.
Wat Nederlanders doen, het zal best, maar in de VS worden staffords gewoon feitelijk gebruikt als hulp- of therapiehond en zijn daar ook prima voor geschikt. Je scheert echt alles over één kam.
https://banpitbulls.org/how-2/ban-pit-bulls-as-therapy-dogs/quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:20 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mooie fantasie heb jij. Wat een kletskoek man.
https://dogbitelaw.com/le(...)ls/fake-service-dogsquote:Wat Nederlanders doen, het zal best, maar in de VS worden staffords gewoon feitelijk gebruikt als hulp- of therapiehond en zijn daar ook prima voor geschikt. Je scheert echt alles over één kam.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En dat werkt bij hun goed. honden met een laag iq?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |