abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214977660
Die rijke familie heeft 21 honden 8)7
Je gaat mij niet vertellen dat je die allemaal liefde kan geven. 1 hond fine, 2 honden oke. Maar 21? :{w
pi_214977679
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 13:34 schreef Pinuts het volgende:
Die rijke familie heeft 21 honden 8)7
Je gaat mij niet vertellen dat je die allemaal liefde kan geven. 1 hond fine, 2 honden oke. Maar 21? :{w
Ja ze zijn echt obsessief met die beesten
anderzijds heeft iedereen hobby's en die hoeven we niet altijd te begrijpen ;)
  zaterdag 14 september 2024 @ 13:37:44 #207
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_214977710
Wij hebben gewoon 1 kad, is meer dan zat
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_214978338
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 21:43 schreef Irri-tante het volgende:
Eigenlijk zou er iemand zoals Frans Bromet moeten zijn die ze vragen stelt bij het doornemen van de rekeningafschriften. Nu wordt er soms langs dingen gescrollt waarvan ik denk 'o, daar zou ik meer over willen weten"

Nu komen die 'kritische' vragen niet altijd.
Dat zou het wel leerzamer maken ja. Wat voor dingen dan?

Bij het vorige seizoen viel mij wel op dat die volkszanger vrij veel geld stortte en dan ook nog met contant betaalde.
pi_214978627
Dat zweefstel, het continue hebben over naastenliefde en tegelijkertijd een boete aftikken zonder gene omdat je met telefoon achter het stuur zat...

Dit soort types zijn vaak het meest hypocriet.

Vind dit seizoen iets minder leuk dan vorig seizoen, Anita en dat stel onder bewind vind ik erg saai om te volgen eerlijk gezegd :/.
pi_214978971
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 14:39 schreef LaDaDiDa het volgende:

[..]
Dat zou het wel leerzamer maken ja. Wat voor dingen dan?

Bij het vorige seizoen viel mij wel op dat die volkszanger vrij veel geld stortte en dan ook nog met contant betaalde.
Kan me voorstellen dat die vaak contact betaald krijgt voor een optreden.
pi_214981629
Wat een vreemde constructie bij de zwevers. Tig mensen in huis die voor ze koken en schoonmaken? Waarom moet Gerdien haar kinderen van school halen en gaat ze vervolgens container graaien? En waaaarom eet ze met haar handen en met haar knie boven tafel? Zoveel vragen 😅

Fam Elisabeth kan ik gewoon niet over uit, doen totaal geen moeite om hun eigen financiële situatie te begrijpen of ze zijn niet voldoende bij machte. Maar wel klagen dat ze 3 jaar zonder kachel en 10 dagen zonder stroom zaten. Je kunt natuurlijk ook gewoon zelf bellen hè.. Ze zijn alles behalve capabel om hun eigen boontjes te doppen. Is er een reden dat hij niet zoveel kan werken? Haar snap ik ivm de medische mankementen maar wat mankeert hij? Salaris was rond de 800 euro dus dan werk je amper parttime.

Anita tja.. Wat moet je met tig weckpotten en blazers? Voor een vrek is ze erg materialistisch, het is bij haar hebben omdat het "goedkoop" is omdat iets "naar haar roept".
pi_214985457
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb door het programma wel even mijn eigen financiën weer eens door geplozen --> ik doe het goed *O*
Goed van jou! Niet altijd leuk om te doen, maar inzicht geeft veel rust en de kans om dingen (zo nodig) tijdig bij te sturen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 20:24 schreef Jenn1806 het volgende:
Fam Elisabeth kan ik gewoon niet over uit, doen totaal geen moeite om hun eigen financiële situatie te begrijpen of ze zijn niet voldoende bij machte.
Zo herkenbaar! Ik bespeur bij mezelf ook ergernis over alles bij hen: de manier van praten, de manier van doen, de keuzes die zij maken, de financiële opvoeding van hun dochter (die nu al kleding koopt van de kinderbijslag die ze volgend kwartaal pas krijgt). Echt, WTF! Niets meegekregen van de rotsituatie waarin haar ouders hebben gezeten? Toeslag op toelsag. Ja, daar vind ik ook wat van. Maar wel ¤150,- p.m. aan tv en mobiele telefonie. Waarom? Met een kleine aanpassing kon het huishoudbudget zo ¤10 - ¤15,- p.w. omhoog. (waarbij ik reken: TV: ¤30 p.m. 3 x sim only ¤10,-). Tegelijkertijd realiseer ik me dat ik voorzichtig moet zijn met mijn oordeel. Als tv-kijker zie je niet alles. En er kunnen heel valide redenen zijn voor de dingen waar wij ons over verbazen. En toch, en toch .... Mij bekruipt het gevoel dat meer werken voor hem misschien (ook) niet loont, omdat ze dan minder toeslagen krijgen.

Vergelijk dat nu 'ns met de familie Bogaart. Ik vind René heel nuchter overkomen. Het leven is absoluut makkelijker als je geld hebt, maar je ziet ook dat zij veel bewuster financiële keuzes maken. Op het krenterige af, denk ik. En of jouw maandinkomen nu ¤20.000 of ¤2.000 is: dat is wel een manier van leven die leerzaam is. Nagaan: wat ontvang ik? Welke kosten verwacht ik in de toekomst te maken en hoeveel moet ik daar nu voor opzij zetten? Waar geef ik geld aan uit? Wat maakt mij gelukkig? Maak een begroting. Houd ik mij aan mijn begroting? En periodiek nagaan of het anders moet of dat je het anders wilt. Het is geen raketwetenschap mensen.

Om Anita 'Wekpot' moet ik maar een beetje lachen. Tomaten wekken zodat je geen verse hoeft te kopen? Die lijkt zichzelf een (financieel) rad voor ogen te hebben gedraaid. Een rad waardoor je denkt veel meer geld te besparen dan je in werkelijkheid doet. Maar zij zal er niet door in de shit komen. En als het haar gelukkig maakt? Lekker blijven doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Groepfunder op 15-09-2024 10:14:14 ]
pi_214985603
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 09:17 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Goed van jou! Niet altijd leuk om te doen, maar inzicht geeft veel rust en de kans om dingen (zo nodig) tijdig bij te sturen.
[..]

Ja! En zo'n programma maakt nieuwsgierig.
pi_214986541
Wij hebben ooit, toen we onze 2 rekeningen bij elkaar op 1 hoop gooiden en nog maar 1 en/of rekening hadden een Excel bestand gemaakt met alle inkomsten onder elkaar en alle uitgaven per maand berekend dat we ook trouw bijwerken als er iets veranderd.
Werkt perfect en je hebt meteen overzicht.

Verder dachten we dat het een interessant programma zou zijn, maar nu weten we het wel :D
Gaan het niet meer verder kijken :W ;)
pi_214992892
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 11:24 schreef Blues het volgende:
Wij hebben ooit, toen we onze 2 rekeningen bij elkaar op 1 hoop gooiden en nog maar 1 en/of rekening hadden een Excel bestand gemaakt met alle inkomsten onder elkaar en alle uitgaven per maand berekend dat we ook trouw bijwerken als er iets veranderd.

Verder dachten we dat het een interessant programma zou zijn, maar nu weten we het wel :D
Heel financieel gezond, eigenlijk zoals het zou moeten zijn. Wat in dit programma zit is wazigheid ten top, zogenaamd open zijn, maar de werkelijke cijfers blijven achterwege. En uitvergroten natuurlijk. Ik geloof het ook wel, supersaai.
  Trouwste user 2022 maandag 16 september 2024 @ 16:09:37 #216
7889 tong80
Spleenheup
pi_214999376
Eerst baalde ik omdat ik dit jaar niet heb gekeken. Vorig jaar was erg leuk. Soms irritatie, ergeren en onbegrip, maar al met al waren het wel gezinnen die deugen of empathie voor had. Die miljonair was een Alfa mannetje, maar kon wel om hem lachen. Dit jaar hoef ik dus niet terug te kijken. Had ik al met Gordon. Dat streept lekker af. :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 16 september 2024 @ 17:12:49 #217
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_214999929
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 11:24 schreef Blues het volgende:

Wij doen dat ook, via excel het bijhouden. We maken ook iedere maand een budget voordat de maand begint. We weten hoeveel er binnenkomt, vanuit welke bronnen en we weten waar het heen gaat gedurende de maand.

Geeft ook een vorm van rust dat je weet "Oh, deze maand hebben we gebudgetteerd voor ¤xxx voor nieuwe kleren en ¤xxx voor uiteten gaan" dat je niet zorgen loopt te maken dat er teveel uitgaat of dat je geen overzicht meer hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 september 2024 @ 17:46:57 #218
862 Arcee
Look closer
pi_215000279
Ik trek dat zweefstel niet. :{ Dan is de +30sec op de afstandsbediening erg handig.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_215000645
Om echt wat op te steken van hoe anderen rondkomen, is de informatie veel te summier. Het is heerlijke entertainment. Met een hoop ergenissen en WTF momenten.

Zoals Anita, ze krijgt 3000 Euro binnen, heeft een hypotheek van 600 en energierekening van 42 Euro. Haar zoon betaalt ook nog eens 250 Euro. Toch houdt ze aan het einde van de maand maar 300 Euro over en dat voor een zelfbenoemde vrek. Als ik iets van haar bespaardrift zou willen leren, zou ik wel eens willen weten waar de rest van het geld heengaat. Spaart ze veel om die andere, dure uitgaven te doen? Betaalt ze veel voor andere vaste lasten?
  maandag 16 september 2024 @ 18:44:33 #220
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215000859
Anita rookt. Dat kost een vermogen
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_215000883
Ik begrijp het zweverige stel ook niet. Hun financiën lijken te bestaan uit leningen van vrienden en familie. En als ze een keer niet kunnen betalen, betalen ze gewoon niet en daar doen ze vrij luchtig over? Rare types.

Ik snapte de klus retraite trouwens niet. Gaan die mensen dan allemaal klussen in het tuin of huis van die zwevers? :D
pi_215001083
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 18:44 schreef golfer het volgende:
Goede, die kan je natuurlijk niet bij de kringloop kopen.
pi_215002187
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 18:44 schreef golfer het volgende:
Ze rookt shag en heeft dat ook in grote hoeveelheden ingekocht.
sig verwijderd door FA
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 september 2024 @ 15:08:39 #224
7889 tong80
Spleenheup
pi_215053404
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 17:46 schreef Arcee het volgende:
Ik trek dat zweefstel niet. :{ Dan is de +30sec op de afstandsbediening erg handig.
Ik kijk nu naar de herhaling. Beter, ik keek. Heb het zelfde als jij. Crings heet geloof ik als iets tenenkrommend is. Dit gaat nog verder. Dit kan ik niet aan.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215059608
quote:
88s.gif Op maandag 9 september 2024 14:45 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Oef wat een jeuk krijg ik van die twee de manier waarop ze praten en bewegen alleen al.

"kijk ik druk op deze piano toets en ineens is daar iets wat ergens op lijkt, zo mooi het komt door de ruimte" aaaaaaah

En dan zij die bij alles wat ze doet een sprongetje maakt en vervolgens op kosten van "klanten" lekker op vakantie gaat in egypte. En lekker zonder schroom donaties aannemen, hihi wat leuk. Denk dat er tijdens de sessie vast wel even her en der de mogelijkheid tot betalen wordt aangestipt, "maar het hoeft niet natuurlijk, maar als je het voelt kun je het wel doen"...

Brrr ik zou hard wegrennen bij dit soort types. Zij praat ook over haar vriedje alsof het een soort guru is.
Ze geven ook heel veel hè...
pi_215059613
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 18:21 schreef exode het volgende:
Om echt wat op te steken van hoe anderen rondkomen, is de informatie veel te summier. Het is heerlijke entertainment. Met een hoop ergenissen en WTF momenten.

Zoals Anita, ze krijgt 3000 Euro binnen, heeft een hypotheek van 600 en energierekening van 42 Euro. Haar zoon betaalt ook nog eens 250 Euro. Toch houdt ze aan het einde van de maand maar 300 Euro over en dat voor een zelfbenoemde vrek. Als ik iets van haar bespaardrift zou willen leren, zou ik wel eens willen weten waar de rest van het geld heengaat. Spaart ze veel om die andere, dure uitgaven te doen? Betaalt ze veel voor andere vaste lasten?
Volgens mij stort ze 1.000 à 1.500 per maand op haar spaarrekening. Vandaar.
pi_215060424
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 04:41 schreef VanKuikeren het volgende:

[..]
Ze geven ook heel veel hè...
Hahaha. Nou zeker! En in aflevering 4 komen ze erachter dat als je mensen een kleine bijdrage laat betalen voor kost & inwoning, je meer omzet draait. Echt baanbrekend!
  zondag 22 september 2024 @ 09:51:14 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215060529
Het is bizar, ze hebben ¤ 750K aan schulden (660 huis, 80 extra land, 10 joert), en een inkomen van 5.000 per maand, dat is gewoon echt niet voldoende om 750K mee af te lossen (wat dus ook niet gebeurt), laat staan rente te betalen.

Ik krijg echt de kriebels van dat zweefstel: hij kijkt alsof hij weet dat hij gebakken lucht verkoopt en zij kijkt naar hem alsof hij god is.

Ik denk dat ze over 10 jaar alleen achtergebleven is met haar kinderen, wellicht nog een paar erbij en dat hij er dan met een jong ding vandoor is, en dat zij voor alle schulden mag opdraaien.

Ik vermoed dat die "investeerders" vooral uit crowdfunding bestaan.

Oh, en fucking serieus; een boete krijgen omdat je met je telefoon in je handen zat in de auto, dan de boete in eerste instantie negeren waardoor hij bijna verdubbelt en het vervolgens in maandelijkse termijnen afbetalen en doen alsof het allemaal niets voorstelt? Damn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 22 september 2024 @ 09:58:59 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215060611
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 04:54 schreef VanKuikeren het volgende:

[..]
Volgens mij stort ze 1.000 à 1.500 per maand op haar spaarrekening. Vandaar.
Die ex ook: "ja, het geld rouleert een beetje tussen ons".
Nou nee, het geld van Anita wordt gebruikt om voor van alles en nogwat te lenen.
Waarvan ik dat voor die auto van die zoon wel het toppunt vind: vader leent geld van Anita om hun zoon een deel van die auto te kunnen schenken, hij geeft dus geld weg wat hij niet heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 22 september 2024 @ 10:43:12 #230
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_215060955
Is 660 iets “spiruweels”?
Zij kochten het huis voor 660.000. De bijdrage voor de reis was ¤ 660. Maar alle kosten daar waren ook nog voor eigen rekening?
Vervolgens blijken de vliegtickets ¤ 130 kosten. Ik snap niet dat die mensen daar in trappen.

Zij is net een grote kleuter.

Anita snap ik niet.

Die rijke familie begrijp ik ook niet helemaal. Dus die vader wil huizen laten bouwen op zijn land. En dan zegt ie; als de kinderen ze verkopen maken ze winst. Maar kan jij dan een huis kopen op andermans land? En hoezo koop je 20 kippen? 20! 20! 20!
  Moderator zondag 22 september 2024 @ 13:12:50 #231
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_215062188
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 10:43 schreef amaranta het volgende:
Zij kochten het huis voor 660.000. De bijdrage voor de reis was ¤ 660. Maar alle kosten daar waren ook nog voor eigen rekening?
Vervolgens blijken de vliegtickets ¤ 130 kosten. Ik snap niet dat die mensen daar in trappen.

Anita snap ik niet.

Die rijke familie begrijp ik ook niet helemaal. Dus die vader wil huizen laten bouwen op zijn land. En dan zegt ie; als de kinderen ze verkopen maken ze winst. Maar kan jij dan een huis kopen op andermans land? En hoezo koop je 20 kippen? 20! 20! 20!
En dan stiekem een 6-erbij en je hebt satanisten
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_215062231
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 09:58 schreef Leandra het volgende:

[..]
Die ex ook: "ja, het geld rouleert een beetje tussen ons".
Nou nee, het geld van Anita wordt gebruikt om voor van alles en nogwat te lenen.
Waarvan ik dat voor die auto van die zoon wel het toppunt vind: vader leent geld van Anita om hun zoon een deel van die auto te kunnen schenken, hij geeft dus geld weg wat hij niet heeft.
Volgensmij is dat de vader geeneens, heel raar allemaal.
Die rijke familie is totaal niet interessant dat stuk over die kippen ging ook nergens over. Die zwevers snappen het ook niet helemaal snap ook niet hoe die uberhsupt aan een hypotheek komen.
  Trouwste user 2022 zondag 22 september 2024 @ 13:35:38 #233
7889 tong80
Spleenheup
pi_215062397
Ik heb een stukje gekeken. Iets met cacao, en dat haar familie d'r niet begreep. En ook nog een immens dik neger jongetje. Hoe komt hij zo dik :? Ik kon het amper 5 minuten aanzien. Chapeau voor jullie.

zondag 22 september 2024 @ 14:49:08 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215063583
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 13:18 schreef Remco het volgende:

[..]
Volgensmij is dat de vader geeneens, heel raar allemaal.
Die rijke familie is totaal niet interessant dat stuk over die kippen ging ook nergens over. Die zwevers snappen het ook niet helemaal snap ook niet hoe die uberhsupt aan een hypotheek komen.
Volgens mij is hij wel de vader van de zoon die bij haar woont maar is dat zijn 2de leg en heeft hij ook nog zoons uit een eerdere relatie (waar hij nu bij woont...)

Het zweefstel heeft volgens mij geen hypotheek maar leningen en "leninkjes" bij investeerders, vrienden en familie.
Maar echt zijn opmerking van "dan heb je goede ideeën en kan dat niet doorgaan om iets simpels al geld, dat kan niet"
Nou Dirk-Jan, de wereld is vol met mensen met goeie ideeën die hun plannen niet kunnen uitvoeren om iets simpels als geld.
Dat is waarom de meeste mensen bijvoorbeeld niet in een vrijstaande villa wonen die ze niet kunnen betalen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215065843
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2024 15:07 schreef LaDaDiDa het volgende:
Dat zweefstel, het continue hebben over naastenliefde en tegelijkertijd een boete aftikken zonder gene omdat je met telefoon achter het stuur zat...

Dit soort types zijn vaak het meest hypocriet.

Vind dit seizoen iets minder leuk dan vorig seizoen, Anita en dat stel onder bewind vind ik erg saai om te volgen eerlijk gezegd :/.
Bewind stel zou juist onder bewind moete. Blijven, dat gaat finaal fout als ze er af zijn, ze lijken niet met geld om te kunnen gaan

Kortingsbonanita geeft me jeuk, er klopt daar iets niet, hoezo eet hij iedere dag mee, krijgt geld van haar en heeft zelf helemaal niets??? Ze lijken gewoon samen te wonen alleen niet op papier

En dan die zweefteef en die vage dwaas: ze doen alsof ze doen to earth zijn maar het zijn ordinaire geldwolven. Eerst mensen tegen kost en inwoning voor je laten werken in de tuin onder het mom van retraite en nu ineens geld vragen om dat te mogen doen. 11 euro per dag om voor ze mogen te werken,? Hallo! 300 euro per maand moeten betalen en hun gratis arbeiders

Graaiers :r
pi_215066113
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 17:36 schreef JimPansje het volgende:

[..]
Bewind stel zou juist onder bewind moete. Blijven, dat gaat finaal fout als ze er af zijn, ze lijken niet met geld om te kunnen gaan

Kortingsbonanita geeft me jeuk, er klopt daar iets niet, hoezo eet hij iedere dag mee, krijgt geld van haar en heeft zelf helemaal niets??? Ze lijken gewoon samen te wonen alleen niet op papier

En dan die zweefteef en die vage dwaas: ze doen alsof ze doen to earth zijn maar het zijn ordinaire geldwolven. Eerst mensen tegen kost en inwoning voor je laten werken in de tuin onder het mom van retraite en nu ineens geld vragen om dat te mogen doen. 11 euro per dag om voor ze mogen te werken,? Hallo! 300 euro per maand moeten betalen en hun gratis arbeiders

Graaiers :r
Is in aflevering 4 daarom had ik het nog niet benoemd, maar dat kan echt niet. Mooi verhaal omheen maken dat er nu serieuzere mensen op af komen die echt dezelfde denkbeelden hebben :'), nu zijn die mensen die dus 11 euro betalen om een hele dag aan die hut te gaan klussen nog gekker dan die lui zelf want wie doet dat nu met gezond verstand.
Ook een donatie van 150 en 400 euro gekregen en dan lacherig doen dat ze de mensen waarvan ze die donatie kregen geeneens kennen. Ronduit asociaal.
  zondag 22 september 2024 @ 18:59:29 #237
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_215066587
Opzich vond ik dat uitstapje wel briljant. Gewoon ergens een bloemenveld opzoeken en dan in de auto picknicken. Ze hadden alleen wel een wat leukere plek voor die picknick kunnen vinden.
pi_215066672
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 18:59 schreef Fietsertje70 het volgende:
Opzich vond ik dat uitstapje wel briljant. Gewoon ergens een bloemenveld opzoeken en dan in de auto picknicken. Ze hadden alleen wel een wat leukere plek voor die picknick kunnen vinden.
Ja! Ook tof dat die pubers het gewoon leuk vonden
pi_215070403
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 09:51 schreef Leandra het volgende:
Het is bizar, ze hebben ¤ 750K aan schulden (660 huis, 80 extra land, 10 joert), en een inkomen van 5.000 per maand, dat is gewoon echt niet voldoende om 750K mee af te lossen (wat dus ook niet gebeurt), laat staan rente te betalen.

Ik krijg echt de kriebels van dat zweefstel: hij kijkt alsof hij weet dat hij gebakken lucht verkoopt en zij kijkt naar hem alsof hij god is.

Ik denk dat ze over 10 jaar alleen achtergebleven is met haar kinderen, wellicht nog een paar erbij en dat hij er dan met een jong ding vandoor is, en dat zij voor alle schulden mag opdraaien.

Oh, en fucking serieus; een boete krijgen omdat je met je telefoon in je handen zat in de auto, dan de boete in eerste instantie negeren waardoor hij bijna verdubbelt en het vervolgens in maandelijkse termijnen afbetalen en doen alsof het allemaal niets voorstelt? Damn.
Ik hoop het niet voor haar zeg. Maar het gaat mij ook niet verbazen, want ik vind hem heel wazig. En er zit ook nog eens 9 jaar tussen die twee. Ze is nu zwanger van hun eerste kind samen trouwens, dus dat is al in lijn der verwachting.

Blijft een raar stel en eigenlijk kunnen ze totaal niet met financiën omgaan. Ze leven in een totaal andere wereld, een andere realiteit.
pi_215070590
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 10:00 schreef Ixia het volgende:
Blijft een raar stel
Ik krijg er vooral de kriebels van dat ze zoveel op elkaar lijken (het zijn net broer&zus) :X
  maandag 23 september 2024 @ 13:43:40 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215072263
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 10:43 schreef amaranta het volgende:

Anita snap ik niet.

Als je nieuwe huizen bouwt dan moet de kavel vrijwel zeker opgesplitst worden, het zou ronduit vreemd zijn als de gemeente akkoord zou gaan met 5 nieuwe huizen zonder opsplitsing van de kavel, tenzij het erfpacht wordt, dat is in de regio niet helemaal vreemd.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215072308
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 18:07 schreef Remco het volgende:

[..]
Is in aflevering 4 daarom had ik het nog niet benoemd, maar dat kan echt niet. Mooi verhaal omheen maken dat er nu serieuzere mensen op af komen die echt dezelfde denkbeelden hebben :'), nu zijn die mensen die dus 11 euro betalen om een hele dag aan die hut te gaan klussen nog gekker dan die lui zelf want wie doet dat nu met gezond verstand.
Ook een donatie van 150 en 400 euro gekregen en dan lacherig doen dat ze de mensen waarvan ze die donatie kregen geeneens kennen. Ronduit asociaal.
Oh sorry ik heb geen tv en kijk alles via internet, daar stond het al op, ik wist niet dat het niet uitgezonden was op tv
pi_215072365
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 09:51 schreef Leandra het volgende:

Heb je gezien hoe hij al die vrijwilligers/slaven intens knuffelt? Daar krijg ik dan weer de kriebels van. Zo innig knuffelen met relatief onbekende vrouwen? Het zou mij niet verbazen als hij met bijna elke vrijwilligster meer deelt dan alleen een maaltijd 🍆🍑
pi_215072439
Mocht iemand zich geroepen voelen het zweefstel zoekt nog mensen die willen investeren in de lap grond voor hun huis

Ze hebben maar 75k nodig, het land schreeuwt dat hun de eigenaren moeten worden, emotionele verbinding enzovoorts
pi_215072535
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2024 13:48 schreef JimPansje het volgende:

[..]
Heb je gezien hoe hij al die vrijwilligers/slaven intens knuffelt? Daar krijg ik dan weer de kriebels van. Zo innig knuffelen met relatief onbekende vrouwen? Het zou mij niet verbazen als hij met bijna elke vrijwilligster meer deelt dan alleen een maaltijd 🍆🍑
Ik vraag mij af waar die vrijwilligers de tijd vandaan halen om daar hele dagen te zijn? En te werken voor niks? 😅 Allemaal jonge en fitte mensen. Allemaal een uitkering ofzo? Het is een vage situatie daar.
pi_215075398
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 14:03 schreef Ixia het volgende:

[..]
Ik vraag mij af waar die vrijwilligers de tijd vandaan halen om daar hele dagen te zijn? En te werken voor niks? 😅 Allemaal jonge en fitte mensen. Allemaal een uitkering ofzo? Het is een vage situatie daar.
Zijn ook deels buitenlanders toch? Riekt bijna naar arbeidsuitbuiting.

Waarschijnlijk verkocht als workation.
pi_215077084
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 19:54 schreef LaDaDiDa het volgende:

[..]
Zijn ook deels buitenlanders toch? Riekt bijna naar arbeidsuitbuiting.

Waarschijnlijk verkocht als workation.
Dat laatste denk ik ja. Maar heel eerlijk (afgezien van die 11 euro ineens) zijn er vast ook Nederlandse jongeren die hetzelfde zouden gaan doen op Bali/Australië.
pi_215106672
Zit even vooruit te kijken, maar geen spoiler hoor
Vraag me enkel af waarom armere mensen vaak zo slonzig leven? Is helemaal niet nodig...
pi_215108898
Sinds die dirk-jan verteld heeft van die gebroken heup valt het me ook wel op dat hij echt als een aap loopt. Beetje hoppend ipv normaal. Dat doe je jezelf toch niet aan op je 30e... |:(
pi_215109086
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 15:55 schreef Pinuts het volgende:
Sinds die dirk-jan verteld heeft van die gebroken heup valt het me ook wel op dat hij echt als een aap loopt. Beetje hoppend ipv normaal. Dat doe je jezelf toch niet aan op je 30e... |:(
Ja... zich niet laten helpen... kan me niet voorstellen dat hij geen pijn heeft iig
pi_215110604
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 16:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... zich niet laten helpen... kan me niet voorstellen dat hij geen pijn heeft iig
Die verrekt echt van de pijn. Kan niet anders.
pi_215110661
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 19:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Die verrekt echt van de pijn. Kan niet anders.
Begrijp zijn keuze niet echt... denk dat het angst is oid
pi_215110864
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 19:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Gewoon een beetje pure cacao op smeren en een zonnegroetje.
Niks wat een Egyptische sjamaan niet kan verhelpen hoor.
pi_215110953
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 19:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat zou heel goed kunnen. Dat hij tegen de operatie opziet.
pi_215112147
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 12:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zit even vooruit te kijken, maar geen spoiler hoor
Vraag me enkel af waarom armere mensen vaak zo slonzig leven? Is helemaal niet nodig...
Wat bedoel je met slonzig leven?

Die Dirk Jan loopt met de aflevering slechter heb ik het idee. Wat een ellende. Die twee lijken echt op een andere planeet te leven. Ze zamelen nu weer geld in omdat ze voor 1 november geldschieters moeten terugbetalen. Steeds dat gebedel bij mensen om geld is toch wel gek. 🥲
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')