Raar hè?quote:
De halve schuld die ze hebben staat in inkt op z’n lijfquote:Op donderdag 14 september 2023 22:04 schreef Pap89 het volgende:
255¤ nagels? 👍
250 euro beslaglegging omdat je niet betaald? 😡
Toyota genotquote:Op donderdag 14 september 2023 22:05 schreef Remco het volgende:
Starlet, zelf ook 15 jaar 1 gehad, nooit wat mee gehad.
En in haar nagels en wenkbrauwenquote:Op donderdag 14 september 2023 22:05 schreef Szura het volgende:
[..]
De halve schuld die ze hebben staat in inkt op z’n lijf
Iemand met geld teveelquote:Op donderdag 14 september 2023 22:08 schreef golfer het volgende:
Wie is dat kind dat mee is met Wesley?
Extreem rijke mensen zijn juist zo rijk omdat ze dat zo niet zien volgens mij.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:16 schreef havanagila het volgende:
Af en toe met een half oog gekeken, maar die miljonair joh.... als je zoveel geld binnenhaalt geef je je huurders toch wat korting ipv met een privevlucht naar Alicante.
En dat stel in die flatAllemaal dure shit en je dan afvragen waarom je in de schulden zit.
Hoe komen die flessen leeg dan?quote:Op donderdag 14 september 2023 22:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze drinkt t niet, een leeg wijnrek ziet er zo lelijk uit![]()
Dit dus. Peter Gilles die afdingt bij een arme straatverkoper.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:28 schreef Kiwi7 het volgende:
[..]
Extreem rijke mensen zijn juist zo rijk omdat ze dat zo niet zien volgens mij.
Je moet daar toch best "hard" voor kunnen zijn.
Mijn vrouw en ik zapte hier toevallig langs precies op dit moment.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:58 schreef golfer het volgende:
Ach gos. Dat arme kind met die band om haar nek in die babyspa.
Die 75 euro aan een accountant was tenminste wél goed besteed.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:10 schreef monkyyy het volgende:
Handige accountant die even 4 ka's terug haalt bij de fiscus.
Ze denken er zelfs aan om zélf zo´n bad te kopen. Ach, als je jurkjes voor de baby koopt van gemiddeld 150 per stuk! dan is zo´n badje van enkele duizenden euro´s ook een schijntje.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:59 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mijn vrouw en ik zapte hier toevallig langs precies op dit moment.
Smakelijk gelachen om die babyspa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |