https://www.trouw.nl/home/check-de-park~bf10b7ef/quote:Op maandag 18 september 2023 15:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit verhaal ken ik niet, graag duiding.
Mooi lijstje.quote:Op maandag 18 september 2023 15:39 schreef Coco het volgende:
Wat valt allemaal onder de Achterhoek?
Oost Gelre: Groenlo, Harreveld, Lichtenvoorde, Lievelde, Mariënvelde, Vragender, Zieuwent. Oude IJsselstreek: Bontebrug, Breedenbroek, Etten, Gendringen, Megchelen, Netterden, Silvolde, Sinderen, Terborg, Ulft, Varsselder, Varsseveld, Westendorp. Winterswijk: Meddo, Winterswijk. Zutphen: Warnsveld, Zutphen.
Daar woont de vriend van mijn buurvrouw.quote:Op maandag 18 september 2023 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan Zutphen?
Het is ook nog foutquote:Op maandag 18 september 2023 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Like gegeven maar het is leuker als @:GGMM het post.
Leuk stadje hoor. Beetje knus, niet giga druk. Daar heb ik m'n vriendin ook voor het eerst gezienquote:Op maandag 18 september 2023 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan Zutphen?
Ik wist niet dat ze daar ook een rosse buurt hadden.quote:Op maandag 18 september 2023 15:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Leuk stadje hoor. Beetje knus, niet giga druk. Daar heb ik m'n vriendin ook voor het eerst gezien
Tijd om weer weg te rennen. Ik verwacht een mention morgen voor Feyenoord - Celtic.quote:Op maandag 18 september 2023 15:55 schreef Coco het volgende:
@:maxi-mus start een gebbetje met @:oriente
Ah, ik zat niet eens op te letten dus. Excuus.quote:Op maandag 18 september 2023 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is ook nog fout
Het moetINGDINGDINGDING* zijn, waar die D dus die smiley wordt.
Nu staat er eigenlijk DDINGDINGDINGDING, dat slaat nergens op.
Kan die vent nou helemaal niks
(graag je like ongedaan maken)
21:00quote:Op maandag 18 september 2023 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe laat moet Feyenoord morgen?
Ik vind 21:00 een ongelofelijke klote tijd.quote:Op maandag 18 september 2023 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Akkoord. Tweede helft kijk ik mee!
Hier rond 18:00.quote:Op maandag 18 september 2023 15:58 schreef 3rr0r het volgende:
Het gaat rond 17:00 heel erg donker worden hier @:Lenny_Leonard
Wat is jouw ideale tijd?quote:Op maandag 18 september 2023 15:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind 21:00 een ongelofelijke klote tijd.
Ik versta gewoon geen Friesquote:Op maandag 18 september 2023 16:07 schreef GGMM het volgende:
@:oriente negeert de sneer van @:maxi-mus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |