Aangepastquote:Op donderdag 14 september 2023 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lieve TT
Leuke TS
Rare OP
Zet 'm op pik. We horen snel weer van je.quote:Op donderdag 14 september 2023 23:04 schreef tong80 het volgende:
Dank je lieve Oriente.
[ afbeelding ]
Dit is Viola Holt uit 1970????quote:Op donderdag 14 september 2023 23:04 schreef tong80 het volgende:
Dank je lieve Oriente.
[ afbeelding ]
Oké Andrewquote:Op vrijdag 15 september 2023 04:48 schreef onlogisch het volgende:
Schijven zo door het dak @:Kukelecucktsju10
quote:Op vrijdag 15 september 2023 04:48 schreef onlogisch het volgende:
Schijven zo door het dak @:Kukelecucktsju10
Currahee Mountainquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:15 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX
Band of Brothers.
9.76/10
Prachtige WWII serie.
Wat zal jij genoten hebben na al die vrouwenmeuk die je altijd kijkt.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:15 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX
Band of Brothers.
9.76/10
Prachtige WWII serie.
Je hebt niet veel last van de corona dus als je nog series kijkt.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:15 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX
Band of Brothers.
9.76/10
Prachtige WWII serie.
Alles zit verstopt qua holtes en fikse verkoudheid. (in de zomerquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je hebt niet veel last van de corona dus als je nog series kijkt.
Ik mag lije voor je dat je een paar jaar terug hebt staan klappen voor de zorg, anders mag je nu niet zeuren.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alles zit verstopt qua holtes en fikse verkoudheid. (in de zomer) Test nog steeds positief.
In de weer met neusspray dus om te kunnen slapen. In de supermarkt ook steeds meer hoestende mensen, begint vroeg deze herfst.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alles zit verstopt qua holtes en fikse verkoudheid. (in de zomer) Test nog steeds positief.
Nee, ik denk dat ik weer oversla. Ik moet een beetje opletten qua financiën, andere prioriteiten gekregen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje laat maar vooruit.
Eet smakelijk maat
(Zit je trouwens al te f5en op apple.nl????)
quote:Op vrijdag 15 september 2023 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik weer oversla. Ik moet een beetje opletten qua financiën, andere prioriteiten gekregen.
Ik las van onder naar boven en dacht dat je je lunch oversloeg. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 15 september 2023 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik weer oversla. Ik moet een beetje opletten qua financiën, andere prioriteiten gekregen.
15 pro max. Ik twijfel nog een beetje over de kleur. Die mag @Pisces29 voor me uitkiezen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 12:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Welke neem jij? En is je iCloud probleem al opgelost?
Ja dat laatste bedoel ik. Vervelend.quote:Op vrijdag 15 september 2023 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
15 pro max. Ik twijfel nog een beetje over de kleur. Die mag @:Pisces29 voor me uitkiezen.
Met iCloud had ik geen probleem geloof ik. Meer dat ik niet in kan loggen met mijn apple id. Ik raak wel ingelogd maar weet de antwoorden op de beveiligingsvragen van 13 jaar geleden niet meer
Kijk je een film ook van het einde tot begin?quote:Op vrijdag 15 september 2023 12:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las van onder naar boven en dacht dat je je lunch oversloeg. Gelukkig maar.
quote:Op vrijdag 15 september 2023 12:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kijk je een film ook van het einde tot begin?
Boostertje zeker niet gehaaldquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@lenny_leonardquote:
De Iphone gebruikerquote:Op vrijdag 15 september 2023 12:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Boostertje zeker niet gehaald
Klap in het gezicht van
Zwart voor mannen. Wit voor vrouwen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
15 pro max. Ik twijfel nog een beetje over de kleur. Die mag @:Pisces29 voor me uitkiezen.
Check.quote:Op vrijdag 15 september 2023 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwart voor mannen. Wit voor vrouwen.
Ik post al tijden vrijwel alleen vanwege de spelletjes makker.quote:Op vrijdag 15 september 2023 12:38 schreef onlogisch het volgende:
Ik die @:maxi-mus in VBL zie posten, wetende dat hij de SC links laat liggen.
[ afbeelding ]
Zonder enige twijfel. Maar hij is wel moddertjevet.quote:Op vrijdag 15 september 2023 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die per se het nieuwste mobieltje willen hebben trouwens een onwijs kleine penis.
Die babolat proleet missen we niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |