quote:Op donderdag 14 september 2023 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoi Moon, ik ken je nog niet, maar scheelt het al dat het nu snachts minder warm is?
Jaaa heerlijk weertje !!quote:Op donderdag 14 september 2023 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
schijnt bij jou ook lekker het zonnetje?
Hier ook, behalve daar waar de zon niet schijntquote:Op donderdag 14 september 2023 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
schijnt bij jou ook lekker het zonnetje?
quote:Op donderdag 14 september 2023 14:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier ook, behalve daar waar de zon niet schijnt
quote:
In een holletje ??quote:Op donderdag 14 september 2023 14:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier ook, behalve daar waar de zon niet schijnt
Is dat vandaag?quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Laten we allemaal even duimen voor Tong vandaag
quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goed plan, en hopen dat alles goed gaat en snel weer opknaptquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik duim met je meequote:Op vrijdag 15 september 2023 13:46 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Ik duim ze er af voor hem. Veel succes Tong!!
omg!!!quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zie net op Insta dat Mexx en Martin en kleine krijgen![]()
![]()
Wie en wie en wie?quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
![]()
Ik weet niet wat hier gebeurd is, maar ik druk nog weleens op de verkeerde knop...zucht.quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:10 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Ik vermoed: oudFOKKER plus oudFOKKER krijgen toekomstige nieuwFOKKER
quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:10 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Ik vermoed: ouduser plus ouduser krijgen toekomstige nieuwuser
Oh, haha. Nou @maily, hier is ons antwoordquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Of ze op Fok zitten weet ik niet, maar waren deelnemers van Een Jaar Van Je Leven.
Ken ik ook nietquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:19 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Oh, haha. Nou @:maily, hier is ons antwoord
Whuuuut? En het is geen verzinsel van haar?quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
![]()
EJVJL was een RLS die een jaar heeft geduurd en ook hier op Fok! zijn eigen forum hadquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:38 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar we weten nu wel wie ze zijn
Volgens mij verzinnen ze het nietquote:Op zaterdag 16 september 2023 07:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Whuuuut? En het is geen verzinsel van haar?
quote:Op zaterdag 16 september 2023 07:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Whuuuut? En het is geen verzinsel van haar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Maareh.. 16 september en potdomme nog lekker prachtig mooi weer ook!
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
`Hey Mikeyquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Dacht eerst ook nog dat ze misschien een hond bedoelde ofzo
Jeff kon er ook niet met de pet bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Maareh.. 16 september en potdomme nog lekker prachtig mooi weer ook!
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Hey Tong80, dat klinkt als een geslaagde eerste stap. Ik wens je een goed herstel!quote:Op zondag 17 september 2023 11:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Weer thuis. Ondanks geslaagde operatie toch ontslagen. Hart werkte even tegen (hartpatiënt). Die liep iets te onregelmatig en hard van stapel, met frequenties van 60 tot 180 slagen per minuut. Daardoor wat langer op recoverie. Napijn valt mee. Mede door nog meer medicatie dan ik al slikte, milde bijwerkingen en 'snel' moe.
Gezien ik van nature al aartslui ben een goed excuus om regelmatig m'n nest op te zoeken. Nu kijken wat de rest van de dag brengt en hoe de dagen gaan verlopen op weg naar aanstaande donderdag, waar ik in Tilburg een nieuwe operatie onderga. Van Dr Wijn naar Kruikenzeikers moet te doen zijn. Dan 2 oktober de eerste bestraling. Nuchter. Droge humor wordt aangeraden.
Fijn dat het relatief goed is gegaan!quote:Op zondag 17 september 2023 11:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Weer thuis. Ondanks geslaagde operatie toch ontslagen. Hart werkte even tegen (hartpatiënt). Die liep iets te onregelmatig en hard van stapel, met frequenties van 60 tot 180 slagen per minuut. Daardoor wat langer op recoverie. Napijn valt mee. Mede door nog meer medicatie dan ik al slikte, milde bijwerkingen en 'snel' moe.
Gezien ik van nature al aartslui ben een goed excuus om regelmatig m'n nest op te zoeken. Nu kijken wat de rest van de dag brengt en hoe de dagen gaan verlopen op weg naar aanstaande donderdag, waar ik in Tilburg een nieuwe operatie onderga. Van Dr Wijn naar Kruikenzeikers moet te doen zijn. Dan 2 oktober de eerste bestraling. Nuchter. Droge humor wordt aangeraden.
Wat heb ik daarmee te maken?quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:10 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hier gebeurd is, maar ik druk nog weleens op de verkeerde knop...zucht.
Beste ontslag ooit.quote:Op zondag 17 september 2023 11:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
quote:Op zondag 17 september 2023 21:36 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Euhm sorryVolgende keer zal ik je niet meer aanroepen
O zie je verhaal nu pasquote:Op zondag 17 september 2023 11:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Als jij goeiemorgen zegt mag niemand klagen vind ik. Rustig aan vandaag Tong, neem je tijd voor alles, eet wat je lekker vindt, geniet van waar je dat doet, bestel pizza als ontbijt, weet ik het, hou jezelf gelukkig! Maar zonder gein, respect dat je zo doorzet.quote:
Neequote:Op dinsdag 19 september 2023 12:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zit iedereen voor de tv voor Prinsjesdag?
Ik kan je een hand geven, zo klaar met die dombo'squote:Op dinsdag 19 september 2023 20:23 schreef greysbones het volgende:
En al dat klimaat geneuzel waar je helemaal mee wordt doodgegooid op tv en radio
En woke
En
En
Gelukkig krijgt het koningshuis er nog een sloot geld bijquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Ik ben er een beetje klaar mee
Hebben ze ook echt nodigquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gelukkig krijgt het koningshuis er nog een sloot geld bij![]()
Alaafquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:12 schreef greysbones het volgende:
Drie hoeraatjes voor ons koningshuis
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
AlaafAlaaf
Alaaf
Ow wacht ....
Wat een poppenkastquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:12 schreef greysbones het volgende:
Drie hoeraatjes voor ons koningshuis
Nou je mist er niets aan. Het is hetzelfde geblaat als altijd, in mijn ogen.quote:Op woensdag 20 september 2023 01:39 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb nog niet gekeken.. twijfel of ik zal
Dan skip ik tquote:Op woensdag 20 september 2023 02:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou je mist er niets aan. Het is hetzelfde geblaat als altijd, in mijn ogen.
Nouja zegquote:Op woensdag 20 september 2023 19:08 schreef Lovely het volgende:
Dames en Heren appels en peren, pruimen en noten dag idioten
Wel goedquote:Op woensdag 20 september 2023 19:45 schreef Lovely het volgende:
[..]![]()
Lang niet meer gezien, hoe is t met engine?
Mooizoquote:Op woensdag 20 september 2023 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Wel goed![]()
Zit nu in Terneuzen. Daar hoef je verder niet jaloers op te zijnal is het wel kermis zag ik.
En hoe is het met jou?
Ik vind Terneuzen lelijkquote:Op woensdag 20 september 2023 19:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooizo
Oh waarom niet?![]()
Ga je daar nog heen,als je daar tijd voor hebt?
Gaat zn gangetje
Ojee, alle jonger zijn Terneuzen ontvluchtquote:Op woensdag 20 september 2023 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind Terneuzen lelijken het is overspoeld met bejaarden.
Ja misschien wel. Dat vind ik dan nog wel leuk![]()
Mooizo!
Volgens mij zijn alle jongeren heel Zeeland ontvlucht zelfsquote:Op woensdag 20 september 2023 19:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ojee, alle jonger zijn Terneuzen ontvlucht![]()
Ik vind eigenlijk alleen die munt automaat leuk
quote:Op woensdag 20 september 2023 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Mooizo!
Nee zo ben ik nietquote:Op woensdag 20 september 2023 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle jongeren heel Zeeland ontvlucht zelfs![]()
Maar dit zijn ook toeristen. Op de één of andere manier komen bejaarden hier graag op bezoek. Het hotel waar ik zit zie ik ook bijna alleen maar ouderen.
En dan stiekem tegenaan duwen zeker![]()
Dat vind ik ook wel grappig. Of schieten. Maar als ik alleen ga loop ik meestal alleen een rondje
Weinig indruk gemaaktquote:Op woensdag 20 september 2023 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ben er een keer geweest bij kennissen maar weet niet eens meer hoe het daar was
Niet veel te doen dus buiten de kermisquote:Op woensdag 20 september 2023 20:22 schreef engine het volgende:
[..]
Weinig indruk gemaakt![]()
Zit hier ieder jaar wel een paar weken. Ken het onderhand wel.
Zodat er muntjes vallenquote:Op woensdag 20 september 2023 20:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee zo ben ik nietWaarom dat dan?
Ja wat restaurantjes maar daar zie ik ook weinig van. Heb late dienst dus ben nu ook aan het werk. Ofja pauzequote:Op woensdag 20 september 2023 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet veel te doen dus buiten de kermis
Doe jij wel?quote:
Ik zou zoiets nooit doen. Ook omdat er waarschijnlijk een alarm af gaatquote:Op woensdag 20 september 2023 20:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doe jij wel?Misschien dan ook maar eens proberen
Moet je altijd late dienst draaien dan?quote:Op woensdag 20 september 2023 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wat restaurantjes maar daar zie ik ook weinig van. Heb late dienst dus ben nu ook aan het werk. Ofja pauze
* Lovely Gooit haar plan maar in de prullenbakquote:Op woensdag 20 september 2023 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou zoiets nooit doen. Ook omdat er waarschijnlijk een alarm af gaat
Moeten is wat overdreven maar ik kom inderdaad wel vaak in de late dienst terecht.quote:Op woensdag 20 september 2023 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je altijd late dienst draaien dan?
Mag je dat zelf bepalen dan, van hoe laat tot hoe laat je werktquote:Op woensdag 20 september 2023 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
Moeten is wat overdreven maar ik kom inderdaad wel vaak in de late dienst terecht.
Nee dat ook weer nietquote:Op donderdag 21 september 2023 05:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag je dat zelf bepalen dan, van hoe laat tot hoe laat je werkt
Wel fijn dat je kan zeggen dat je er geen zin in hebt.quote:Op donderdag 21 september 2023 06:16 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet
Ik bedoel dat ik niet verplicht ben om late diensten te draaien. Ik kan ook zeggen dat ik geen zin heb. Maar ik word wel vaak op de late dienst ingepland en vind dat ook wel prima.
Goedemorgen Dotquote:Op donderdag 21 september 2023 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel fijn dat je kan zeggen dat je er geen zin in hebt.
Morguh Engine
Succes heerquote:Op donderdag 21 september 2023 07:24 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zo naar Verbeet-instituut Tilburg. Op weg naar goud......injecties.
Benidorm basterds all over the placequote:Op woensdag 20 september 2023 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Mooizo!
Ow geven ze die nog wel ( buurvrouw kreeg ze altijd voor reuma )quote:Op donderdag 21 september 2023 07:24 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
quote:Op donderdag 21 september 2023 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe is het Ed en met mini ?
Hoe is het gegaan Heerquote:Op donderdag 21 september 2023 07:24 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Moet nog een keer. Vergeten met bloedverdunners te stoppen.quote:
O das niet zo slim, volgende keer niet vergeten te stoppen dan.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet nog een keer. Vergeten met bloedverdunners te stoppen.
Zo naar uroloog in Den Bosch.
Goeiemorgen.
Helaas toch twee uitzaaiingen naar klieren. Dus preventief meer bestralen dan alleen prostaat. Ze blijven klieren. Volgende week eerste hormoon injectie. 'Krijg nou tieten.' Dat hoeft niet volgens Dr Wijn. Wel waarschijnlijk is gewichtstoename (Dus buiten m'n lach, ook m'n buik inhouden) en zo'n 3 jaar gratis opvliegers.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das niet zo slim, volgende keer niet vergeten te stoppen dan.
Dat is ook wat als je daar mee moet stoppen eigenlijk
Je reist wat af zo naar al de artsen en behandelingen.
O dat is echt kut Tong, kunnen ze die klieren niet weghalen?quote:Op vrijdag 22 september 2023 14:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helaas toch twee uitzaaiingen naar klieren. Dus preventief meer bestralen dan alleen prostaat. Ze blijven klieren. Volgende week eerste hormoon injectie. 'Krijg nou tieten.' Dat hoeft niet volgens Dr Wijn. Wel waarschijnlijk is gewichtstoename (Dus buiten m'n lach, ook m'n buik inhouden) en zo'n 3 jaar gratis opvliegers.
Kakzooiquote:Op vrijdag 22 september 2023 14:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helaas toch twee uitzaaiingen naar klieren. Dus preventief meer bestralen dan alleen prostaat. Ze blijven klieren. Volgende week eerste hormoon injectie. 'Krijg nou tieten.' Dat hoeft niet volgens Dr Wijn. Wel waarschijnlijk is gewichtstoename (Dus buiten m'n lach, ook m'n buik inhouden) en zo'n 3 jaar gratis opvliegers.
Het brengt je testosteron naar nul. Waarom precies? Weet eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kakzooi
Maar zo te horen nog goed behandelbaar
Waarvoor zijn die hormoon injecties precies ? Denk wel een idee te hebben ,maar zeker weten doe ik het niet
Hey Tong, dat is geen goed nieuws. Toch krijg ik een glimlach van je humor en optimisme. Blijf er in geloven dat het goedkomt. We duimen allemaal voor je!quote:Op vrijdag 22 september 2023 14:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
ik neem aan dat je prostaat daar normaal gesproken verantwoordelijk voor is (?)quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het brengt je testosteron naar nul. Waarom precies? Weet eigenlijk niet.
2 of 3 jaar.quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik neem aan dat je prostaat daar normaal gesproken verantwoordelijk voor is (?)
dus dan maak je als het ware inactief?
mijn gok
en hoelang moet je deze nemen?
jeetjequote:
Goedenavond/ nacht Tong.quote:
Goeiemorgen. Ben ook een veelvraat. Heel m'n familie. Kijken alles. Moeke van 83 belt gewoon 's nachts tijdens de Olympische spelen. 'Hedde ut gezien Herm?' Ha ha ha. Momenteel lig ik in de lappenmand dus zie weinig. 's ochtends wel. Gisteren even bed uit voor Studio Sport. Werd ik ook niet vrolijk van.quote:Op maandag 25 september 2023 00:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goedenavond/ nacht Tong.
Hele late reactie, maar zat vanmorgen al om half 7 voor de buis om naar F1 te kijken. Na de race toch nog ff paar uurtjes terug mijn bed ingegaan, omdat we zaterdagavond pas om 3 uur naar bed gingen en dus maar 3,5 uur slaap hadden gehad. Vanmiddag voetbal kijken... wij zijn echte sportliefhebbers (kijken dan)
Had ik wel.quote:Op maandag 25 september 2023 11:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goedemorgen Tong
Heb je geen TV op de slaapkamer, zodat je lekker in bed kan blijven en toch kijken?
Voel je je al wat beter?quote:
Nee.quote:
O dat is minder, je zou toch een beetje op moeten knappen nu toch````/quote:Op maandag 25 september 2023 13:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee.Ga zo weer legge. Alvast tot merrege.
Kon beter.quote:Op woensdag 27 september 2023 09:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goedemorgen Tong, hoe gaat het vandaag?
Rustig aan Tong( zal vast ook zijn wat je zelf in gedachten hebtquote:
Heerquote:
Ik gaat weer legge maat. Tot merrege.quote:
Tot morgen! lekker uitrusten!quote:Op vrijdag 29 september 2023 12:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik gaat weer legge maat. Tot merrege.
Goed goed, heerlijk weerquote:Op maandag 2 oktober 2023 11:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hey lovely, lang niet gezien, hoe gaat ie?
Ja heerlijke nazomer. Goed hier hoor, gewoon zijn gangetje, druk met werkquote:Op maandag 2 oktober 2023 11:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed goed, heerlijk weer
Hoe is t met Moes?
Mooizo, niet te druk tochquote:Op maandag 2 oktober 2023 11:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja heerlijke nazomer. Goed hier hoor, gewoon zijn gangetje, druk met werk
Goeiemorgen. Kon beterquote:
begrijpelijkquote:
Verschillende.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 11:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goedemorgen Tong. Jammer dat je je niet goed voelt. Wat zijn nu de volgende stappen?
dus je wordt ook nog eens geld waard met die goud injectiesquote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verschillende.volgende week afspraak cardioloog. Nog twee weken jicht-pillen slikken, daarna huisarts en bloedprikken en afwachten resultaat. 2 november goudstralen injecteren in Tilburg. 13 november MRI-scan Tilburg en POS-scan Den Bosch. Daarna beginnen met bestralen. Eerst 14 oktober een extra jaartje leven vieren.
Precies. Daarna goud verzilveren.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus je wordt ook nog eens geld waard met die goud injecties
Dat duurt allemaal lang.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verschillende.volgende week afspraak cardioloog. Nog twee weken jicht-pillen slikken, daarna huisarts en bloedprikken en afwachten resultaat. 2 november goudstralen injecteren in Tilburg. 13 november MRI-scan Tilburg en POS-scan Den Bosch. Daarna beginnen met bestralen. Eerst 14 oktober een extra jaartje leven vieren.
Drie weken geleden lag ik al op de operatietafel voor goudinjecties. Bleek ik vijf dagen ervoor al met bloedverdunners te hebben moeten stoppen. Nu pas 2 november weer een gaatje. Ook via m'n reet namelijk. En 14 oktober ook juichen voor Roger Moore en Cliff Richard.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat duurt allemaal lang.In ieder geval wel een leuk vooruitzicht 14 oktober.
![]()
Das een volle agenda Tong. Over 10 dagen gaan we hier dus een feestje vieren en samen juichen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dag er voor Nederland-Frankrijk. Paar vrienden uitgenodigd.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Das een volle agenda Tong. Over 10 dagen gaan we hier dus een feestje vieren en samen juichen.
Gezellig!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dag er voor Nederland-Frankrijk. Paar vrienden uitgenodigd.
komt @ToT ookquote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is wel zuur zeg.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Drie weken geleden lag ik al op de operatietafel voor goudinjecties. Bleek ik vijf dagen ervoor al met bloedverdunners te hebben moeten stoppen. Nu pas 2 november weer een gaatje. Ook via m'n reet namelijk. En 14 oktober ook juichen voor Roger Moore en Cliff Richard.
Lekker hoor, dat zijn genietmomenten.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou ik tof vinden ha ha haquote:
Klopt.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is wel zuur zeg.Was dus blijkbaar niet goed gecommuniceerd daarover?
ja ik denk het wel, maar als er geen streams komen, dan lijkt het me te makkelijk te manipuleren, Weet jij of er streams komen?quote:
tot nu toe nietquote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja ik denk het wel, maar als er geen streams komen, dan lijkt het me te makkelijk te manipuleren, Weet jij of er streams komen?
Nee dat bedoelde ik ook, zonder streams ga ik niet kijkenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
tot nu toe niet
en als er geen streams komen kijk ik niet
dan wacht ik wel op BB
ik denk dat ze zich daar ook mee in de vingers snijdenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik ook, zonder streams ga ik niet kijken
Zou idd heel dom zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze zich daar ook mee in de vingers snijden
geen streams
dan maar hopen dat ze BB beter aanpakken dit jaarquote:
Ik heb alle BB's gezien, alleen die laatste niet, heel even en was na een uur klaar met het geschreeuw en gegil en daarna nooit meer gekekenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan maar hopen dat ze BB beter aanpakken dit jaar
als het weer een coladisco is
haak ik af
Tijdens BB-2 op FOK! gekomen. s'Nachts streams kijken van dronken Anette in het geitenhok en een dronken Désiré die een kotsende Robin tongzoende, terwijl Ferdie Hieke achter de koelkast een beurt gaf.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
tot nu toe niet
en als er geen streams komen kijk ik niet
dan wacht ik wel op BB
mooi hequote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tijdens BB-2 op FOK! gekomen. s'Nachts streams kijken van dronken Anette in het geitenhok en een dronken Désiré die een kotsende Robin tongzoende, terwijl Ferdie Hieke achter de koelkast een beurt gaf.
Ja genieten. Alweer 23 jaar geleden.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooi he
toen was alles nog mogelijk
mijn RLS verslaving begon bij de Bus en BBquote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja genieten. Alweer 23 jaar geleden.
Toen was er nog geen censuur, alles lieten ze zien, De bus heb ik nooit gevolgd en SS ook nietquote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn RLS verslaving begon bij de Bus en BB
daarna SS(secret Story)
en een COS kan het net wat leuker maken
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toen was er nog geen censuur, alles lieten ze zien, De bus heb ik nooit gevolgd en SS ook niet
Ik met BB met Salar pas begonnen met COS, maakt het idd leuker, maar het lijkt soms wel een kleuterschool. Dat maakt het voor mij weer minder leuk, gezeik en gezeurquote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
SS was wel echt een topper in mijn ogen
met een SL van 5 dagen ofzo![]()
en Guido die uiteindelijk ook kwam posten in de COS
er is steeds meer censuurquote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik met BB met Salar pas begonnen met COS, maakt het idd leuker, maar het lijkt soms wel een kleuterschool. Dat maakt het voor mij weer minder leuk, gezeik en gezeur
vond het bij EJVJL nog meevallen in het begin, maar ik irriteer me ook heel erg aan het gefluisterquote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is steeds meer censuur
SL vliegen je om de oren
bepaalde dingen mogen niet getoond worden
dat is wat het ook elk jaar minder maakt
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
vond het bij EJVJL nog meevallen in het begin, maar ik irriteer me ook heel erg aan het gefluister
Kloptquote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
maar als er echt wat was
draaienden ze wel weg
en bij 40 mensen heb je minder snel door dat er wat aan de hand is
want genoeg mensen om te laten zien die niks doorhebben
De Bus was ook geweldig. Met Sêki, de Belg Koen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn RLS verslaving begon bij de Bus en BB
daarna SS(secret Story)
en een COS kan het net wat leuker maken
En Jobquote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Bus was ook geweldig. Met Sêki, de Belg Koen.
Die vond ik minder leuk. Bietje popie Jopie. Dat Hans won vond ik absurd. Wiequote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die vond ik minder leuk. Bietje popie Jopie. Dat Hans won vond ik absurd. WieDat dus.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Was Job die van : jij bent de zon, jij bent de zee![]()
![]()
Job heeft ook meegedaan aan LLDLquote:
Geweldigquote:Op maandag 9 oktober 2023 10:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goedemorgen Greys![]()
![]()
![]()
En Max, WK, dat zagen we al aankomen![]()
. Vond jij Perez ook zo goed?
![]()
Ja die was topquote:Op maandag 9 oktober 2023 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geweldig
En lulu
Echt genoten van die actie
Dat was de boardradio van alonso zo ongeveerquote:Op maandag 9 oktober 2023 10:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En wat ik niet begrijp, velen zeggen nog dat Hamilton een geweldige rijder is, de beste. Maar ik zie dat niet. Hamilton kon winnen met de beste auto en een rijder naast zich, die hem kon helpen. Laat Lewis er langs. Als Lewis voorop rijdt, dan kan hij het wel. Ik zeg niet dat hij slecht is, maar Russel in dezelfde auto doet het vaak beter dan Hamilton.
Zorgelijk!quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Maar veel van de coureurs hadden na de race gezondheidsklachten, de hitte werd hun teveel
Is het ook, imo zouden ze die race moeten schrappen. Slecht voor de gezondheid van de coureurs en ook niet goed voor de banden. Te heet in die woestijn (en ook een kutland)quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zorgelijk!
Als de FIA de mond zo vol heeft over veiligheid ..
Hadden ze hier ook rekening mee moeten houden
Niet meegekregen, maar ben het helemaal met Alonso eensquote:Op maandag 9 oktober 2023 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was de boardradio van alonso zo ongeveer
Dat Lulu alleen kan winnen als hij vooraan rijdt
https://gp33.nl/f1-nieuws(...)dit-was-op-de-limietquote:Op maandag 9 oktober 2023 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is het ook, imo zouden ze die race moeten schrappen. Slecht voor de gezondheid van de coureurs en ook niet goed voor de banden. Te heet in die woestijn (en ook een kutland)
FIA wil wel veranderingen aanbrengenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
https://gp33.nl/f1-nieuws(...)dit-was-op-de-limiet
Een beetje laat, maar jij ook een goedenavond, nou ja maak er maar nacht vanquote:
whoop whoopquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goedemiddag Greys, hier bijna weekend![]()
![]()
Ook maar eens naar toe, woon dicht bij de grens, maar komt er nooit vanquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:55 schreef greysbones het volgende:
En alweer avond
Wezen shoppen in Duitsland
Man wat scheelt dat toch
Moes !!!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook maar eens naar toe, woon dicht bij de grens, maar komt er nooit van
Vleesquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 02:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tips wat ik zou moeten kopen?
Ik zoek ook overal, maar de zon is nergens te vindenquote:Op maandag 16 oktober 2023 10:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt verbaasd naar buiten.
Ik hoop bijkomen van zijn verjaardag (KLB / Het is niet eens kut dat ik kanker heb. # 2 )quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |