quote:Op donderdag 14 september 2023 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoi Moon, ik ken je nog niet, maar scheelt het al dat het nu snachts minder warm is?
Jaaa heerlijk weertje !!quote:Op donderdag 14 september 2023 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
schijnt bij jou ook lekker het zonnetje?
Hier ook, behalve daar waar de zon niet schijntquote:Op donderdag 14 september 2023 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
schijnt bij jou ook lekker het zonnetje?
quote:Op donderdag 14 september 2023 14:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier ook, behalve daar waar de zon niet schijnt
In een holletje ??quote:Op donderdag 14 september 2023 14:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier ook, behalve daar waar de zon niet schijnt
Is dat vandaag?quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Laten we allemaal even duimen voor Tong vandaag
quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goed plan, en hopen dat alles goed gaat en snel weer opknaptquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik duim met je meequote:Op vrijdag 15 september 2023 13:46 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Ik duim ze er af voor hem. Veel succes Tong!!
omg!!!quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zie net op Insta dat Mexx en Martin en kleine krijgen![]()
![]()
Wie en wie en wie?quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
![]()
Ik weet niet wat hier gebeurd is, maar ik druk nog weleens op de verkeerde knop...zucht.quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:10 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Ik vermoed: oudFOKKER plus oudFOKKER krijgen toekomstige nieuwFOKKER
quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:10 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Ik vermoed: ouduser plus ouduser krijgen toekomstige nieuwuser
Oh, haha. Nou @maily, hier is ons antwoordquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Of ze op Fok zitten weet ik niet, maar waren deelnemers van Een Jaar Van Je Leven.
Ken ik ook nietquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:19 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Oh, haha. Nou @:maily, hier is ons antwoord
Whuuuut? En het is geen verzinsel van haar?quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
![]()
EJVJL was een RLS die een jaar heeft geduurd en ook hier op Fok! zijn eigen forum hadquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:38 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar we weten nu wel wie ze zijn
Volgens mij verzinnen ze het nietquote:Op zaterdag 16 september 2023 07:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Whuuuut? En het is geen verzinsel van haar?
quote:Op zaterdag 16 september 2023 07:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Whuuuut? En het is geen verzinsel van haar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Maareh.. 16 september en potdomme nog lekker prachtig mooi weer ook!
"Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Dacht eerst ook nog dat ze misschien een hond bedoelde ofzo
Jeff kon er ook niet met de pet bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Maareh.. 16 september en potdomme nog lekker prachtig mooi weer ook!
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |