Na het klikken op Bladwijzer Beheer is het nóg een extra stapje - erg onhandig imo - maar goed.quote:
yes als ik inlog op werk dan kan ik bij al mijn favorietenquote:Op donderdag 14 september 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook op een andere laptop dan die van jezelf
En dat krijg ik dus niet ik had er een gifje van gemaakt maar snel verwijderd want stond mijn naam bij (domme ik)quote:Op donderdag 14 september 2023 09:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Je krijgt bij Exporteren een bestandje om op te slaan, kan je een eigen naam aan geven.
Wat raar, sta met dezelfde naam ingelogd bij crome maar niets geen favorietenquote:Op donderdag 14 september 2023 09:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
yes als ik inlog op werk dan kan ik bij al mijn favorieten
Heb je wel het goede mailadres?quote:Op donderdag 14 september 2023 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat raar, sta met dezelfde naam ingelogd bij crome maar niets geen favorieten
Gekeken en staat aanquote:Op donderdag 14 september 2023 10:02 schreef Lovely het volgende:
Want als ik op mijn tablet nu Chrome aanklik krijg ik een venster inbeeld of ik Synchronisatie aan wil zetten
Ja op beide laptopsquote:
Dat krijg ik ook vaak te horen. Het nadeel van internet. Mensen hebben al een beeld van je en lezen je dan bij alles zo. Alles is meteen negatief, terwijl je het niet negatief bedoeld.quote:Op donderdag 14 september 2023 09:52 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ik vroeg om toenadering in DM als de gemoederen wat bedaard zijn![]()
Dat is toch geen zuigen?
Die tekst daarboven waren een quote die daar niet had moeten staan, die stonden blijkbaar nog in mijn tekstvak in de consternatie die ik eventjes had op weg naar een vergadering. Waarvoor mijn excuses.
Het is wel gelijk een goed voorbeeld hoe iets op een forum totaal verkeerd geïnterpreteerd kan worden. Het was absoluut niet de bedoeling om te 'zuigen'.
Heel vaag ditquote:Op donderdag 14 september 2023 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat raar, sta met dezelfde naam ingelogd bij crome maar niets geen favorieten
Ja op een of andere manier krijg ik op de nieuwe ook steeds als ik opnieuw opstart de vraag of ik hem als standaard browser in wil stellen Klik ik op en dan krijg ik een lijst met diingen waarvan ik niet weet wat ik doen moetquote:
Ja ik wacht wel tot er iemand is met verstand van zaken.quote:
Gewoon afvegen en doorgaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |