abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210749096
twitter
De enige echte.
pi_210750574
https://www.techdirt.com/(...)-since-his-takeover/

quote:
But… we’re not done yet. Because the other data point Musk revealed: “100 million to 200 million posts per day” also tells us something.

That is… below what Twitter used to have. Way below. A study in 2019, that had tracked tweets per day from 2012 through 2019 showed that in 2019 tweets per day were between 320 and 340 million per day. Or… somewhere around twice what Musk is claiming today.
Gaat de goede kant op.
pi_210753127
quote:
Waarom noemt de journalist het extwitter?

quote:
Mike is the founder and CEO of Floor64 and editor of the Techdirt blog.He can be found on Bluesky at bsky.app/profile/mmasnick.bsky.social on Mastodon at mastodon.social/@mmasnick and still a little bit (but less and less) on Twitter at www.twitter.com/mmasnick
O, vandaar. Weer zo'n activist vermomd als journalist. Weten we dat ook weer. Wat betreft de cijfers is het allemaal met een korreltje zout te nemen natuurlijk. Neem dit als voorbeeld:

quote:
What about usage? Well, according to Data.ai, exTwitter is now 25th in active users… right after the Samsung Clock.

Samsung clock & xiaomi contacts meenemen in je active user statistieken om maar een punt te maken dat X zo verschrikkelijk laag staat :') Ben benieuwd wat nummer 1 t/m 18 behelst. Uiteraard is dat vakkundig weggelaten natuurlijk. :)

Kortom, sensatie artikeltje wat de cijfers zelf niet heeft (want privaat) en alles verdraaid om het maar de grond in te stampen. Ach, what's new.
De enige echte.
pi_210754261
quote:
2s.gif Op maandag 25 september 2023 21:54 schreef Rnie het volgende:

[..]
Waarom noemt de journalist het extwitter?
Ik kan niet in zijn hoofd kijken, ik neem aan dat het een woordgrapje is. Ik vind het wel gevat.

quote:
O, vandaar. Weer zo'n activist vermomd als journalist. Weten we dat ook weer. Wat betreft de cijfers is het allemaal met een korreltje zout te nemen natuurlijk. Neem dit als voorbeeld:
[..]
Samsung clock & xiaomi contacts meenemen in je active user statistieken om maar een punt te maken dat X zo verschrikkelijk laag staat :') Ben benieuwd wat nummer 1 t/m 18 behelst. Uiteraard is dat vakkundig weggelaten natuurlijk. :)

Kortom, sensatie artikeltje wat de cijfers zelf niet heeft (want privaat) en alles verdraaid om het maar de grond in te stampen. Ach, what's new.
Waarom is dat nou weer een activist. Omdat hij zegt meer te vinden te zijn op andere social media dan Twitter?
Of omdat zijn boodschap je niet bevalt?
https://mediabiasfactcheck.com/techdirt/ lijkt je these niet te onderschrijven Bias Rating: LEFT-CENTER
Factual Reporting: HIGH
Dat van die apps vond ik zonder context inderdaad nietszeggend maar de advertising reach die Twitter opgeeft lijkt me kloppen. Dat is achteruit gehold, dat aantal dagelijkse reacties valt blijkbaar ook tegen.
Maar tuurlijk als jij de mooi weer show van Elmo betrouwbaarder vindt mag jij weten.
pi_210754358
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 00:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Waarom is dat nou weer een activist. Omdat hij zegt meer te vinden te zijn op andere social media dan Twitter?
Of omdat zijn boodschap je niet bevalt?
Zijn anti-Musk Mastodon posts en reposts spreken boekdelen. Het semi vertrekken van X (owee, anders ben ik mijn volgertjes kwijt, dus ik blijf mijn account behouden) begint zo langzamerhand irritant en cliche te worden bij deze Anti-Musk activisten.

quote:
https://mediabiasfactcheck.com/techdirt/ lijkt je these niet te onderschrijven Bias Rating: LEFT-CENTER
Factual Reporting: HIGH
O ok man.

quote:
Maar tuurlijk als jij de mooi weer show van Elmo betrouwbaarder vindt mag jij weten.
Wie zegt dat ik dat per definitie "betrouwbaarder" vind dan? Het enige wat ik zeg is dat Musk en Yaccarino de enige zijn die hier iets over kunnen zeggen, aangezien alle getallen al geruime tijd niet meer beschikbaar zijn. Cijfers van databureau's (in dit geval zijn het cijfers tot April 2023) zeggen mij (en echt iedereen buiten X) gewoon niets en worden m.i. door dit soort outlets hysterisch en aangedikt neergepend. Uiteraard voor de clicks, zodat de dagelijkse anti-musk masturbatiesessie binnen de commentsectie weer plaats kan vinden.
De enige echte.
pi_210759373
Ah okay dus beschikbare data en uitspraken gebruiken is hysterisch en voor clicks. Gelukkig maar dat op Twitter iedereen kalm is en dat het gebruik ervan er niet toe doet. Toch bijzonder dat Twitter en Musk zo geheimzinnig doen over die cijfers. Je zou denken dat als Twitter nu booming is je dat graag publiek maakt voor bijvoorbeeld advertentie inkomsten of FOMO bij niet gebruikers. Daarbij zei Elon tijdens de Twitter files niet allemaal hysterische dingen over voorstander zijn van transparantie (als het hem uitkomt)?

Snap ook niet helemaal hoe het aantal gebruikers van en posts op Twitter oninteressant zou zijn voor jou als topposter in deze reeks met 56 delen. Je post nota bene zelf tweetjes van Musk waar hij claimt dat longform posts op Twitter een even groote reikwijdte hebben als alle kranten :') Dat zit natuurlijk nog verder van de waarheid dan het artikeltje dat ik postte.
Dat niemand Twitters populariteit interessant zou vinden is helemaal een curieuze aanname. Lijkt me dat de reikwijdte van extwitter het meest interessante is. Dat jij elke negatieve speculatie of analyse onzin vindt is duidelijk.

Tiktok dat in Twitter kantoortjes gaat vind ik nou weer reuze oninteressant.
pi_210759395
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2023 16:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Tiktok dat in Twitter kantoortjes gaat vind ik nou weer reuze oninteressant.
Dat mag.
De enige echte.
pi_210759497
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2023 16:40 schreef Rnie het volgende:

[..]
Dat mag.
Waarom zou dat iemand boeien?
pi_210759705
twitter
De enige echte.
pi_210759752
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 16:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Waarom zou dat iemand boeien?
Een aantal weken geleden was hier een discussie w.b. de kantoorruimte en het niet betalen van landlords bij verscheidene HQ's. Dit zijn wellicht nieuwe ontwikkelingen.
De enige echte.
pi_210760258
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:25 schreef Rnie het volgende:

[..]
Een aantal weken geleden was hier een discussie w.b. de kantoorruimte en het niet betalen van landlords bij verscheidene HQ's. Dit zijn wellicht nieuwe ontwikkelingen.
Als elon nu 450 winst zou maken op de doorverhuur dat zou fantastisch zijn. :+
pi_210760448
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 18:13 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Als elon nu 450 winst zou maken op de doorverhuur dat zou fantastisch zijn. :+
450?
De enige echte.
pi_210760486
Niet 420?
pi_210763529
twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_210763605
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_210764692
Een mooi achtergrond artikel uit de NYT over x en de Europese regels.

E.U. Law Sets the Stage for a Clash Over Disinformation
pi_210773483
twitter
De enige echte.
  donderdag 28 september 2023 @ 00:49:22 #168
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_210773507
quote:
Je post dit, maar wat vind je er zelf nu van?
pi_210773761
quote:
2s.gif Op donderdag 28 september 2023 00:42 schreef Rnie het volgende:
[ twitter ]
Maar goed het zijn niet alleen pro Kremlin accounts die misinformatie verspreiden. In principe zou je zelfs kunnen stellen dat nu X dit zelf doet door jou deze erg selectieve statistiek te presenteren. :D
pi_210774578
Yaccarino added that 90% of the platform's top 100 advertisers have returned in the "last twelve weeks."

https://www.businessinsid(...)n-the-past-12-weeks/

Goed nieuws als dit waar is *O*
De enige echte.
pi_210775030
quote:
2s.gif Op donderdag 28 september 2023 09:37 schreef Rnie het volgende:
Yaccarino added that 90% of the platform's top 100 advertisers have returned in the "last twelve weeks."

https://www.businessinsid(...)n-the-past-12-weeks/

Goed nieuws als dit waar is *O*
Dat zegt uiteraard niet veel, geven ze ook hetzelfde uit als voorheen? Hoe zit het met kleinere adverteerders? Daarbij weten we niet hoe groot het aandeel van die top 100 is in hun advertentieinkomsten toch? Misschien is de top 101 tot bijvoorbeeld 1000 veel belangrijker.
Blijft maar vaag het artikel zegt bijvoorbeeld dat de inkomsten vorig jaar 60% daalden na de overname, ben benieuwd hoe de inkomsten nu zijn dan in verhouding. Waarschijnlijk toch nog steeds lager want er zijn nu veel lagere kosten toch en gezien ze niet claimen nu winstgevend te zijjn zullen ze dat niet zijn.
pi_210776930
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 00:49 schreef Repentless het volgende:

[..]
Je post dit, maar wat vind je er zelf nu van?
Dat lijkt me duidelijk? Een CEO van het grootste social media platform moedigt met zijn reactie op die post niet alleen complotdenkers aan, hij helpt op die manier ook mee aan de verspreiding ervan. Buitengewoon onverantwoordelijk gedrag.
pi_210776936
Goh hoe verrassend :')

twitter

twitter
  donderdag 28 september 2023 @ 14:11:15 #174
12221 Tijn