Gaat de goede kant op.quote:But… we’re not done yet. Because the other data point Musk revealed: “100 million to 200 million posts per day” also tells us something.
That is… below what Twitter used to have. Way below. A study in 2019, that had tracked tweets per day from 2012 through 2019 showed that in 2019 tweets per day were between 320 and 340 million per day. Or… somewhere around twice what Musk is claiming today.
Waarom noemt de journalist het extwitter?quote:Op maandag 25 september 2023 17:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
https://www.techdirt.com/(...)-since-his-takeover/
[ afbeelding ]
[..]
Gaat de goede kant op.
O, vandaar. Weer zo'n activist vermomd als journalist. Weten we dat ook weer. Wat betreft de cijfers is het allemaal met een korreltje zout te nemen natuurlijk. Neem dit als voorbeeld:quote:Mike is the founder and CEO of Floor64 and editor of the Techdirt blog.He can be found on Bluesky at bsky.app/profile/mmasnick.bsky.social on Mastodon at mastodon.social/@mmasnick and still a little bit (but less and less) on Twitter at www.twitter.com/mmasnick
Samsung clock & xiaomi contacts meenemen in je active user statistieken om maar een punt te maken dat X zo verschrikkelijk laag staatquote:What about usage? Well, according to Data.ai, exTwitter is now 25th in active users… right after the Samsung Clock.
Ik kan niet in zijn hoofd kijken, ik neem aan dat het een woordgrapje is. Ik vind het wel gevat.quote:Op maandag 25 september 2023 21:54 schreef Rnie het volgende:
[..]
Waarom noemt de journalist het extwitter?
Waarom is dat nou weer een activist. Omdat hij zegt meer te vinden te zijn op andere social media dan Twitter?quote:O, vandaar. Weer zo'n activist vermomd als journalist. Weten we dat ook weer. Wat betreft de cijfers is het allemaal met een korreltje zout te nemen natuurlijk. Neem dit als voorbeeld:
[..]
Samsung clock & xiaomi contacts meenemen in je active user statistieken om maar een punt te maken dat X zo verschrikkelijk laag staatBen benieuwd wat nummer 1 t/m 18 behelst. Uiteraard is dat vakkundig weggelaten natuurlijk.
![]()
Kortom, sensatie artikeltje wat de cijfers zelf niet heeft (want privaat) en alles verdraaid om het maar de grond in te stampen. Ach, what's new.
Zijn anti-Musk Mastodon posts en reposts spreken boekdelen. Het semi vertrekken van X (owee, anders ben ik mijn volgertjes kwijt, dus ik blijf mijn account behouden) begint zo langzamerhand irritant en cliche te worden bij deze Anti-Musk activisten.quote:Op dinsdag 26 september 2023 00:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Waarom is dat nou weer een activist. Omdat hij zegt meer te vinden te zijn op andere social media dan Twitter?
Of omdat zijn boodschap je niet bevalt?
O ok man.quote:Op dinsdag 26 september 2023 00:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
https://mediabiasfactcheck.com/techdirt/ lijkt je these niet te onderschrijven Bias Rating: LEFT-CENTER
Factual Reporting: HIGH
Wie zegt dat ik dat per definitie "betrouwbaarder" vind dan? Het enige wat ik zeg is dat Musk en Yaccarino de enige zijn die hier iets over kunnen zeggen, aangezien alle getallen al geruime tijd niet meer beschikbaar zijn. Cijfers van databureau's (in dit geval zijn het cijfers tot April 2023) zeggen mij (en echt iedereen buiten X) gewoon niets en worden m.i. door dit soort outlets hysterisch en aangedikt neergepend. Uiteraard voor de clicks, zodat de dagelijkse anti-musk masturbatiesessie binnen de commentsectie weer plaats kan vinden.quote:Op dinsdag 26 september 2023 00:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Maar tuurlijk als jij de mooi weer show van Elmo betrouwbaarder vindt mag jij weten.
Dat mag.quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Tiktok dat in Twitter kantoortjes gaat vind ik nou weer reuze oninteressant.
Een aantal weken geleden was hier een discussie w.b. de kantoorruimte en het niet betalen van landlords bij verscheidene HQ's. Dit zijn wellicht nieuwe ontwikkelingen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Waarom zou dat iemand boeien?
Als elon nu 450 winst zou maken op de doorverhuur dat zou fantastisch zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:25 schreef Rnie het volgende:
[..]
Een aantal weken geleden was hier een discussie w.b. de kantoorruimte en het niet betalen van landlords bij verscheidene HQ's. Dit zijn wellicht nieuwe ontwikkelingen.
450?quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als elon nu 450 winst zou maken op de doorverhuur dat zou fantastisch zijn.
Maar goed het zijn niet alleen pro Kremlin accounts die misinformatie verspreiden. In principe zou je zelfs kunnen stellen dat nu X dit zelf doet door jou deze erg selectieve statistiek te presenteren.quote:
Dat zegt uiteraard niet veel, geven ze ook hetzelfde uit als voorheen? Hoe zit het met kleinere adverteerders? Daarbij weten we niet hoe groot het aandeel van die top 100 is in hun advertentieinkomsten toch? Misschien is de top 101 tot bijvoorbeeld 1000 veel belangrijker.quote:Op donderdag 28 september 2023 09:37 schreef Rnie het volgende:
Yaccarino added that 90% of the platform's top 100 advertisers have returned in the "last twelve weeks."
https://www.businessinsid(...)n-the-past-12-weeks/
Goed nieuws als dit waar is
Dat lijkt me duidelijk? Een CEO van het grootste social media platform moedigt met zijn reactie op die post niet alleen complotdenkers aan, hij helpt op die manier ook mee aan de verspreiding ervan. Buitengewoon onverantwoordelijk gedrag.quote:Op donderdag 28 september 2023 00:49 schreef Repentless het volgende:
[..]
Je post dit, maar wat vind je er zelf nu van?
Musk zou het wel willen, maar X: Blaze Your Glory! is verre van het grootste platform, hoorquote:Op donderdag 28 september 2023 14:07 schreef Kijkertje het volgende:
E
[..]
Dat lijkt me duidelijk? Een CEO van het grootste social media platform moedigt met zijn reactie op die post niet alleen complotdenkers aan, hij helpt op die manier ook mee aan de verspreiding ervan. Buitengewoon onverantwoordelijk gedrag.
Vind je het niet abnormaal hoe dit gaat dan, op dit filmpje? Alsof twee landingsboten aankomen op het strand, hun troepen vliegensvlug droppen en dan snel rechtsomkeert maken om de volgende lichting op te halen. Als CEO mag je daar zelf toch ook iets van vinden, dat je het vergelijkt met een militaire operatie om mensen op vreemde bodem te droppen?quote:Op donderdag 28 september 2023 14:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk? Een CEO van het grootste social media platform moedigt met zijn reactie op die post niet alleen complotdenkers aan, hij helpt op die manier ook mee aan de verspreiding ervan. Buitengewoon onverantwoordelijk gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |