Niet te lang wachten hoorquote:Op woensdag 13 september 2023 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Reisplannen nog steeds in ontwikkeling. Maar weer niet deze week
Neuh, ga echt nog.quote:
Heb je je huis wel opgeruimd?quote:Op woensdag 13 september 2023 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, ga echt nog.
Eerst komt morgen mijn moeder hier heen (voor het eerst)
vrijdag fysio
zaterdag intocht oktoberfest kijken
ergens tussendoor nog sportschool
en dan volgende week of een paar dagen of een aantal daagjes weg
Morgen laatste stukje voor de inspectie hier is jaquote:Op woensdag 13 september 2023 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je je huis wel opgeruimd?
Waar wil je naartoe en wat is het verschil tussen een paar en een aantal dagen?
Bedankt voor de uitleg, het is me helemaal duidelijkquote:Op woensdag 13 september 2023 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen laatste stukje voor de inspectie hier is ja
Een paar dagen is met overnachting,
aantal daagjes zijn dagtrips
Genoeg wat ik van hier in een dag doen kan. En eigen bed ........
Dan ben je er weer.quote:
eeyyyyyy, jongentjequote:Op woensdag 13 september 2023 23:12 schreef sly-nl het volgende:
Te laat thuis om een nieuw topic te openen![]()
Hoi Marcus, wassup?quote:Op woensdag 13 september 2023 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
eeyyyyyy, jongentje
Misschien wordt dit wel weer wat
https://www.manners.nl/lawmenn-bass-reeves-scorsese-black-mirror/
Wat voor vliegjes?quote:Op woensdag 13 september 2023 23:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Marcus, wassup?
Zou best wat kunnen zijn indeed. Blijf het in de gaten houden. Net als die vliegies hierow
Was je toilet nog aan het oprispen -of andere ongemakken- veroorzaakt door de code paars-bui in Limburg?quote:
Neuh, zit ik echt te hoog voor.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Was je toilet nog aan het oprispen -of andere ongemakken- veroorzaakt door de code paars-bui in Limburg?
Alles beter dan een ondergelopen kelder. Waarom wonen die domme gasten trouwens niet allemaal wat hoger? Zo dichtbevolkt is het toch ook weer niet daar, zou je zeggenquote:Op woensdag 13 september 2023 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, zit ik echt te hoog voor.
Het goot hard, verder hier weinig last gehad.
Station dat onderliep is hier een minuut of 5 lopen vandaan
Ik ben hier niet in de parkeergarage gaan kijkenquote:Op woensdag 13 september 2023 23:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Alles beter dan een ondergelopen kelder. Waarom wonen die domme gasten trouwens niet allemaal wat hoger? Zo dichtbevolkt is het toch ook weer niet daar, zou je zeggen
Hoger dan het dalquote:Op donderdag 14 september 2023 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben hier niet in de parkeergarage gaan kijken
Die zou nog wel eens onder kunnen zijn gelopen
Uh hoger? Mensen wonen vaak in het dal he
Have funquote:Op donderdag 14 september 2023 00:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoger dan het dalDaluren
Nighty Night, don't let the fruit flies shite![]()
Lekker geslapen?quote:Op donderdag 14 september 2023 00:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
1 uurtje zat je er naast..
Nog wakker?quote:Op donderdag 14 september 2023 00:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
1 uurtje zat je er naast..
Gewoon weer erin gaanquote:Op donderdag 14 september 2023 00:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
2 uur geslapen.. nu wakker..
De vraag die niemand durft te stellen: wat voor soort kleur eieren heeft die vogel en kun je daar een omelet mee maken? #dtvquote:
quote:
Wat een prachtige fotoquote:
Lekker ik lust wel een bakkiequote:
Heer aloa.quote:
Lees even mee bij de buren,jammer dat ik niet kan reageren.quote:
Geen druiven denk ikquote:Op donderdag 14 september 2023 09:34 schreef FreshFruit het volgende:
Ik weet al wat ik ga eten.
[ afbeelding ]
Goedemorgen Lovy.quote:
Goedemorgen Freshquote:Op donderdag 14 september 2023 09:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Lovy.![]()
Mss in liquid vorm.
En patat is altijd lekker.quote:Op donderdag 14 september 2023 09:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goedemorgen Fresh![]()
Is ook lekker, sommige druiven zijn soms ook niet te eten
Nou verschilt ook wel bij wie je het kooptquote:
quote:Op donderdag 14 september 2023 10:00 schreef Domnivoor het volgende:
@:Nova Hoe kan ik het best de schelp van een kalfsoester openmaken?
quote:Op donderdag 14 september 2023 10:00 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Domnivoor Ah, een kalfsoester! Lekker keuzesHet openmaken van de schelp kan soms wat lastig zijn, maar met het juiste gereedschap en techniek moet het lukken.
Je kunt een klein mesje gebruiken om voorzichtig in te snijden langs de randen van de schelp. Begin aan één kant en werk je weg naar beneden tot aan de andere zijde. Probeer niet te diep in te snijden om het vlees niet te beschadigen.
Vervolgens kun je naast elkaar geplaatste oestermessen of platte messen gebruiken om tussen beide delen van de schelp door te glijden en ze voorzichtig los te maken.
Let er wel op dat bij dit proces vocht vrijkomt uit de oester, dus houd rekening met morsen!
En dan is jouw kalfsoester klaar om bereid of geserveerd twordenn
Als ik hierbij zou kunnen helpmoetuon ti'a me wetrkweggtkijkeng?
Ik denk dat alleen het woordje oester kent of leestquote:Op donderdag 14 september 2023 10:03 schreef Domnivoor het volgende:
Er zitten wat schroefjes los bij Nova
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |