Gewoon de tekst die inbeeld komt kopieren en dan in het nieuwe topic plakkenquote:Op woensdag 13 september 2023 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
@:devzero omdat quoten mobiel erg ruk is als het topic gesloten is:
Ik wil wel een meisje voor lieve jurkjes enzo
Een baby ieniminimuisjequote:Op woensdag 13 september 2023 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan heb je een meisje en ze wil geen jurkjes dragenquote:Op woensdag 13 september 2023 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Maak ik leuke tuinbroeken en overalls.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:19 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan heb je een meisje en ze wil geen jurkjes dragen
Opgelost in water? En wat voor verhoudingen gebruik je?quote:Op woensdag 13 september 2023 13:17 schreef Lovely het volgende:
Baking Soda is wel fijn spul, zelf ook gebruikt om de badkamer muur schoon te maken
Zeker heel fijn spul. Neem het ook wel eens in voor mijn maagquote:Op woensdag 13 september 2023 13:17 schreef Lovely het volgende:
Baking Soda is wel fijn spul, zelf ook gebruikt om de badkamer muur schoon te maken
En zootje zout erin gooien dan nog beterquote:Op woensdag 13 september 2023 13:17 schreef Lovely het volgende:
Mooi compromis. Maar tuin broeken kun je ook voor jongetjes makenquote:Op woensdag 13 september 2023 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maak ik leuke tuinbroeken en overalls.
Maar als ze een mini versie van mij is, wil ze het allebei
Is fijn spul ook voor het schoonmaken van kleden en stoffen bankenquote:Op woensdag 13 september 2023 13:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Opgelost in water? En wat voor verhoudingen gebruik je?
En waarom is datquote:Op woensdag 13 september 2023 13:19 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan heb je een meisje en ze wil geen jurkjes dragen
Beetje in een aangebrande pan doen en paar uur weken en schoonquote:Op woensdag 13 september 2023 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is fijn spul ook voor het schoonmaken van kleden en stoffen banken
Je kan er echt heel veel mee doen
Yes, beetje water niet te veel en wat baking sodaquote:Op woensdag 13 september 2023 13:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Opgelost in water? En wat voor verhoudingen gebruik je?
Eet je dan een eetlepel er van op of meng je het met wat water?quote:Op woensdag 13 september 2023 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker heel fijn spul. Neem het ook wel eens in voor mijn maag
Ja het heeft vele mogelijkheden. Maagbranden een theelepetje innemen Opgeblazen gevoel een theelepeltje innemen Heb het hier altijd staanquote:Op woensdag 13 september 2023 13:23 schreef PLY het volgende:
[..]
Beetje in een aangebrande pan doen en paar uur weken en schoon
gewoon negerenquote:
azijn in een spuitfles, heerlijk spulquote:Op woensdag 13 september 2023 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
En als dat niet werkt was azijn ook nog een tip.
Anyways het idee dat ik schoongemaakt heb, is voor mij al genoeg. Oude badkamer die toch nooit meer 100% schoon wordt. Volgens mij zijn de tegels uit de jaren 80
iedereen mag dragen wat ze willenquote:
En wat voor functie heeft dat dan?quote:Op woensdag 13 september 2023 13:22 schreef PLY het volgende:
[..]
En zootje zout erin gooien dan nog beter
theelepel je kan het oplossen in water maar doe liever zo een theelepel en dan water er achter aan drinkenquote:Op woensdag 13 september 2023 13:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Eet je dan een eetlepel er van op of meng je het met wat water?
Ik haat Disney prinsessen jurkenquote:Op woensdag 13 september 2023 13:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gewoon negeren
[..]
azijn in een spuitfles, heerlijk spul
en voor hardnekkige kalk: bakpapier eroverheen wrijven
[..]
iedereen mag dragen wat ze willen
maar mijn zus krijgt nu een meisje
en dan is er toch een droom om die alle prinsessenjurken te geven enzo, het is gewoon schattig
Ah ok..quote:Op woensdag 13 september 2023 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
theelepel je kan het oplossen in water maar doe liever zo een theelepel en dan water er achter aan drinken
Het is nogal zoutig en zo glas drink je dan met tegen zin een hap op een lepel slik je zo weg
En een boeren ga je dan laten niet normaal het stabiliseert je maag en ook voor je darmen weer goed als die opgeblazen zijn
Wat is te jong ?quote:Op woensdag 13 september 2023 13:28 schreef 4-elements het volgende:
Mijn dochter draagt wel jurkjes. Maar ze is dan ook nog te jong om daar iets van te vinden.
Met alleen maar vrouwen?quote:Op woensdag 13 september 2023 13:32 schreef Mazikeen het volgende:
Altijd leuke gesprekken in de pauze.
We gaan piemelpimpen doen als uitje
Met ZPNN?quote:Op woensdag 13 september 2023 13:32 schreef Mazikeen het volgende:
Altijd leuke gesprekken in de pauze.
We gaan piemelpimpen doen als uitje
Dat probleem heb ik ook, badkamer is oud en vind het lastig om daar tijd in te stoppen. Moet zo nu en dan wel maar liever niet.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Anyways het idee dat ik schoongemaakt heb, is voor mij al genoeg. Oude badkamer die toch nooit meer 100% schoon wordt. Volgens mij zijn de tegels uit de jaren 80
Wat gaat het worden bondage ?quote:Op woensdag 13 september 2023 13:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook, badkamer is oud en vind het lastig om daar tijd in te stoppen. Moet zo nu en dan wel maar liever niet.
Gelukkig laten we dat ding binnenkort verbouwen, dan is het het wel weer waard.
Nog geen 1,5 jaar.quote:
Yes https://www.vrijgezellenf(...)el-pimpen-rotterdam/quote:
Ja helaas welquote:
Dat is inderdaad erg jongquote:
We laten grijze tegels van groot formaat op de vloer en zijmuren plaatsen, de douchewand wordt gedaan met van die strips kleine tegels met verschillende tinten grijs.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat gaat het worden bondage ?
Beton cire of tegels
Nog niet. Houden zo.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg jong
Maar vaak hebben ze dan al wel bepaalde dingen die ze niet aan willen
50 tinten?quote:Op woensdag 13 september 2023 13:41 schreef bondage het volgende:
[..]
We laten grijze tegels van groot formaat op de vloer en zijmuren plaatsen, de douchewand wordt gedaan met van die strips kleine tegels met verschillende tinten grijs.
Klinkt mooi!quote:Op woensdag 13 september 2023 13:41 schreef bondage het volgende:
[..]
We laten grijze tegels van groot formaat op de vloer en zijmuren plaatsen, de douchewand wordt gedaan met van die strips kleine tegels met verschillende tinten grijs.
Gaat zeker mooi wordenquote:
Join da clubquote:Op woensdag 13 september 2023 13:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaat zeker mooi wordenKomt ook nog een infrarood sauna in, goed voor de spiertjes
![]()
Hebben de offerte inmiddels ook al binnen, als de badkamer klaar is ben ik een arme sloeber
Ach, moet er wat voor over hebben. Alles is duur op het moment en als we het een paar jaar eerder hadden gedaan dan waren we duizenden euro's minder eraan kwijt geweest...quote:
quote:Op woensdag 13 september 2023 14:38 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
Om het af te leren.
Tot vannacht![]()
![]()
Dan slaap ikquote:Op woensdag 13 september 2023 14:38 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
Om het af te leren.
Tot vannacht![]()
![]()
van die plastice hakjes waar ze in weg glijdenquote:Op woensdag 13 september 2023 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik haat Disney prinsessen jurken
Met dito lelijke schoentjes
En nee nooit een droom geweest om mijn dochter in jurkjes te stoppen
dit is de sc Henk2quote:
Wel, want je reageertquote:Op woensdag 13 september 2023 15:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dit is de sc Henk2![]()
het doet hier niet zoveel
ooooooooooooooooh je wil gewoon mijn aandachtquote:
Owquote:Op woensdag 13 september 2023 15:26 schreef bondage het volgende:
Telt overigens niet mee voor de score
als jij nou gewoon even de moni code overzet naar de SCquote:Op woensdag 13 september 2023 15:26 schreef bondage het volgende:
Telt overigens niet mee voor de score
Nah, één DTS is wel genoegquote:Op woensdag 13 september 2023 15:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als jij nou gewoon even de moni code overzet naar de SC
Bolkquote:Op woensdag 13 september 2023 15:25 schreef DerRabbit het volgende:
Damn, vorige deel van deze reeks is bijna 10 maanden geleden geopend en nu hebben we er alweer bijna een topic in een paar uur doorheen geknald
Sowiesoquote:Op woensdag 13 september 2023 15:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ooooooooooooooooh je wil gewoon mijn aandacht
Hmm, ik las 2e was als een tweede badkamer die je bijna klaar hebtquote:Op woensdag 13 september 2023 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Badkamer schoon, 2e was bijna klaar. Pakketjes liggen klaar om morgen weg te brengen.
Pfoe moet niet gekker worden. Allemaal de schuld van fok
Dat soort regels gelden nu niet meer gezien het geen (soort van) DTS topic meer is. Het is nu een nieuw ONZ SC deel.quote:
Tondeuse erover?quote:Op woensdag 13 september 2023 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
Even oerwoud op mijn hoofd kappen
quote:Op woensdag 13 september 2023 15:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Je hebt em aan de verkeerde reeks gekoppeld
Ik zuip twee dagen in de week op kosten van het werk. Koffie welterverstaanquote:Op woensdag 13 september 2023 16:19 schreef hemarookworst het volgende:
Morgen saufen op kosten van werk![]()
We hebben je gevondenquote:Op woensdag 13 september 2023 16:17 schreef HappyCharly het volgende:
Zijn we hier?
Ik ben iedereen kwijt..
gofffequote:Op woensdag 13 september 2023 16:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Tip: niet poetsen onder de kapmantel ter hoogte van het kruis.
ik wil nauwelijks meer naar kantoor gaan omdat koffie viesgoor is. En nog pijnlijker, de andere vestigingen dan mijn standplaats heeft een ander koffieleverancier die wel prima koffie heeftquote:Op woensdag 13 september 2023 16:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zuip twee dagen in de week op kosten van het werk. Koffie welterverstaan
Wij hebben DE bonenmalers staan. Niet zo goed als thuis maar best te pruimenquote:Op woensdag 13 september 2023 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik wil nauwelijks meer naar kantoor gaan omdat koffie viesgoor is. En nog pijnlijker, de andere vestigingen dan mijn standplaats heeft een ander koffieleverancier die wel prima koffie heeft
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op woensdag 13 september 2023 16:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]Zoiets inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet verplicht, maar mijn team zit in mijn standplaats. Bij andere vestigingen ken ik bijna niemand. En mijn standplaats is het meest dichtbij.quote:Op woensdag 13 september 2023 16:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Wij hebben DE bonenmalers staan. Niet zo goed als thuis maar best te pruimen![]()
Zijn er andere nadelen aan die vestiging waar de koffie wel goed is? Of ben je verplicht naar je standplaats te komen?
Had al vermoeden dat het zoiets zou zijn. Zelfde zou voor mij gelden als ik naar een ander kantoor zou gaan. Zit toch het liefst bij mijn eigen team ipv onbekenden.quote:Op woensdag 13 september 2023 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet verplicht, maar mijn team zit in mijn standplaats. Bij andere vestigingen ken ik bijna niemand. En mijn standplaats is het meest dichtbij.
WTF Ieni, dit gedrag kan echt niet!quote:Op woensdag 13 september 2023 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Badkamer schoon, 2e was bijna klaar. Pakketjes liggen klaar om morgen weg te brengen.
Wij hebben overal waar we werken segafredo koffie met bonen machinesquote:Op woensdag 13 september 2023 16:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Wij hebben DE bonenmalers staan. Niet zo goed als thuis maar best te pruimen![]()
Zijn er andere nadelen aan die vestiging waar de koffie wel goed is? Of ben je verplicht naar je standplaats te komen?
Correctie was 3 en 4 zitten ook in de machinequote:Op woensdag 13 september 2023 16:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
WTF Ieni, dit gedrag kan echt niet!![]()
Ga eens heel schnell beter gedrag vertonen jij!quote:Op woensdag 13 september 2023 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Correctie was 3 en 4 zitten ook in de machine
quote:Op woensdag 13 september 2023 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
ik wil een hele grappige post maken hierover maar dan krijg ik een note of een banquote:
Ik zet in op 2 keer de helftquote:
Zal je moe zijn nu, vanavond op tijdquote:Op woensdag 13 september 2023 16:53 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb gewoon as usual hard gewerkt op 4 uur slaap.. pfff
Zulke weddenschappen hebben altijd een foutmarge van +- 1,5%quote:
Dat vind ik niet zo superlekkere koffiequote:Op woensdag 13 september 2023 16:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben overal waar we werken segafredo koffie met bonen machines
Lavazza of was jij van een spaans merk?quote:Op woensdag 13 september 2023 16:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo superlekkere koffie
Doe esquote:Op woensdag 13 september 2023 16:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wil een hele grappige post maken hierover maar dan krijg ik een note of een ban
Nee Spanjaarden kennen geen goede koffiequote:Op woensdag 13 september 2023 16:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lavazza of was jij van een spaans merk?
Nou, ik heb jou gekkere dingen horen roepenquote:Op woensdag 13 september 2023 17:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee Spanjaarden kennen geen goede koffie
Bestel alles bij Amazon, lekker voor weinig. Was wel ff zoeken, maar nu de goedequote:Op woensdag 13 september 2023 16:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo superlekkere koffie
Das balen, en nog steeds niet naar de dokter geweest?quote:Op woensdag 13 september 2023 16:53 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb gewoon as usual hard gewerkt op 4 uur slaap.. pfff
Ja maar... ik denk dat vanavond nog even ga stoffen en stofzuigenquote:Op woensdag 13 september 2023 16:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga eens heel schnell beter gedrag vertonen jij!
Vertel?quote:Op woensdag 13 september 2023 17:01 schreef PLY het volgende:
[..]
Bestel alles bij Amazon, lekker voor weinig. Was wel ff zoeken, maar nu de goede
Thee geeft niet de voldoening die koffie wel geeft. Ze noemen het niet voor niets zwart goudquote:Op woensdag 13 september 2023 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Lifehack: geen koffie drinken. Hoef je ook nooit te klagen over slechte koffie.
Thee drinken en gewoon je eigen thee meenemen naar werk: altijd goede thee.
Kaffeepadsquote:
De was van ienimini?quote:Op woensdag 13 september 2023 17:01 schreef PLY het volgende:
[..]
Was wel ff zoeken, maar nu de goede
Ik vind koffie viesquote:Op woensdag 13 september 2023 17:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Thee geeft niet de voldoening die koffie wel geeft. Ze noemen het niet voor niets zwart goud
Was 3: de handwas in de machine: bijna klaarquote:
Hou niet van theequote:Op woensdag 13 september 2023 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Lifehack: geen koffie drinken. Hoef je ook nooit te klagen over slechte koffie.
Thee drinken en gewoon je eigen thee meenemen naar werk: altijd goede thee.
Mooi te horen dotquote:Op woensdag 13 september 2023 17:16 schreef Dotteke het volgende:
Zo ben weer goedgekeurd voor een half jaar, wel antibotiva gekregen voor 13 maanden
[..]
Hou niet van thee
Ik heb een plantenspuit met een azijn/water mengsels op het aanrecht. Ik vind het erg makkelijk met schoonmaken, liever dat dan de hele tijd bleekmiddel of andere chemische troep in de keukenquote:Op woensdag 13 september 2023 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed bezigquote:Op woensdag 13 september 2023 17:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was 3: de handwas in de machine: bijna klaar
Azijn stinkt zo ergquote:Op woensdag 13 september 2023 17:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een plantenspuit met een azijn/water mengsels op het aanrecht. Ik vind het erg makkelijk met schoonmaken, liever dat dan de hele tijd bleekmiddel of andere chemische troep in de keuken
Weet je dat zeker? Wel eens goede koffie uit een espressomachine gehad?quote:Op woensdag 13 september 2023 17:14 schreef PLY het volgende:
[..]
Kaffeepads
Vind het gewoon lekkere en de prijs valt mee
Goed bezig!quote:Op woensdag 13 september 2023 17:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was 3: de handwas in de machine: bijna klaar
Nog iets meer verdunnen. En als het eenmaal droogt ruik je het niet meer.quote:
Als een keilbout?quote:Op woensdag 13 september 2023 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit weer in het plafond hoor
Voor in de wasmachine..quote:Op woensdag 13 september 2023 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog iets meer verdunnen. En als het eenmaal droogt ruik je het niet meer.
Tevens werkt azijn juist heel goed als geur neutralisator
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |