Stukje Miami Vicequote:Op dinsdag 19 september 2023 20:01 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Beter.
Doet denken aan Valencia en Inter zonder sponsor.
Celtic kan er geen reet van.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Mocht Celtic plots kunnen voetballen heb ik wellicht iets meer steun nodig.
Die zijn net zo matig als Ajax.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Als je zo speelt als de eerste 20 minuten tegen Heerenveen kun je het iedereen in deze groep op z'n minst lastig maken.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Dan gaan we die CL gewoon winnen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je zo speelt als de eerste 20 minuten tegen Heerenveen kun je het iedereen in deze groep op z'n minst lastig maken.
Dan moet ook nog langs de city's van deze wereld he. Die schijnen wel aardig te kunnen voetballen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan gaan we die CL gewoon winnen.
Gaat alleen niet gebeuren
Ik ben niet zo bang voor Almere City.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dan moet ook nog langs de city's van deze wereld he. Die schijnen wel aardig te kunnen voetballen.
Ik vind dat je Celtic nou wel tekort doet hoor.quote:
Als Ajax al matig is, wat is dan slecht?quote:
Ik geef het een 6,3.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:43 schreef RipCity het volgende:
Die reportage is gemaakt door de school-tv redacteur?
6.5quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:43 schreef RipCity het volgende:
Had een YouTube filmpje uit 2014 kunnen zijn.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:43 schreef RipCity het volgende:
Een kansenparel die van de staat een stageplek heeft gekregen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:43 schreef RipCity het volgende:
Er volgen na vandaag sowieso nog 12 wedstrijden, dus begrijpelijke keuze.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:45 schreef Mani89 het volgende:
Een heel hypefilmpje voor slapzak Stengs die al 5 jaar flopt 😂
Hebben ze het bonnetje nog?quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:45 schreef Mani89 het volgende:
Een heel hypefilmpje voor slapzak Stengs die al 5 jaar flopt 😂
Marcel meijer al 40 jaar dusquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:46 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Een kansenparel die van de staat een stageplek heeft gekregen.
Helmond Sportquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:39 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Als Ajax al matig is, wat is dan slecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |