Ik vind het niet vervelend om het nog eens door te nemen. Even opfrissen.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:19 schreef mspoez het volgende:
Protip: je hoeft de training niet te doen, wordt niet gecontroleerd.
Ja, ik vind het ook altijd wel fijn om nog even alles door te nemen. Ik weet maanden na de vorige verkiezingen echt alle details over stem- en kiezerspassen niet meer, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 18 april 2024 @ 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind het niet vervelend om het nog eens door te nemen. Even opfrissen.
Bij ons zijn trainingen online. Je voorlopige benoeming wordt pas omgezet in een definitieve als je alle nodige trainingen gedaan hebt en de eindtoetsen met een goed resultaat hebt afgesloten.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:19 schreef mspoez het volgende:
Protip: je hoeft de training niet te doen, wordt niet gecontroleerd.
Dicht bij huis + niet al te drukke locatie = win.quote:Op woensdag 17 april 2024 23:24 schreef kalinhos het volgende:
Ook weer aangemeld. Eens niet gekozen voor het centrum vd stad (ongeveer de drukste) maar juist voor 1 heel dichtbij waar ik weinig kiezers verwacht. Met een beetje geluk gewoon op een normale tijd klaar dan ipv 02:00 en 04:00 zoals de laatste 2 keer.
Ja, dat doe ik ook. Ik werk alleen op het stembureau met die Apple spullenboel.quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:32 schreef Cirilico het volgende:
Ik neem zelfs elke keer de i-Pad-handleiding opnieuw door, terwijl die echt geschreven lijkt voor bejaarde digibeten (of kleuters).
We tellen alleen op lijst. De volgende dag tellen we op een centrale locatie op kandidaat.quote:Op maandag 20 mei 2024 00:55 schreef FlyingFish het volgende:
Hoezo tot 23:00? Zijn jullie zeker weten binnen 2 uur klaar met tellen?
Ik heb afgelopen week de training tellen op de even/oneven manier gehad, ben benieuwd hoe dat gaat lopen. We moeten voor het eerst in jaren ook weer op kandidaatniveau gaan tellen, dus ik verwacht pas na middernacht klaar te zijn op het stembureau. Vooral omdat alleen de voorzitter die training krijgt, en ik dat dus op de avond zelf aan alle anderen moet gaan uitleggen.
Gratis tip: Neem een niet al te dikke doos mee, een pak A4-papier, of een dik boek. Leg daar de iPad op, de camera uiteraard niet bedekken. Je kan de stempas dan op de tafel leggen. Anders is het een crime om dat ding scherp te laten stellen op de QR-code.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:32 schreef PippenScottie het volgende:
We gaan als pilotgemeente met iPads de stempassen scannen.
Dit werd een interessante training op het gemeentehuis. Voor een groot deel was de 2FA om in te loggen al een onoverkoombare horde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |