https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Werd ze geschoffeerd ?quote:Op woensdag 13 september 2023 05:45 schreef Toby56 het volgende:
Als ik Merel Ek was zou ik ook niet meer achter een plekkie aan de VI-bar aanrennen.
https://www.msn.com/nl-nl(...)-serieus/ar-AA1gCHu7quote:
Triest: {quote:Op woensdag 13 september 2023 11:16 schreef Toby56 het volgende:
[..]
https://www.msn.com/nl-nl(...)-serieus/ar-AA1gCHu7
De ironie is dat als er 1 tak van verslaggeving is waarin hoernalisten in de kont kruipen van hoofdrolspelers, dan is het de sporthoernalistiek wel.
Johan Derksen was daar zelf een tragisch voorbeeld van, als onbezoldigd (?) erevoorzitter van de fanklup van Jopie Cruijff.
Hij zei ook nog tegen Ek dat ze niet zo moest draven, want een echte hoernalist heeft zijn eigen 'goeie' contactjes en bronnetjes, en die kun je op die momenten dan wel raadplegen.quote:
Blijkbaar wel, je kent een groot deel van zijn persoonlijke geschiedenis. Hoe ver ben je met het leven tot nu toe van Ek?quote:Op woensdag 13 september 2023 12:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Kijk eens hier, Ek, dat is pas niveau. Dan nemen de mensen je wel serieus.
Ik heb persoonlijk geen problemen met een leutige wijze van sporthoernalistiek bedrijven. Sport hoeft helemaal niet zo serieus genomen te worden, en dus vermaakte ik me wel met VI. Of vroeger met (Spaan en) Vermeegen.quote:Op woensdag 13 september 2023 12:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, je kent een groot deel van zijn persoonlijke geschiedenis. Hoe ver ben je met het leven tot nu toe van Ek?
Je hebt het over een Talpa-reality ster he. En dan ga je zijn woorden in zo'n programma op deze manier wegen
Zou er alleen waarde aan hechten als hij dit 1 op 1 zonder camera's ook tegen je doet. De rest is een show. Uiteindelijk is het voor gasten als Ek (of hun werkgever) gewoon voordelig om deel te nemen aan die show, anders zitten ze er niet meerquote:Op woensdag 13 september 2023 13:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Laten we wel wezen: uiteindelijk is dat voor iemand die voor Talpa werkt, toch knap brutaal.
Aardig dat je het 1 op 1 hier aansnijdt.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zou er alleen waarde aan hechten als hij dit 1 op 1 zonder camera's ook tegen je doet. De rest is een show. Uiteindelijk is het voor gasten als Ek (of hun werkgever) gewoon voordelig om deel te nemen aan die show, anders zitten ze er niet meer
Wat Derksen vroeger deed, was hoernalistiek.quote:
Precies; woorden als 'randdebielen' zijn veel beter.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:51 schreef timmmmm het volgende:
Letterlijk alleen volslagen randdebielen die een net iets te hoge pet van zichzelf op hebben lopen met zo'n hilarische verhaspeling te schermen.
Ik heb het nog niet 1 keer zien of horen gebruiken door iemand die geen ongelooflijke sukkel is.
Nooit meer serieus nemen
Niemand denkt ook dat het door jou bedacht is, voor iemand die het bedenkt kan je nog wel wat respect opbrengen, voor de losers die er te pas en te onpas mee strooien niet. Echt nog nooit meegemaakt dat het gebruikt wordt door iemand die ze allemaal nog op een rijtje heeft.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Wat Derksen vroeger deed, was hoernalistiek.
In een kont kruipen om de eerste skoepjes en kwootjes te kunnen krijgen.
Wat hij gisteren Ek eigenlijk verweet.
Pot en ketel.
De term 'hoernalist' is inderdaad niet door mij bedacht, dat geef ik grif toe.
Ik las hem voor het eerst in een brief van W.F. Hermans aan volksschrijver G. Reve.
Verder is het nix erg om af te zijn. Lekker rustig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |