SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar augustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DJMO zit naast je?quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
`heb je het nog over die koequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O teken je die danquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:11 schreef 2xHenk het volgende:
Ik moet hem in tweeen versturen, kan niet op één fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Je moet aan Jippie vragen of ze iets verder van je af gaat staanquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:13 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik moet hem in tweeen versturen, kan niet op één foto![]()
Ipv op 2 cm
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:13 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik moet hem in tweeen versturen, kan niet op één foto![]()
wie is happie?quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:15 schreef 2xHenk het volgende:
Ik krijg niet eens reactie op mijn DM naar HappieTrust nobody![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet aan Jippie vragen of ze iets verder van je af gaat staan
Ipv op 2 cm![]()
![]()
![]()
Kook niequote:Op dinsdag 12 september 2023 21:15 schreef 2xHenk het volgende:
Ik krijg niet eens reactie op mijn DM naar HappieThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: