Had je nog zoveel haar ?quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:12 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Er is meer haar afgeknipt dan dat er is blijven zitten
DJMO is hopelijk niet kaal nu!quote:
Dat denk ik niet, lekker korte koppiequote:Op dinsdag 12 september 2023 10:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
DJMO is hopelijk niet kaal nu!
Kort en pittig?quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, lekker korte koppie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakantieproof
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:21 schreef DJMO het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakantieproof![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Heerlijk makkelijk. Hand erdoor en klaarquote:
Dat ook jaquote:Op dinsdag 12 september 2023 10:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heerlijk makkelijk. Hand erdoor en klaar
Neeequote:
quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:21 schreef DJMO het volgende:
Nog korter dan bij mij, al ben ik nog niet bij de kapper geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VakantieproofUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Ik was dat lange haar zo ontzettend zat. Elke keer last van dat het in m'n ogen waaide etc. Dan maar kort pittig als het maar praktisch is met wandelen.quote:
Missquote:Op dinsdag 12 september 2023 10:29 schreef Lovely het volgende:
Dat is idd irritant, herken het wel..maar ik heb mijn haar alleen vast in huis
Aloaquote:
Dan had @Rob me niet meer aangekekenquote:Op dinsdag 12 september 2023 10:26 schreef greysbones het volgende:
Kaal scheren is dan ook een optie
Een echte commandoquote:Op dinsdag 12 september 2023 10:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben altijd gemillimeterd.
Hier schijnt ie ook.quote:
Beetje veel bewolking, maar wel even lekkerquote:Op dinsdag 12 september 2023 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier schijnt ie ook.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:12 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Er is meer haar afgeknipt dan dat er is blijven zitten
Tribute to sinead o conner lookquote:Op dinsdag 12 september 2023 10:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan had @:rob me niet meer aangekekendus dat was geen optie
Maar niet toen ik aan het postte wasquote:
Ik niet hoor, dan knal ik overal tegen aanquote:Op dinsdag 12 september 2023 10:32 schreef NotSourButSweet het volgende:
met de ogen dicht kom je ook al ver![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik niet hoor, dan knal ik overal tegen aan
Ja dus beter maar zorgen dat er niks rondslingert, zodat je struikelt en lelljk ten val komtquote:Op dinsdag 12 september 2023 10:34 schreef NotSourButSweet het volgende:
[..]![]()
Ik doe toch wel veel op automatisme, als er ook maar iets rond slingert op de grond struikel ik
quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dus beter maar zorgen dat er niks rondslingert, zodat je struikelt en lelljk ten val komt
* greysbones gooit Lego blokje voor voeten sourquote:Op dinsdag 12 september 2023 10:38 schreef NotSourButSweet het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ruim altijd alles wel op, laat niks staan of zo want ja.. dan knal ik er tegen aan.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones gooit Lego blokje voor voeten sour
Maar was wel grappigquote:Op dinsdag 12 september 2023 10:40 schreef NotSourButSweet het volgende:
[..]![]()
dat vind ik niet zo sweet
pijnlijk!!
quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar was wel grappig
Ze zal het vast niet écht doennn??
Ja dat was zeker grappigquote:Op dinsdag 12 september 2023 10:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar was wel grappig
Ze zal het vast niet écht doennn??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |