Lijkt me sterk dat iemand in coma deze rit wint. Denk zelf dat het voor Roglic, Kuss en Vingegaard is.quote:
is het daar ook net zo lekker fris als in het Baskenland?quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:25 schreef Toby56 het volgende:
Ja, het is heel mooi daar.
Als je niet voor de hitte komt... dan is het daar zelfs het mooiste stukkie Spanje.
Soms.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:26 schreef TAmaru het volgende:
[..]
is het daar ook net zo lekker fris als in het Baskenland?
Ze hadden hem best kunnen invliegenquote:Op dinsdag 12 september 2023 16:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat iemand in coma deze rit wint. Denk zelf dat het voor Roglic, Kuss en Vingegaard is.
Als het voor de zege is, gaat hij vast proberen jaquote:Op dinsdag 12 september 2023 16:37 schreef TAmaru het volgende:
Ben benieuwd of Remco er straks op het einde toch gewoon bij is als de klassementsmannen voor de zege gaan vechten
Denk dat hij de verleiding niet kan weerstaan en waarom zou hij ook
Ik snap nog minder van de ploegen die een renner meehadden en paniekerig op solisten van Ineos sprongen. Had Castroviejo lekker de oversteek laten maken, dan was Ineos daarachter gestopt.quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik snap niets van Ineos, maar het is weergaloos om ze zo te zien spartelen.
Sowieso vraag ik me wel eens af waarom teams niet gewoon vaker een gaatje laten vallen. Laat INEOS er maar lekker helemaal alleen naartoe rijden. Je hoeft niet altijd mee in het wiel natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik snap nog minder van de ploegen die een renner meehadden en paniekerig op solisten van Ineos sprongen. Had Castroviejo lekker de oversteek laten maken, dan was Ineos daarachter gestopt.
Kan op klim snel gaan. En in aanloop ernaartoe je laten lossen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:46 schreef Pino112 het volgende:
REV ging toch minuten verliezen vandaag? Aldus REV
Het eindigt een week eerder dan gepland.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was een mooie carriere voor LLS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |