Reed best een prima ronde tot nu toequote:Op dinsdag 12 september 2023 13:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh dat sowieso natuurlijk. Beiden, who cares is onnodig, en voor het koersverloop en de reguliere casual kijker zal het nieuws dat David de la Cruz in de koers zat verrassender zijn dan het nieuws dat hij er nu niet meer in zit
Voor zijn doen (en seizoen) zeker. Als DLC-watcher van dit jaar kan ik dat wel zeggen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Reed best een prima ronde tot nu toe
Tsja, weet jij nog wie er de afgelopen 5 jaar negendes is geworden?quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Er valt vast nog wel iemand uit het klassement komende week en dan had ie zo top 10 kunnen rijden.
Ik riep eigenlijk "who cares" omdat dat uitvallen van ene David van Astana er na het nieuws over van Hooydonck voor mij weinig meer toe doetquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moest ook even schakelen ja, maar om dan meteen Who Cares te roepen vind ik ook niet nodig.
Al heeft het wel een hoog 'zou het wat uitmaken'-gehalte voor de kijker die hem niet in enig pooltje heeft.
Rigoberto Uran Uran Uran vindt dit niet leukquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, weet jij nog wie er de afgelopen 5 jaar negendes is geworden?
Voor de punten en het CV natuurlijk leuk.
Ayuso lijkt me wel zo'n renner die ook niet altijd die absolute topvorm heeft. Beetje zoals Remco; één dag wat minder en dan een dag uitzonderlijk goed. Dit jaar lijkt hij me niet veel gegroeid tov vorig jaar, maar dat kan ook door zijn blessures komen. Dus ik weet niet of hij beter kan dan vierde achter de Jumbo-mannen dit jaar.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:44 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat Ayuso deze week zijn ultieme topvorm laat zien. Hebben we nog niet gezien zegt mijn gevoel.
De rest geblesseerd door pijn van het lachen om de grappen en grollen van Jantje Maas?quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:22 schreef franklop het volgende:
Nog 9 teams compleet momenteel. Is nog best veel.
Jayco nog met zijn 3en, ondanks dat ze grappenmaker Jan Maas in de ploeg hebben. Of misschien juist dankzij.
Buikpijn, hoofdpijn alles.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
De rest geblesseerd door pijn van het lachen om de grappen en grollen van Jantje Maas?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |