https://www.broadcastmaga(...)et-veronica-offside/quote:Nieuwe voetbaltalkshow heet Veronica Offside
De nieuwe voetbaltalkshow die binnenkort te zien zal zijn heet Veronica Offside. Dat maakte Shownieuws bekend, dat ook een video over het nieuwe programma van Wilfred Genee deelde.
De show is vanaf maandag 15 augustus iedere maandag- en vrijdagavond te zien van 20.30 uur tot 21.30 uur. Het programma is semi-live (eerder op de dag opgenomen) omdat Genee aansluitend Veronica Inside presenteert. Eerder werd al bekend dat Andy van der Meijde, Wesley Sneijder en Wim Kieft vaste tafelgasten zijn.
“Het programma voelt als een gezellige voetbalkantine, met amateurclubs in tenue in het publiek en een biertje op tafel. De sfeer is luchtig en er is ruimte voor een grap – net als in de voetbalkleedkamer”, zo meldt Shownieuws. “Maar als het om voetbal gaat, is de toon natuurlijk bloedserieus.”
Borst is prima. Advocaat nooit meer uitnodigen (dan maakt ie zelf maar wat extra over naar Casper), heeft niets te melden. Genee ergert zich ook groen en geel.quote:Op maandag 11 september 2023 22:38 schreef Paul het volgende:
Kijk nu terug
Hugo Borst God
[ afbeelding ]
Vond dit een leuke opstellingquote:Op maandag 11 september 2023 22:48 schreef ISVV het volgende:
[..]
Borst is prima. Advocaat nooit meer uitnodigen (dan maakt ie zelf maar wat extra over naar Casper), heeft niets te melden. Genee ergert zich ook groen en geel.
Ik vond het ook wel een prima opstelling maarre waarom is Borst god?quote:Op maandag 11 september 2023 22:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Vond dit een leuke opstelling
Boskamp
Advocaat
BorstGod
Doet me denken aan vroeger bij Studio Voetbalquote:Op maandag 11 september 2023 22:50 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een prima opstelling maarre waarom is Borst god?
Hij is de laatste jaren wel wat minder geworden toch?quote:Op maandag 11 september 2023 22:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Doet me denken aan vroeger bij Studio Voetbalaltijd rellen
Ja klopt maar ben nog bezig met kijken maar tot nu toe vind ik hem zeker wel een toevoegingquote:Op maandag 11 september 2023 22:57 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Hij is de laatste jaren wel wat minder geworden toch?
Hilarisch dit!quote:Op maandag 11 september 2023 22:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Doet me denken aan vroeger bij Studio Voetbalaltijd rellen
HugoGodquote:Op dinsdag 12 september 2023 01:50 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Hilarisch dit!
v. marwijk: 'je lippen beginnen te trillen, je bent gewoon slecht geïnformeerd'![]()
Borst: nietus!
marwijk: wellus!
Altijd al een misselijke man gevonden, die Hugo Borst. Later nog een beetje moreel proberen te scoren met z'n oude moeder enzo
Groen en geel ergeren bij een ADO-zak.quote:Op maandag 11 september 2023 22:48 schreef ISVV het volgende:
[..]
Borst is prima. Advocaat nooit meer uitnodigen (dan maakt ie zelf maar wat extra over naar Casper), heeft niets te melden. Genee ergert zich ook groen en geel.
Hugo Borstquote:Op dinsdag 12 september 2023 01:50 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Hilarisch dit!
v. marwijk: 'je lippen beginnen te trillen, je bent gewoon slecht geïnformeerd'![]()
Borst: nietus!
marwijk: wellus!
Altijd al een misselijke man gevonden, die Hugo Borst. Later nog een beetje moreel proberen te scoren met z'n oude moeder enzo
Nou nou nouquote:Op maandag 18 september 2023 21:44 schreef Slobeend het volgende:
Wat is Van der Meyde toch een gigantisch leeghoofd. Ik denk dat zelfs Gert Jakobs meer hersencellen heeft.
Ja, maar eigenlijk is Kieft dat ook een beetje. Zijn best leuk in dit soort programma's, maar je moet ze ook niet te vaak zien praten. Sneijder overigens wel sterkquote:Op maandag 18 september 2023 21:44 schreef Slobeend het volgende:
Wat is Van der Meyde toch een gigantisch leeghoofd. Ik denk dat zelfs Gert Jakobs meer hersencellen heeft.
@klaasweetallesquote:Op maandag 18 september 2023 21:13 schreef bozewitteman het volgende:
Wesley gaat studeren aan Nyenrode en Harvard
de man kan net zijn veters strikkenquote:
Nee, Kieft is geen domme jongen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 00:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk is Kieft dat ook een beetje. Zijn best leuk in dit soort programma's, maar je moet ze ook niet te vaak zien praten. Sneijder overigens wel sterk
Gert Jakobs is gecalculeerd "dom" Net als Erik Hulzebosch. van der Meyde is oprecht zwakbegaafd.quote:Op maandag 18 september 2023 21:44 schreef Slobeend het volgende:
Dat Klaas hierin niet getagd is blijf ik bizar vinden.quote:Op maandag 18 september 2023 21:13 schreef bozewitteman het volgende:
Wesley gaat studeren aan Nyenrode en Harvard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |