Hij mag dat niet zolang het niet in de regels staat dat hij dat wel mag. We gaan geen rare uitzonderingen maken hoor alleen maar omdat hij blauw is. Regels zijn regelsquote:
Nou nou, doe maar stoer hoor.quote:Op maandag 11 september 2023 20:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb niks met jou te doen je staat plek 11 ik 3.
je had mijn zwager kunnen zijnquote:Op maandag 11 september 2023 20:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ieder zijn meug maar ik heb er niks mee. Ik weiger ook mee te doen in het hysterische enthousiasme als er weer zo'n jankende poepfabriek op de wereld is gezet.
jawellusquote:Op maandag 11 september 2023 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij mag dat niet zolang het niet in de regels staat dat hij dat wel mag. We gaan geen rare uitzonderingen maken hoor alleen maar omdat hij blauw is. Regels zijn regels
Hard voor gewerkt hoor.quote:Op maandag 11 september 2023 20:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou nou, doe maar stoer hoor.
Vrolijke mensenquote:Op maandag 11 september 2023 20:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat ik de gesprekken gewoon leuk vind
Word ik vrolijk van
Ja, ten koste van wat? Je eigen gezondheid?quote:
Nattekat?quote:Op maandag 11 september 2023 21:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eeeeeeeen daar is de eerste regen!
Buitenquote:Op maandag 11 september 2023 21:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Binnen.. voelt zoveel beter dan de 30 v gisteren.
Meer onweer beste weerquote:Op maandag 11 september 2023 21:02 schreef hemarookworst het volgende:
Vroeger werd er nooit gejuicht om regen in Nederland omdat het zeldzaam is dat er meer dan een weekje niet regent
Als het in de avond regent heb ik er geen probleem meequote:Op maandag 11 september 2023 21:02 schreef hemarookworst het volgende:
Vroeger werd er nooit gejuicht om regen in Nederland omdat het zeldzaam is dat er meer dan een weekje niet regent
Regen hoef nu ook weer niet maar iets koeler mag van mij welquote:Op maandag 11 september 2023 21:02 schreef hemarookworst het volgende:
Cquote:
Dquote:
dat gaan ze komende week regelen mevrouwquote:Op maandag 11 september 2023 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Regen hoef nu ook weer niet maar iets koeler mag van mij wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |