Dit ziet er best logisch uit. Wat verwachten we van de opdracht die Akpom krijgt? Ik verwacht een vrije rol rondom Brobbey. Brobbey die zijn fysiek in moet zetten om de boel vrij te maken voor Akpom. We gaan leunen op het scorend vermogen van Akpom.quote:Op zondag 17 september 2023 13:17 schreef BobW het volgende:
Opstelling: Gorter; Rensch, Sutalo, Hato, Sosa; Mannsverk, Tahirovic, Akpom; Berghuis, Brobbey, Bergwijn
Akpom als 10 dan, rondom Brobbey? En Berghuis vanaf rechts.quote:Op zondag 17 september 2023 13:19 schreef Heeinz het volgende:
Behalve Rensch zou dit ook mijn 11 zijn geweest denk ik
Steijn speelt weeres met vuur door 2 debutanten op te stellenquote:
Die heeft één leuk seizoen gehad , daarvoor was het niet zo best (76 doelpunten in 310 wedstrijden) , maar misschien hebben we hier te maken met een late laatbloeierquote:Op zondag 17 september 2023 13:26 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dit ziet er best logisch uit. Wat verwachten we van de opdracht die Akpom krijgt? Ik verwacht een vrije rol rondom Brobbey. Brobbey die zijn fysiek in moet zetten om de boel vrij te maken voor Akpom. We gaan leunen op het scorend vermogen van Akpom.
Ajax zit in deze situatie door de blunders van afgelopen seizoen, waar meermaals voor gewaarschuwd is. De twee mensen die hier het meest verantwoordelijk voor waren (van der Sar, Schreuder) zijn al vertrokken. Hier kun je verder niets meer aan doen.quote:Op zondag 17 september 2023 12:52 schreef freaky40 het volgende:
Bij een nederlaag, wie moet je er op aan kijken. Het is wat Kale en Kokkie zeiden in de podcast afgelopen vrijdag. Je kunt hier niemand de schuld van gaan geven, ja misschien het te laat doorpakken omdat er eerst verkocht moest worden voordat er gekocht mocht worden van Lenderink en cs. God zegen de greep dus maar vandaag....
Het zijn juist dit soort tegenstanders waar Ajax het moeilijk mee heb.quote:Op zondag 17 september 2023 11:05 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik voorspel alleen de 3 punten tegen Volendam deze maand.
Jep.quote:Op zondag 17 september 2023 13:48 schreef Wotte het volgende:
Opstelling Ajax: Gorter; Rensch, Sutalo, Hato, Sosa; Mannsverk, Akpom, Tahirovic; Berghuis, Brobbey, Bergwijn
4-2-3-1 aldus google.
Ik weiger met de framing: 'tussenjaar' in te stemmen dat is voor die idioten in de media. Wij zijn de club er niet naar om een tussenjaar te hebben, punt.quote:Op zondag 17 september 2023 13:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax zit in deze situatie door de blunders van afgelopen seizoen, waar meermaals voor gewaarschuwd is. De twee mensen die hier het meest verantwoordelijk voor waren (van der Sar, Schreuder) zijn al vertrokken. Hier kun je verder niets meer aan doen.
Het gevolg is dat Ajax dit seizoen vanaf de basis weer moeten bouwen aan een nieuw elftal. Dit kost tijd en hierbij moeten risico's worden genomen. Dit is overduidelijk een tussenjaar, dus laten we de verwachtingen dit seizoen tempereren. Onder normale omstandigheden zal dit Ajax niet eindigen boven PSV en Feyenoord, dus we moeten hopen op een wonder of gewoon accepteren dat de derde plek het hoogst haalbare is.
Daarom kan je ook niet verwachten dat je om de knikkers gaat spelen dit jaar.quote:Op zondag 17 september 2023 12:52 schreef freaky40 het volgende:
Bij een nederlaag, wie moet je er op aan kijken. Het is wat Kale en Kokkie zeiden in de podcast afgelopen vrijdag. Je kunt hier niemand de schuld van gaan geven, ja misschien het te laat doorpakken omdat er eerst verkocht moest worden voordat er gekocht mocht worden van Lenderink en cs. God zegen de greep dus maar vandaag....
Ik verwacht zoveel mogelijk.quote:Op zondag 17 september 2023 14:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom kan je ook niet verwachten dat je om de knikkers gaat spelen dit jaar.
Het enige lullige is dat het alleen niet slechts bij een jaar blijft.quote:Op zondag 17 september 2023 14:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik weiger met de framing: 'tussenjaar' in te stemmen dat is voor die idioten in de media. Wij zijn de club er niet naar om een tussenjaar te hebben, punt.
Dat weet je niet. Zo'n jaar als vorig jaar kan echt niet, eigenlijk ben je al een jaar onderweg.quote:Op zondag 17 september 2023 14:16 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het enige lullige is dat het alleen niet slechts bij een jaar blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |